pupke gelukkig komt het weer goed met de vloer. en niet wakker worden voor te klussen jammer hahaha dus niet in de lampen boven het biljart gehangen.
Je zou je kunnen opgeven voor het tv programma 'ik wed dat ik het kan', dan regelt dat programma dat voor jou
@sylviam: jeetje wat balen... ben benieuwd wat eruit gaat komen. Succes! Wanneer krijg je de uitslag?
Goedemorgen kwebbelaars! Was gezellig gisteravond en vanacht zo te lezen! Hier vanmorgen er nog maar een testje tegenaan gegooid, helaas nog steeds niets. ik vraag me af..... kan het zo zijn dat het een paar dagen duurt voor je hcg af te lezen is : Ik heb de ClearBlue test gebruikt, lijkt mij de meest gebruikte. Iemand eventuele tips : : Zit nu bij mijn vriendinnetje op haar 10 weken oude mannetje te passen, belde me vanmorgen tocht maar even of het kon. Ze hadden een crematie, en zouden de kleine eigenlijk meenemen, maar op het laatste moment vond ze dat toch niets. Wat zouden jullie doen :
pfff wat kruipen de dagen voor bij..... ik denk dat ik er vrijdag maar n testje tegen aan gooi, dan is het dag 28
uhhhmm sylvia balen zeg Hopelijk heb je snel een negatieve test zodat je weer door kunt. )))))))))))KNUFFEL(((((((((((
Even snel voor ik bij ga lezen en reageer op de rest: Vannacht besloot mijn lijf dat de cyclus lang genoeg heeft geduurd. Misselijkheid, 2 pendels die zeiden nu zwanger te zijn en het uitblijven van tekenen van ongesteldheid ten spijt.....om 3.00 vannacht werd ik wakker en voelde dat de zich meldden..... Ach ja, we gaan er met goede moet tegenaan voor een decembercadeautje, ben blij dat mijn lichaam in ieder geval nog blijkt te werken! Heb wel mijn banner even op 30 dagen gezet, omdat ik het vermoeden heb dat mijn eileiders elk een eigen leven lijden...en bij biologie heb ik geleerd dat ze normaal gesproken om en om een eitje leveren.... ach, heb een flink pakket ovulatietesten ingeslagen, dus ik zal m dit keer niet missen! hahaha Ladies, ik ga nog even een berichtje typen over de gebeurtenissen van jullie sinds gisteravond en dan ga ik me maar eens aanmelding voor die mini...ben altijd al meer een autovrouw geweest dan een bikerchick....
Probeer eens een kruidvat test 2 voor 5 euro die hebben minder HCG nodig wat ik heb gehoort. Ik zou mijn kindje van 10 weken ook niet meenemen naar een crematie trouwens.
THANKS! Ik baal ENORM! Duurt me allemaal veel te lang. Uitslag duurt ongeveer 1 dag en ik ga pas rond 15.30...
Ik had een kind van 10 weken daar ook niet mee naar toe genomen, is alleen maar onrustig. Wat die test betreft, meid ik lees hier mensen die pas na weken positief testten. Het kost tijd om die hcg op te bouwen en de een is daar sneller in dan de ander.
Jutte balen van de Maar je weet nu wel waar je aan toe bent kom je toch gezellig bij mij en de andere mini limo meiden hahaha
Haai meiden! SylviaM, wat ontzettend klote dat het hcg maar niet weg gaat.. Want dan pas kun je weer aan de klus... Gisteren hebben we met zn allen flink slap geauwehoerd, maar dan hoop ik vandaag wel ff wat roze namen weer voorbij te zien komen. Ik ben inmiddels alweer bij dag 7 aangekomen. Ik ga deze ronde geen ovulatietests gebruiken. Ik probeer zo chill mogelijk af te wachten tot aan mn afspraak bij de gyn. Ondanks dat ik serieuze angsten heb dat het zonder de hulp van een arts niet gaat lukken, heb ik ook een stemmetje in mijn hoofd die zegt: 30 november is mn nod (uitgaande van een cyclus van 24 dagen) en als ik dan zwanger blijk te zijn, dan heb ik een dag later een afspraak bij de gyn... Moet ik er dan wel heen gaan of juist niet? Whahaha, toch schattig dat ik zo optimistisch blijf hé We zijn in ieder geval al weer druk aan de klus. Niet alleen voor de klusfunctie... Hihi maar het is wel mooi meegenomen. Groetjes!
Hihi, nee helaas niet meer in de lamp gehangen.. miss vanaaf @ Jutte: kl*te van je ! Ik denk dat ik je zeker nog ga zien in de mini hoor. Als er niet geklust word, dan ook geen streepjes hihi.
thanks voor de tip, ga straks naar het kruidvat! En anders wachten we rustig nog wat langer, hoewel...... IK HEB TOCH ZO´N HEKEL AAN WACHTEN!
@Jutte; wat vervelend die duiveltjes. Maar dan maar hopen dat ze goed doorkomen en de weg weer goed vrijmaken voor de volgende ronde. veel suc6
Kijk even achterom naar de motor. Moest 15 pagina's terug om de lijst te vinden. Veel zwangeren hier, iedereen van harte gefeliciteerd. Ga weer terug naar de mini limo.
NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 20: Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 204 passagiers voor de roze motor! 26 Zwanger, 53 Ongesteld, 7 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 1 miskraam Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Jutte en Sanneke op rood gezet (beide van groen af) Was er nog iemand van kleur verschoten?