Ikke? Niet zulke moeilijke vragen stellen he hihi Heb wel last van gelesnotklodders, groen slijm, steken in mijn grote teen, haarpijn en last van mijn wimpers.
Weet iemand of er in deze categorie roze voertuigen al een roze hummer is geweest? Ik heb van de week die film Moordwijven gekeken en daar zat zo'n ding in. Hier een plaatje: http://www.ebovanderbroek.nl/images/blo ... hummer.jpg Helemaal blits, die wil ik ook wel haha!
*proest* vraag het onze gelesnotklodder expert (om de privacy te beschermen zal ik geen namen noemen)
schiet mij maar lek maar kan echt nergens iets vinden waar ik de foto kan zetten... heb wel iets gevonden waar je baby foto's kan zetten, of van je test...ik weet ook niet of jullie dat bedoelen maar het staat raar als mijn kerstkaart daar tussen staat...
Nou als je mij bedoelde. Ik voel me goed hoor. Nergens last van eigenlijk. Maar dat heb ik nooit. Behalve zware jeuktieten, maar dat is ook de enige kwaal die maandelijks terugkomt. En jij?
Heb jij ook jeuktieten!? Grrr, heb daar al dagen last van en dacht echt dat ik gek werd. Van de operatie kon het niet zijn, want heb het bij de twee. Oef! Ik ben niet gek! (Voor zover jullie weten )
www.photobucket.com www.tinypick.com (beste deze denk ik, anders moet je je foto weer verkleinen evt) www.flickr.com (oh rolf vindt deze het beste zegt hij net, samen met photobucket)
Ik weet het niet meer! Voel me echt anders. Heb verder nergens last van. Ik denk dat ik morgenochtend nog een testje waag en anders wacht ik af. Ben super emo. Zeker gister toen mijn vriendinnetje Fedi vertelde dat ze zwanger is. Ben zo blij voor ze!
In dit geval dus wel. Ik dacht dat ik me het aan het inbeelden was En mijn mannetje vond het heel plezierig om me zo bezig te zien
Ik hoop dat het theewater is, heb het ijskoud! Geen verwarming in deze kamer, zal bij ons pap die elektrieke kachel eens jatten woehahaha
ik weet het niet maar heb nu ontzettend koud en vanacht had ik het giga warm het leek wel een sauna in mijn bed zo warm had ik het. Nu net even nasi gegeten met wat kroepoek en mijn maagie is weer gevuld voor een poos haha maar heb ook nog geen zin om naar bed te gaan maar als ik bedenk hoe lekker warm het daar is denk ik dat ik toch straks die kant op ga
ik vroeg erom haha, ziet er plezierig uit...wil er zeker heen... kun je daar alles vinden wat je wil...?
=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ Oh Ruben...........kreunt. en weer terug op aarde: Ja, daar kan je echt alles vinden wat je maar wil, fijn he. Lukt het al met je foto's?
Er schijnt wel iets te heersen, misschien heb je wat onder de leden. Of er gebeurt iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moois in je buikje.