Alvast bedankt vor jullie aandacht om te kijken! De kruidvattestjes (6 stuks ... haha die vrouw zal gedacht hebben ) morgen doe ik 1 denk ik had men man beloofd wat langer te wachten mja ik loop dus misselijker dan misselijk rond ,geen enkel teken van bloedverlies of krampjes wel rugpijn in de lenden.... wachten wachten wachten , geduld is mooi op een ander Nickie1978 PROFICIAT! Bonsai wanneer weet je meer? Ja sorry als ik bijna 30 pagina's moet bijlezen
had al zo'n vermoedde dat ik daar wat zag maar wist het niet zeker maar nu dus wel ik zie echt iets heel lichts en hoef niet te turen of me scherm te bewegen zal over paar dagen nog es proberen met testen meid!
Ik wil een Bounty?! hahahaha bij die kleintjes is dat inderdaad wel lachen al is het eigenlijk gewoon ronduit brutaal. Een seconde geleden ging de bel weer. Ik denk "nee he, straks heb ik ook geen mandarijntjes meer". Maar nu zitten dezelfde kids volgens mij ' belletje te trekken' (is dit een Nederlandse uitdrukking?), want er was niemand te bekennen. Dat vind ik best grappig. Dat is tenminste nog onschuldig kattekwaad. @ alle zwangeren GEFELICITEERD! gr. Loes
Thxie fl3xgirl dacht ook al ben ik dan zo ineens blind uit men rechter oog geslagen want men linker is nog zo dik opgezwollen. En zo heftig allergisch reageerde ik enkel bij men zwangerschappen
Nickie gefeliciteerd! Het was erg gezellig met Sint Maarten lopen. Dave is op een gegeven moment met mijn oudste dochter naar huis gegaan, want die had geen zin meer. Ik heb nog een poosje doorgelopen samen met mijn vriendin en haar zoontje samen met mijn jongste dochter. Het was nogmaals heel erg leuk.
Ik wacht zowieso tot na het weekend, met de volgende test (mits uitblijft) Wel allemaal last van kwaaltjes blegh.. hoe is het met jouw!?
Men maagje doet enorm raar en men rug en nog zoveel zaken mja ik kan het me ook inbeelden hoop dat het de 3e keer wel goed afloopt dat is alles. Wel SLAAPZACHT dames want men oogje doet zo'n pijn (zalf indoen) en slapen gaan met manlief want die moet om 1u30 er terug uit en hij kan niet zonder me inslaap vallen
Nou, geen biljarters.. wel darters! Heb ik weer *legt ei nog even terug in de koelkast en schuift aan bij de NOD november meiden* Nicky: Gefeliciteerd! @all: Ik vroeg me af, of het niet verstandig zou zijn een Theekransje op te richten (ook voor koffieleuten ) aangezien we hier zowat de hele tijd over vanalles zitten te kleppen en er weinig NOD aan bod komt. Bij mij dan tenminste. Ik kan wel elk uur ff in mijn broekje loeren of er nog wat interessants in zit en jullie mee laten genieten, maar ben daar niet zo'n voorstander van. Kan me echter indenken dat het irritant is voor mensen die wel heel gericht daarom hier komen dat wij (vooral ik) steeds andere gespreksonderwerpen aansnijden.
Vind het wel leuk hoor al die andere gespreksonderwerpen, beetje afleiding tijdens het lange wachten...
Iemand noemde 'm van de week al: Lekker gewoon van de Lama's http://www.youtube.com/watch?v=7blJj9IYujY Ik vind die clip ook helemaal blits!
Je hoeft me niet te missen, ben tot sluitingstijd gewoon hier... ben jou alleen wel ff kwijt geloof ik. Moe? :-k nog meer (ik durf het bijna niet te zeggen) "kwaaltjes"?
Ze weten nog niet of het goed of kwaadaardig is,maar ik ga ervan uit dat het gewoon een poliepje is ofzo Dan kan ik nog lekker zwanger worden @Nadinneke Ik heb ook babyboomshop testen en ik moet zeggen: Zo ziet een licht positieve test er dus uit whahah Meid voorzichtige gefeli! De mijne zijn altijd wit...... Ik vroeg me al eens af of die dingen echt positief konden zijn whahah
Pfff wat kletsen jullie veel Ik heb alles gelezen vanaf 245 dus gewoon 50 pagina's! En dat van 1 dag 8) Ik wil ook wel een kopje thee! Iemand een stukje vers gebakken gevulde speculaas? Daar had ik nou echt zin.. Net zoals boerenkoolstampot! Hier voor de rest nog steeds geen We'll wait..
Okidoki, dan orakel ik nog ff door hoor. Maar nu ga ik eerst ff over een ovu-testje heen plassen. Eens kijken of er al een eitje gaar is.