@ jutte we hebben rustig op de bank kunnen liggen geen zingende kindjes gezien snap er niets van normaal staan ze ieder jaar aan de deur. gelukkig maar ik had geen snoep of manderijnen in huis (armmoedzaaiers hihhii) wij hebben sinds 4 weken een jonge poes.lief joh maar ik heb het idee dat ze adhd heeft ze is helemaal hieper de pieper niet bang voor plantenspuit. iemand tips om een jong katje een beetje rustig te krijgen
@ Lieselke, hmmm, ja het mag cool zijn in december, bij ons is het hot hot hot! Ik zie het ja, wel goed voor mijn lachspieren, hier af en toe komen piepen :-D hilarisch soms!
Altijd leuk, kleintjes! Probeer eens met simpel speelgoed, een balletje Alu-folie. Waren ze bij mij helemaal weg van. En speelgoed op diverse plaatsen neerleggen, zodat het overal variatie heeft.
jha gelijk goed geraden... maar zal t tegen m zeggen haha, maar zolang we wakker zijn willen de katten meer naar hem toe...en zodra we in bed liggen komt blacky altijd bij mij op me benen of kussen liggen... en dan spinnen als een gek haha... en dan MOET ik m persee aaien anders wordt hij boos en tikt me op me hoofd tot ik m aai haha... poema durft niet meer op bed te komen als wij er in liggen...blacky heeft haar bang gemaakt denk ik...telkens als zij daar lag dan kwam blacky om bij haar te eten (het is niet eens zijn moeder, maar zijn 2e moeder zeg maar) en dan beet hij te hard en begon zij te piepen van de pijn..dus die durft niet meer op bed te komen... de vorige x toen we blacky op moesten sluiten omdat hij moest plassen bij die speciale korrels (raar uitgelegd) toen kwam poema wel bij me slapen...
Haha, Maartje, het is dat het bij ons niet oud en nieuw was, anders zou ik denken dat je een veldje verder lag, hahha, want het was wel enorm koud, maar ja.....alcohol warmt lekker op en geilheid ook
bij ons helpt de plantenspuit handen klappen, schreeuwen en alles ook niet...alleen erop af lopen.. maar die van ons houden zich erg leuk bezig met wuppies... zijn ze gek op vooral t vrouwtje (poema) of iets met veren (heb je ook speciale speeltjes voor) zijn ze ook erg gek op...
jha lekker... welke heb je in huis... ik ga even snacks bakken (nu nog heb trek haha) zal ik rondgaan...?
nee dan heb ik ook liever snacks haha... de pan staat aan...roep wel als ze klaar zijn... wel goed je oren open houden want me stem is half weg haha...
Ik had overigs niets gedronken, maar ik behoor tot het selecte groepje vrouwen die altijd en overal wel wil Dussss misschien een beetje te veel info haha, nu ga ik helemaal geen foto meer van mij plaatsen voordat ik op internet bekend ga staan als die ene die altijd wel wil hahahaa Jeetje, wat heb ik genoten hahahahahahahahaaa Of die keer dat we het in de tuin van een klooster in Belgie hebben gedaan Of die keer dat.... mmmm misschien moet ik maar ff mn mond gaan houden, ik zeg veel te veel haahhaahaha lol
het hele huis ligt vol met speetjes op dit moment heb ik in mijn andere hand een hengeltje vast met veertjes. maar het zal wel komen dat ze nog jong is toch ik neem aan dat ze wat rustige wordt als ze wat ouder is hoop ik maar ze is wel heel lief hoor ze is ook pas 12 weken en zeer sociaal binnen 1 week was dikke vrienden met onze jack russel
ik zal je vertellen blacky is 1 en poema is 2 en ze zijn nog erger dan toen ze nog een paar weken waren...er is mij verteld dat ze rond de 5e jaar ofzo rustiger worden... soms wordt ik echt gek van de 2... dan liggen wij in bed en zij rennen achter elkaar aan en te miauwen enz en springen ze op bed en dan weer eraf...dan hangt blacky weer in de muur of de spiegel... maar het zijn echt engeltjes alleen soms met een B ervoor...
Meiden, veel plezier nog met de poezenpraat, ik ga proberen een aantal darters op tijd de deur uit te werken en kijken hoe stevig de lampen boven het biljart vast zitten aan het plafond (tnx voor de tip!) Toedeloe en tot morgen!
ach als ze net als de onze is dan is het vast een sgatje.. kittens halen altijd wel kattenkwaad uit. maar ik vraag me af hoe blacky in een muur kan blijven hangen terwijl hij 5 kilo weegt...?
Een klooster, wwwhhahhahaha.... Nou, daar ga ik eens een nachtje over slapen! Niet weer zo'n gezellige discussie starten hier hoor, moet morgen werken en kan moeilijk de hele dag op zw pagina zitten en mijn dochter slaapt donderdag vast niet weer een paar uur, zodat ik 30 pagina's bij kan lezen Doei!