NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik vind het hier ook best gezellig eigenlijk. Hou wel van afwisseling in de gesprekken!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Die clip is ech leuk hihi
    Mjammmiieee die Ruben Nicolai..... mmmmm mjammmmieee!
    Die is zo godsgruwelijk lekker.........
    Krijg altijd spontaan zin eitjes te laten bevruchten als ik hem zien.....
    Ben best een borsthaarfanaat... dus die clip.... mmmmm hihihihi

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    jha ik vind t ook prettig als er tussendoor andere gesprekken zijn (zoals discussies "zolang t niet op ruzie uitloopt") maar we moeten wel onthouden waar dit forum voor is...;)
    hoe is het verder hier...?
    heb net me kat op mogen halen, en alles gaat goed met m.
    hij is nog erg suf maar alles komt goed...

knuf naliey

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh joh ik vroeg me al af hoe het met blacky was,hebben ze de uitslag gelijk gegeven dan?

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha er zitten kristallen in zijn urine vandaar het bloed plassen...
    hij krijgt nu WEER pilletjes (dezelfde als de vorige x, jeey mag ik weer in me vingers laten bijten) en hij heeft nu speciale voeding...
    en ze hadden een catheter aangebracht voor een kweek van de urine...
    die uitslag krijgen we nog...
    ik snap niet waarom ze t moeten laten onderzoeken als ze t al weten, maar goed...

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Nadinneke: ik zie helaas niks
    @nickie1978: gefeliciteerd!
    @naliey: fijn dat je kat weer thuis is

Heb zojuist weer een ovulatietestje gedaan en die was nog positief ..... (wil eerst negatief zien alvorens de positieve te zien)

7. puzzcat24

Noh vaag...
    Maar ik heb een tip voor je druk die pil in een vierkant vleesbrokje en geef het hem
    Durf te wedden dat hij het lekker opeet ;)
    Ik heb ja 6 katten en 5 ervan hadden niesziekte
    Ze zijn allemaal verschillend en ik heb erg veel geexperimenteerd
    Druppel antibiotica (dat kotste 1 van hun weer uit)
    Pil in de keel vriend houd 1 van hun vast (vriend drupt van het bloed)
    Toen vlees en daar de pil in (YOOHOO ze zijn weer beter!) hihi

8. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi meiden!

Ik mag op rood.
    Ga kijken of er nog plek voor mij is in december!

Ik zal voor jullie allemaal duimen!

Liefs Meggy

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    @Naliey, fijn dat je kat het goed maakt meis!

Nou, volgens mij nog geen rijpe eieren in mijn koelkast maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb toch wel zin om ff te klussen.

Zeker na al die praat over het biljart hihi.

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Balen!

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Meer succes in december!

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Balen meggytje!

Ik heb altijd zijn spuitje (zonder naald) dat ik vul met water, bek open, pil erin en water erachteraan meteen, voor ze er erg in heeft heeft ze het doorgeslikt. Alle andere dingen lukten hier niet, ze proefde het overal doorheen, in brokjes ook niet, ze trapte nergens in. Maar dit gaat perfect! Was trouwens een tip van de dierenarts.

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @meggytje: balen voor je meis.. ik zal duimen voor je dat het in december wel gaat lukken.

@Naliey: Fijn dat het goed gaat met je kat, nu maar hopen dat ie snel weer de oude is.

Ik vind discussies er wel bij horen maar het kan natuurlijk ook té, maar ok soms is het wel eens nodig he. Maar bovenal is het hier wel heel erg gezellig.

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik had de vorige x eerst geprobeert met snoepjes (is 2x goed gegaan)
    daarna tussen t eten (is 1x goed gegaan)
    Toen in stukjes door t vlees heen (heeft de hele dag geduurt voor hij m op had terwijl hij t normaal binnen 5 min leeg heeft)
    dus daarna gewoon in zijn bekje gedaan...
    maar ik lag telkens helemaal open...
    hij weegt 5 kilo, het is een hele sterke en zware kat...
    ze hebben ook voorgesteld om het op te lossen in water en dat met een spuitje te geven...(maar zie dat niet echt als een goede oplossing)
    mijn kat is veel te slim...hij wist wat er vandaag ging gebeuren en onee ik kreeg m echt niet in zijn reisbak...
    mss nog meer tips...?ik ga dit zeker proberen maar ben bang dat hij weer te slim is...

15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Zo deed ik dat wel. Al het andere kwam er net zo hard weer uit, mooi de worst/kaas/pate opeten en die pil weer uitspugen hihi. Met dat spuitje was het ook vechten, mijn vriend vasthouden en ik spuiten. Maar dan kreeg ie het iig wel binnen.

Nee, geen ei hier.. alleen een heeeeeeel licht streepje en das geen ei nog nie

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    nou die van jou at nog gewoon...maar die van mij niet...
    hij rook eraan en als hij rook dat die pil erin zat at hij niks

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    slimme beesten zijn het he?

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha echt wel...
    net als dat we een kweek mee moesten nemen van zijn urine...
    we moesten eerst proberen met plastic snippers in de bak...
    hij deed niks...
    daarna met speciale korrels (die nemen niks op)
    heeft hij 1x opgeplast maar te weinig voor de onderzoek...
    en verder gaat hij daar echt nooit van zijn leven op hoor...
    hij weet dat er iets is en dan doet hij niet mee

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Potjandorie, zit ik er net lekker in hier op t forum, staan mijn schoonouders ineens veeeel vroeger dan verwacht voor de deur! Nou ja, mooi, kon mijn schoonmoeder de zingende kindjes ontvangen en wij lekker geen ruzie maken dit jaar wie er naar de deur moet, hahaha

Maar even de draad weer oppakken hier. De boel al een beetje rustig geworden weer?

Nou ja, eigenlijk was mijn NOD vorige week zondag, ofwel 9 dagen geleden. Maar ja, mijn eerste cyclus was 35, de tweede 28, dus heb ik mijn banner vorige week maar naar 35 gezet, waardoor ik afgelopen zondag mijn "2e nod" had. Maar....er gebeurt nog steeds helemaal niets! En dat terwijl ik altijd al zeker twee dagen vooraf voel dat ik ongesteld gaat worden.

Het wachten is irritant, dus wat dat betreft heb ik nu, pas in ronde 3 zijnde, zoiets van rood of roze, maakt me niets uit, als ik maar iets zeker weet!
    Snappie?

@ Kontje, HAHAHAHAHAHAHA komt er ineens Rammstein uit je doosie, zie je het voor je, terwijl je net in de rij bij de super staat, hahahahaha...

Parijs?

Enne, we dachten dat Puzzcat raar was met haar groene kikker aan haar neus.....maar ehm.....jij hebt het gewoon echt op de foto staan!

@ Bonsai, thnx, natuurlijk hoop ik ook het meest op roze! Enne, lekker hoor, zo'n middagje slapen!

@ Jongmama, ik gebruik nooit zout bij het koken......(maar ja, lekker belangrijk)

@ Beebie, nog achter de bank moeten kruipen, met dichte gordijnen en het licht uit?

@ Daan, leuke foto!
    tot ik een week of 10 zwanger ben is dit ook mijn motto...

MSNtaal, bah, als voormalig studente Nederlands gruwel ik van die taal!

en fijn hè, dat ze er nog zijn, de nuchtere meiden....

Oh, haha, jaaaaa...borrelen....ehm, maar hoe moet dat dan als we allemaal zwanger zijn?

@Klasien, tja, ik ken het, vorige levens zijn vaak niet echt de beste, maar wel leerzaam! Ik ben ook erg blij dat ik er net op tijd achter kwam dat mijn toenmalige partner mij niet veel meer kon bieden en mijn huidige man al een tijdje naast mij stond te wachten tot mijn ogen open zouden gaan.... Was net gaan samenwonen, hmmm, verkeerde beslissing. Maar ik dacht toch echt lang dat hij "de ware" was....
    Fijn dat je er toch zo goed uit gekomen bent!

@ Maartje, hè, jammer dat de moderators zo streng zijn dat ze de pb hebben verwijderd....had het graag willen lezen.....beetje jammer.

Ik las EEN slappe, hahahahaha moest even twee keer kijken, hhahahaha...

@ Suuus, meid, dit is een forum met allemaal vrouwen die je niet eens kent, dus waarom zo persoonlijk aangevallen voelen, wat kan jou het nou schelen!

Dacht trouwens dat je hier niet meer wilde posten en jezelf daarom van de lijst had gehaald....maar je bent nog steeds hier...wat wil je nou?

@ Jongmama, zeg maar tegen je moeder dat ik haar een wijze vrouw vind!

@ Pioen, doe mij ook zo'n potje appelmoes van oma, hmmmm....
    Enne, ik zou niet teruglezen, wordt je alleen maar verdrietig van en dat kan jij in jouw zwangere toestand nu maar beter negeren :)

Hoi Twinkle, zie dat je al antwoord hebt gekregen op je vragen...ik heb geen toevoegingen meer ;)

@ Daan, ik ben net als jij hoor, dus geen :oops: mijn man hoopt aan de ene kant dat ik snel zwanger ben, maar aan de andere kant....... hahaha...nou ja, you know!

@ Puzzcat: damn, jij had mooi kunnen meedoen in de discussie volgens mij, hahaha.....
    Enne, elke dag is er één, als die maar wel uitmondt in twee streepjes!

Leuk liedje, mocht ik nog een ronde moeten doen, dan zing ik die ook, haha, nieuwe methode!

@ Helma Hallo!

@ Daan, koest meid, af.....hhahaha...anders kom ik even met je babbelen :) :) :) :) :) :)

@ Loel, het is je vergeven meid...op de voorwaarde dat ik deze week ook nog die roze strepen zie!

@ NickyZ wijze woorden! Oh ja, nog niets gehoord van mijn vriendje de makelaar.....maar dat zal ik je ook nog even pb-en, als ik het niet vergeet....

@ Stier, jammer.....

*schenkt nog een bakkie thee in en haalt even een klein vingertje door de slagroom....hmmmm....."

@ nadinneke, ik lijk wel iets te zien, maar lees ook vaak dat deze testen ook vals positief kunnen testen...ik zou dus nog niets hopen tot een duidelijke streep....sorry

@ puzz of Maartje, kunnen jullie mij uitleggen hoe je een cyclus kan resetten? Ik heb er wilde beelden bij met knopjes enzo, maar....dat is het vast niet :rolleyes:

@ Pupke, ik vind zo'n tafel verdraaid hard, of ehm lag je niet onder???
    Ik zie je man al de klanten de tent uit werken "sorry jongens, we moeten nodig aan de biljarttafel klussen" en de mannen dan terugvragen "maar die is helemaal niet kapot?!?!?"

@ Nickie GEFELICITEERD!

HALLO Pupke, Maartje en Daan, ik heb lenzen, maar ehm, mag best met grotere letter hoor, we hebben het hier steeds over slijm en bloed en klussen....dus waarom dan geen biljarttafels, parkeerplaatsen en schoolpleinen
    ...........................oeps :-$

Darters? Nou, dat plankje is net iets te klein hè...

En MOET je hier over NOD praten dan? Is dit niet gewoon zo'n soort van gezellig samen wachten-topic? Gut, heb ik het steeds verkeerd begrepen enne, dan zit Suuus toch eigenlijk best goed toch? :confused:

Hoe laat sluit de tent?

*leest snel verder zodat de youtube Ruben Nicolai clup snel opgezet kan worden......hmmm*

zo blablablablabla.....
    ennnnnn naar You tube...maar eerst..........voor de 8445864283203e keer naar de wc

20. puzzcat24

Echt probeer het om het in een vierkant vlees brokje te stoppen,dan ruikt hij de vlees en wil het al te graag hebben
    Probeer een klein blikje te kopen en geef steeds maar een paar stukjes zodat zijn enhousiast ervoor niet verdwijnt
    Oh en als het de eerste keer niet lukt stop het pilletje dan weer in een brokje en zo verder
    Op een gegeven moment valt hij voor de ultieme katten truc!

Oh en als je echt je poezel een pil in zijn keeltje wil deponeren
    Moet je hem naast je neer zetten op de bank zijn borstkas tegen houden
    Op een of andere manier houd dat hun tegen,en je drukt je eigen rug tegen de achterste leuning zodat hij niet achter uit kan lopen
    Ga met je hand naar zijn kin
    Nog steeds met de andere hand zijn borstkas vast houden ;)
    Met 2 vingers zijn bekje openen
    Je hoeft niet hard te knijpen het gaat automatisch
    Snel het pilletje achter in zijn keeltje laten glijden
    Doe zijn bekje dicht en door te aaien aan zijn keel gaat hij automatisch het pilletje doorslikken

Nou probeer het maar een paar x
    De clue is niet knijpen drukken laat zijn eigen automatische gedrag tegen hem werken

Deel Deze Pagina