NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh, sorry hoor, maar ik was gewoon op dreef!

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Maartje: ik vind het heel erg sneu voor je wat er gaande is bij jou maar wil wel heel hard voor je duimen en je heel veel succes ermee wensen. Ik zal zeker aan je denken.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Cyclus resetten gaat door je hormonen toe te dienen, dus mocht dat moeten gebeuren, dan hoeft de arts niet aan mn knopjes te komen hoor ;)

Kleine letters kun je naar word copieren en dan ff vergroten ;)

Volgens mij is dit een topic om naar je NOD toe te leven en aangezien het niet goed is om te veel met zwanger worden bezig te zijn hihi moeten we ook tussendoor slap gaan auwehoeren, anders worden we toch nooit zwanger ;)

En? heb je genoten vann Ruben? mmmjammmiieee hij is zooooo lekker hihihihihihi

Ik pb je trouwens zo wel ff ;)

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

1ste puzz:
    Ik had echt willen meedoen :cry:
    Harde actie WOOHOO
    Jep je hebt helemaal gelijk
    Wat een leuke uitspraak:
    elke dag is er één, als die maar wel uitmondt in twee streepjes!
    Die houd ik erin!

2de puzz:
    Nou als je begint met DE pil heb je in theorie weer een cyclus van 28 dagen,maar maartje heeft gelijk want je hebt dan GEEN eisprong
    Je begint dus helemaal weer van voor af aan!

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik deed t op een andere manier...
    hij vind t totaal niet erg om als een baby op zijn rug te liggen (zeg maar) en dan in me armen...dan houd ik hem tegen en met me ene hand zijn bekje openen en met de andere hand het pilletje in zijn keeltje laten glijden...
    achteraf kreeg hij wel telkens wat lekkers...

6. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hoi hoi!

Was vanavond weg, gourmetten haha. was wel een beetje misselijk na die tijd. Dacht even een wijntje te nemen maar die smaakte me voor geen meter bleehhhh.

Kom ik net thuis zie ik dat we een foldertje binnen hebben van zo'n babyzaak, en een leuke dingetjes staan er in! Heb meteen de kriebels, zulke schattige dingetjes.

Groetjes Chantal

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    oja en als me ventje dan thuis is dan houd ik blacky vast, hij opent zijn bekje en ik stop t pilletje erin...dat gaat dan echt super makkelijk...;)
    ik denk dat het nu wel moet lukken nu hij nog suf is maar moet morgen pas met de pillen beginnen

8. puzzcat24

Awww Wat een lieve poezeltje heb je dan!
    Ik zie het helemaal voor me awwww...

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Heerlijk! Ik doe gewoon ff met je mee hoor!

In het kader van: ik ben niet verlegen even het volgende... de biljarttafel leent zich voor vele aangename standjes.
    1) Op de rand zitten is mogelijk met de benen om zijn middel.
    2) Op je rug liggen met de benen in de lucht (over zijn schouders, of allebei over 1 schouder).
    3) Doggystyle voorover op de tafel hangend
    4) Hij op tafel en dan er bovenop (niet zo fijn voor de knietjes helaas)
    5) Hij op tafel met benen over de rand en dan met de benen om zijn middel op zijn schoot (lastig bewegen)

Iemand nog meer crea ideetjes voor op het biljart?

Haha, een schoolplein? Nee, daar heb ik me (nog) niet schuldig aan gemaakt. Wel in de persbox boven de pitsstraat van de TT in Assen :oops:

10. puzzcat24

Joh...Mijn vriend had een G*** moment,en trok me de trein wc in
    Heb me nog nooit zo geschaamt toen we met zijn 2en eruit kwamen lopen...

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *stapt ff uit de gepimpte mini van december om hier nog eens te komen zien*

@pupke: 't is echt cool hier, maar ik hoop niet te veel scooterpassagiers te zien bij ons, allemaal zwanger zou ik zo zeggen!

Zwangeren: kom maar wat hcg rondstrooien hoor! Alles dat mooi roze is, is superwelkom bij ons!

Veel suc6 en suc7 allemaal( (pffff, flauw he :))

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hooooo, wat een g**** mensen allemaal hier! :-D

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Haalde de arts het niet direct uit de blaas dan?
    Dat wilde de mijne wel doen.
    Mijn kater moest laatst voor urine onderzoek en die had van de stress zijn reismand vol geplast, gelukkig kon de dierenarts hier nog net iets mee!
    Vervolgens is meneer zo boos dat ie ook nog maar even de volgende behoefte heeft gedaan, nadat de lieftallige assistente de bak had geboend. Eenmaal thuis had ik na een uurtje een Andrelon kat!

Vervolgens 2 weken later weer voor controle, en wat denk je.... weer bak nat!
    Het blijven schatten hoor, maar soms :evil:

Ik zag staan dat het gelukkig weer goed komt met je kat, das een hele geruststelling....

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    de mijne moest toen ook op controle en ze wilde ook een monster hebben...
    hij heeft daar de hele dag gezeten en ze kregen er niks uit...(alsof ze t weten, ze zijn echt sneeky) daarom moest ik t thuis proberen...
    vandaag toen hij thuis kwam wilde hij niks meer van me weten...
    nu wel hij ligt nu bij me ventje te slapen op schoot...(doet tie normaal nooit)

maar gelukkig komt alles weer goed...
    hij moet wel zijn hele leven op een speciaal dieet...(hele dure voeding)

15. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Hè jammer, kom ik terug van mijn werk, ga wat eten, laat de hondjes even uit en wil ik het forum bijlezen .... is er niks gebeurd vandaag. Nou ja zeg! Normaal gesproken kletsen jullie iedereen de oren van de kop, maar nu is het wel extreem rustig vandaag. :) :) ;) ;)

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *zit nog een beetje na te schudden van de pb* :)

Ehm, Puzz, de biljarttafel heeft zo'n heeeeel irritant opstaande rand, dat vond ik echt niet lekker zitten, op dat randje.....

Schoolplein. Ehm, ja, lees: 3 uur 's nachts in de struiken, hmmm....woonden toen allebei nog thuis, dus dan maar andere plekkies zoeken hè ;)

Resetten, weer wat geleerd!

Ik had je trouwens best in die discussie willen zien, maar ja, achteraf gezegd...

Maartje, hahahaha, arts die aan je knopjes zit....da's net zo iets als in een ander topic een grapje over een washandje met glitters stond, hahaha

:) :) :) :) :) Ik kom niet meer bij.....last dit terwijl iedereen over sex aan het posten is...dus iedereen, nog een keer het berichtje van Naliey lezen, met sex in je achterhoofd, hahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahhhahahhhahahahahhahahahahahahhahahahahaahahahhaah

Sorry Naliey ik bedoel het goed hoor!
    Arm beestje...

@ Puzz, het ruikt ook altijd zo lekker in zo'n treinwc...

@ Lieselke, hmmm, ja het mag cool zijn in december, bij ons is het hot hot hot!

Ik ga even opletten bij House...

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij hebben het uit pure geilheid en dronkenheid van mijn man eens op een schoolplein gedaan.....

Dat was met oud en nieuw, om een uur of 5 in de ochtend. Jeetje, wat was het koud, maar wat hadden we een zin :)
    Achteraf is het echt een wonder dat ik geen blaasontsteking heb gekregen!

Pupke, ik weet niet hoe sterk jullie lampen boven de tafel gemonteerd zijn, maar je zou ook nog in die lampen kunnen gaan hangen.... ;) :)

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    haha nu ik t ook lees met sex in me achterhoofd moet ik ook lachen...
    maar helaas pindakaas ik bedoelde me kat die een pil moet hebben omdat hij ziek is...
    was wel een grappig standje geweest..
    weet niet je dat dan moet doen haha maar wel leuk bedacht dan haha

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Royal Canin Urinairi zeker?
    Bij ons zijn allebei de poesjes aanhankelijk. Wij zijn vrijdag van vakantie thuisgekomen en ze lopen echt de hele dag achter me aan!
    En die kater maar kletsen! Ik begrijp er echt niets van, had verwacht dat ze boos zouden zijn.
    Volgende keer moet je vent maar met hem naar de dierenarts, komt ie daarna lekker bij jou liggen :D

20. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dames ik ga mijn bed opzoeken. Ben behoorlijk moe dus ga lekker onder de wol. Morgen weer op tijd op voor mijn dochter die naar school toe moet. Ook heb ik morgenavond dansen wat vast een gezellige boel gaat worden, morgenochtend alleen nog wel ff wat voorbereiden.
    Ik zou zeggen iedereen welterusten en lees het morgen allemaal wel weer.

groetjes en xxxxxxxxxxxxxxx Daphne

Deel Deze Pagina