Hey Lady's Vannacht helemaal niet kunnen slapen heb het 04:00 zien worden. Komt natuurlijk omdat ik gisteren overdag had lopen pitten. Vanochtend heel emotioneel. Ik weet het echt allemaal niet meer. Nu komt ook tot mijn ondekking dat mannetje helemaal niet 'in de kerk heeft gezongen' dus....... Ik wacht weer af, de dagen gaan langzamer voorbij als normaal. Maar ik hoop hoop , duim en duim Mijn mam's zit hier nu ff omdat ik net even in tranen zat. We gaan zo maar even de tuin omspitten haha Jullie hebben het erg laat gemaakt Daan en Naliey @ naliey.. ik las dat je katje niet wilde eten.. probeer het te mengen met het oude voer. wat je ook kunt doen is het beetje wellen in wat kattenmelk , dat het het wat aangenamer maakt, en dat steeds afbouwen met minder melk. Beloon hem/haar ook als ze wat gegeten heeft. Dat zal goed doen, en zal ze het leuk vinden om haar/hem brokjes te eten! Enne naliey waarvan dat Tilburgse gedicht!? Ik kan het namelijk wel lezen @ Jutte jeetje wat jammer zeg succes de volgende ronde @ Nadinneke ik zie ook wat! Spannuuuhnd @ Chrisje .. sterkte @ Daan Nachtbrakerrrrrrrrrr
@klein chrisje: shit, shit, heel veel sterkte! Dikke knuffel! @Daan: ik hoop het ook voor je en heb hetzelfde voorgevoel bij je...
Hmm, wat raar van je mannetje. Komt dat? Helemaal geen enkele keer? Hoopt, Hoopt en duimt, duimt voor jou.
Spannend! Ik duim voor je Daan, mag je alleen in het roze wachtkasteel als je op je NOD wacht? Want ik weet dat je Ruben Nicolai erin hebt zitten en ik wil eigenlijk ook wel ff met hem spelen
Nee hoor, iedereen mag in het wachtkasteel. JIj wacht op je ei, dus dat mag ook. Have fun! wie gaat er mee in het zwembad!?
Klasien heeft dat aan haar man beloofd! Die moet nl. elke dag vroeg weg voor zijn werk en wil graag de tijd hebben om mee te juichen (of juist niet). Hij kan op dit moment geen vrije dagen meer nemen, dus wachten we tot zaterdag. Mijn NOD is ook pas op maandag of dinsdag, dus veel eerder testen heeft niet veel zin. Wordt ik alleen maar ongelukkig van. enne @Bonsai... mijn eerste zwangerschap... de schat zette een voet over de drempel van de kerk, en liep hard weg... toch 9 maanden later een mooi kereltje geworden!
Wist ik ook wel hoor. Maar wij hier aan de andere kant, zijn zooooooooooooooooooooooo benieuwd. Hoest weer daar eigenlijk? Koud of valt het mee. Ik droom altijd nog van mijn eigen geitenboerderij in Noorwegen, wel wat noordelijker hoor. En zo'n stuk grond met (eigen) meertje en visvergunning, zo tussen de fjorden. Heerlijk. Maar ik vermoed dat die glansrol in een mooie musicalproductie er eerder aan zit te komen haha.
jha hij eet gelukkig alweer, alleen met de pillen lukt het op geen enkele manier, alleen als ik m weer pak en in zijn bek stop... van dat gedicht, ik kom uit tilburg.. en we waren gister met zijn 3en erg melig hier... toen bedacht ik in een x van mijn schoonfam kan t niet lezen, kijken of ze hier kunnen lezen... maar dat gaat best goed haha..
Ik moet, net als daffie, ook dansen vanavond, maar ben er rond 11 uur weer. Dan bestel ik alvast nasi en bami ballen met veel mayo en curry. Lekkah! Oeh kaassouffle's, kipcorns, hamburgers, kwekkeboomkroketten/bitterballen en frikandellen zijn ook erg welkom.................................... =P~
ik ga lekker mee zwemmen, heb wel zin in een duik... heb ff een woordwisseling met me ventje... ik doe zoals vele het huishouden. het enige wat ik van m vraag is zijn la maken, beddengoed opvouwen (hij is namelijk 2 meter dus hij kan dat beter doen) prullenbak legen (had hij zelf voorgesteld) maar hij doet geen 1 van alle...en daar kan ik me kwaad om maken. verder hoeft hij nooit iets in huis te doen... maar dat is teveel gevraagd... ik weet dat hij werkt de hele dag...maar dan kan dat er wel bij...dat is niet veel...toch...?
jullie benieuwd... ik niet. Ik pas nu al niet meer in mijn bh's, heb al 2 weken buikpijn, ben (absoluut ongehoord onmogelijk) vlak voor mijn ongi aan de dunne, barst ondanks dat uit mijn broek en hoor de hormonen bijna gieren. Ik wacht tot zaterdag omdat ik dan de meeste kans heb op een realistische testuitslag. Dit is gewoon nog te ver voor NOD. En als hij neg is, doen we het een week later weer. Die krengen zijn hier best duur, ik betaal 25 euri voor 2 clearblue tests! Ik ga ze dus ook niet zomaar ff gebruiken! Het is hier op dit moment niet echt lekker weer, zo max 5 graden overdag, 's nachts iets kouder. Grijs, bewolkt en regenachtig, alhoewel het ook af en toe sneeuwt, maar dat blijft nog niet liggen. 2 weken geleden hadden we hier al wel 10 cm echte mooie sneeuw, maar die is alweer gesmolten. Net als in NL zijn Jan en Feb hier de koudste wintermaanden, dus daar verwachten we het meest van! Het is hier al wel vroeg donker, zo rond 5 uur al wel. Korte dagen, lange nachten... en overdag ook niet echt licht met al die wolken. K.
Nee hoor, ook niet gek dat je dat vraagt ook al werkt hij de hele dag. Hier hoeft mannetje alleen maar kattenbak te verschonen en prullenbak te legen, af en toe de vaatwasser in en uitpakken. doet ie over het algemeen zeer netjes. Let wel: over het algemeen. Dus ook niet altijd.
Hihi, jij weet het gewoon ook zeker he. Kan je niet online je tests bestellen. Ik weet het niet of dat vanuit het buitenland kan, lijkt me wel als je maar netjes betaald. op www.sensitest.nl misschien? Lijkt me stukken goedkoper dan daar. Oeh, al sneeuw gehad. Hier alleen wat natte sneeuw. Tis hier vooral herfstachtig. Veel wind gehad. Tis somber weer hier.