Bonsai koude pizza jaks ik lust hem al niet warm maar koud lijkt me helemaal niks aaaaah en op het pakeer dek lache Ik herken wel jou angst als wij buiten sex hebben ben ik ook zeer oplettend.
Nadinneke ik zie helaas geen tweede streep op jou test. Nickie gefeliciteerd! Iemand screef het hier al eerder, we kunnen de discussie over suuus hier beter stoppen, is wel zo gezellig voor ons en zeker ook voor haar. Sex buiten? Is me nu veel te koud hoor!
Nog een liedje voor de jukebox: http://www.youtube.com/watch?v=MjNLAG6b ... re=related Ben gek van de sciccor sisters
Oeps haha :c: Van der Valk Vianen komen wij met regelmaat.. Werk je daar ook, of een andere? @ Nadineke ik zie wel iets, maar ik kan het niet vormgeven met een streep Koude pizza lust ik ook niet, dus heb hem maar bij paps en mams gelaten
Dus ik ga ook niet meer mijn foto hier neer zetten , want als we daar gaan eten kijken ze natuurlijk meteen naar het parkeerdek
Oh ja zeker en stukken goedkoper dan de 70 euro die je voor de goedkoopste kamer neerlegt hihi Pff, ben zo moe, geeneens zin om het eten op te scheppen
Whahahaaa ik ben voor hihi Misschien grappig om te vertellen waar buiten (niet qua plaatsnaam, maar gewoon kinky plekjes) we zo ongeveer geklust of ge-voo-klust hebben hihi! Gewoon als tijdverdrijf haha
Hoi meiden, Ik las net hier (paar pagina's terug) over snoepgoed en dergelijke en dacht sh*t ik heb niets in huis! Had het nog niet gedacht en de bel gaat. jawel hoor. kids.... lampionnen....liedje.... bedankt voor de tip over de mandarijntjes. Die had ik toevallig wel! hihi Doei Gr. Loesje
Ik heb lolly's, chocolade en andere snoepjes in huis gehaal én mandarijntjes en wat denk je? 1 op de 3 kiest voor mandarijntjes... Wat zijn hier toch lieve brave kindertjes hihi Ik nam vroeger alleen marsjes e.d. hihi Net trouwens wel een brutale vlegel van een jaar of 9: heb je geen bounty's? Ik wil een bounty! (whahahahaha ik moest er wel om lachen maar zou wel balen als mijn kind dat had gezegd )