proberen kan natuurlijk altijd. en ik heb het ook maar gehoort veel succes wel even laten weten als je hem hebt gedaan he. WACHTEN ja wie heeft daar geen hekel aan
Een HELE DIKKE knuffel aan de meiden die ongesteld zijn geworden! En een DIKKE knuffel aan degene die moeten wachten op een uitslag! Hier een ongeduldige meid en rara kruidvattest geeft iets aan weliswaar erg licht en dit verhelpt men onzekerheid al helemaal niet... Ben al blij dat men oog beterd en men dochter lief is vandaag. Groetjes van een ongeduldig meisje
@ Loel, helaas, ik hou me ook niet aan de afspraak....nou ja, ga ik ff een nieuwe afspraak met Kwiepark maken! En tja, spannend hè, als je niets kunt zeggen.... Ik heb een paar collega's hier die weten dat we bezig zijn, maar mijn ouders zeg ik niets, misschien om hen niet teveel hoop te geven zeg maar?!?!? En die collega's bemoeien zich er verder ook niet mee, dus tja, wat minder dichtbij misschien... @ Naliey, shoot, snacks gemist!?!? Hmm, was het lekker? @ Kwie, wat is "dichter naar het westen?" *gaat lief zitten en kwispelt wat met haar staart en legt haar kop op schoot bij Marloes* WOEF @ Daan, jij LUST geen snoepjes? Dat is net als mijn moeder die geen "rode saus" lust....hmmm BROTHERHOOD hoe gaat het meid? Zie iets over prosecco, mmmmm, ik denk dat ik voor komend weekend ff een flesje ga halen, nu ik toch niet zwanger ben Whhhaah, Pupke, geen pijltjes in je billen!?!? Oooohhh een Hummer.....daar passen veel meer meiden in dan in die Mini! *baalt dat er steeds collega's binnen komen om te kletsen, schiet niet op zo met bijlezen* @ Bonsai, hmmmmm, dat plaatje was een leuke onderbreking hier op kantoor! *zweeft weer terug haar bureaustoel in en word wel erg nieuwsgierig naar het plaatje van Naliey* Whhhahahah, staat ie er, is die foto weer weg!?!?!?!?!? NU weet ik het nog niet..... *leest snel verder en ziet warempel één bericht verder de foto, ach gossie.....* @ Daan, kom jij uit Heerde? Heb bij een Heerdens meisje in de klas gezeten! *wat een nachtbrakers, denkt Jutte met een dikke gaap van te weinig slaap.....* @ Pupke, oh gelukkig dat de vloer nog te redden was! Enne, vanavond gewoon in bed of weer wachten op Darters en Biljarters? Je hebt nog geen streepje gehad op de ovutest, dus bij jou zijn de kansen nog laaaang niet verkeken! Dus, ik wil je alleen in roze stemming zien bij december, alleen om ff mee te kletsen! @ SylviaM....het is toch wat die testen.....succes in het ziekenhuis, hopelijk wordt je er wat wijzer van... (in de zin dat je weet hoe of wat hoor, bedoel niet dat je slimmer wordt , jaaaaaahhhh men kan hier nog wel eens dingen dubbelzinnig opvatten ) @ Helma, ik zou mijn kleintje ook niet meenemen, stel dat ze net een huiluurtje heeft? Voel jij je ook mooi opgelaten! @ Nadinneke: FOTO! @ Knippy, ik kom er aan hoor! *gooit haar been over het zadel van de motor en staat weer met twee beentjes op de grond. Doet haar helm af, zet de motor op slot en loopt richting de parkeerplaats waar een glimmende roze mini haar op staat te wachten. Portier open, instappen, starten en.................vvvrrroooeeeeemmmmm, wat een lekker bakkie! Toetert nog even naar de november dames en rijdt met goede moed december in*
u vraagd wij geven maar ik zeg nogmaals ik ben er zelf niet denderend van overtuigd! http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... 008216.jpg
Ik ben nog nooit zo blij geweest om rode duivels in mijn onderbroek te vinden Eindelijk! Liefs, Bloempjuh!
Dag dames, heb in oktober meegekwebbeld, zat afgelopen weken in een verhuizing en heb daarom tot nu toe alleen tijd gehad om wat mee te lezen. Nu word ik weer gek van het wachten en heb ik dit 'lotgenotencontact' ook op een actievere manier nodig... Vandaag is dag 31 van cyclus, die gemiddeld 30 dagen duurt. Daarnaast: witte afscheiding, geen ongigevoel en belangrijker (of daar ligt ook mijn vraag): volgens mijn temperatuurkaartje is mijn temperatuur al 16 dagen geleden gestegen, dwz mijn eisprong moet 17 dagen geleden zijn geweest. Nu heb ik op meerdere plekken gelezen dat de periode tussen eisprong en menstruatie eigenlijk nauwelijks varieert bij vrouwen, nl. 13-15 dagen. (cyclusverschillen liggen dus in de periode tussen menstruatie en eisprong). Wat dat betreft zou ik ook al hebben moeten menstrueren. Niet dus. (overigens is mijn temp nog steeds hoog, vorige maand daalde hij fiks op de dag dat ik ongesteld werk, maar omdat dit pas de tweede maand is dat ik temperatuur weet ik niet of dit altijd zo zal zijn bij mij...). Mijn vraag is dus aan de mensen die temperaturen of hun eisprong voelen: duurde de periode tussen eisprong en menstruatie wel eens langer dan 15 dagen? Zwangerschapstest vanmorgen was overigens negatief. Heb getuurd en getuurd, onder de lamp en voor het raam, maar zelfs niet een heel licht lijntje, haha!
ik geloof toch ook een lijntje te zien. als het mij zou gebeuren zou ik toch heel nerveus worden geloof ik. suc6 met wachten op een echte positieve test !
Thx meiden ,ik blijf jullie entertainen met fotootjes haha en nu eentje uit school halen ons Birthdayboyke Tot straks
Goedemiddag dames, Ben even niet online en al 29 zwangere super zeg Nou ik hoop dat ik eind deze maand ook op roze mag maarja wie niet haha Was vandaag bij de dokter omdat ik de laatste tijd zo moe ben en het laatste halfjaar 7 kilo ben bijgekomen. Krijg nu een echo van me hals gemaakt had deze ook in mei van dit jaar omdat ik een vergote lymfklier heb gaan ze kijken of deze niet groter is geworden en er wordt weer bloedtest gedaan om uit tesluiten dat er iets mis is met me schildklieren :s nouja in ieder geval als dat alles oke is moet ik toch terug naar de dokter want dan wil ze verder gaan kijken wat de oorzaak is van het moe zijn en bijkomen zwanger ben ik niet rijg netjes elke maand me duiveltjes op bezoek dus. pff ff afwachten. P.s. sorry dat ik niet alles heb terug gelezen. Maar bij deze alle nieuwe zwangeren van hate meiden super en iedereen die de duiveltjes op bezoek heeft "gehad" balen meiden kop op. next time better groetjes Nadine29
Ik meen toch ook iets te zien hoor... SPANNEND! Ik duim voor je dat er over een dag of wat een dikke vette streep staat!
Goedenmiddag dames, Jutte en Sjanneke, balen meiden van jullie menstruatie. Bleegh. De roze mini is leuk hoor, maar niet dat jullie ons gaan verlaten. Nadinneke, ik zie nu wel een streepje, dat gaat de goede kant op Hmm nog meer te vertellen? Geloof het niet. Hoop op een rustige dag op het forum, vol gezelligheid
Gelesnotklodders, jeuktieten? Weer veel gemist!?!?! @SilviaM : succes vandaag @ Jutte: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, balen meid, ik had het zo gehoopt. Dan moet December de maand worden. @ Brotherhood: waar ben je , we missen je! @ Nadinneke: ik zie toch ook iets, wacht een paar dagen. Ik had in het begin ook heel lichtjes een streep. Maar met de dag word het donkerder. Dus eigenlijk stiekem al gefeliciteerd! Zo mijn pauze besteed aan het bijlezen van het forum, anders word het een avondtaak! Was ook zo nieuwsgierig naar jutte. Ga weer naar m`n werk, lees straks weer bij!
2de miskraam op 3 maand.... ik ben er werkelijk kapot van....gisteravond na 5w en 1 dag weer mijn beebje verloren! tot ziens, christa