Ik ga even de supermarkt op zoeken, want ik moet wat te eten hebben. Tot vanavond, ben er wel wat later, want heb eerst dansles. doei doei
heb jij gekóókt op je trouwdag Wel een leuk stukje overigens. Wij wilden het ook ongeveer zo doen (trouwen dan he) Ik wilde eigenlijk geeneens een jurk, maar het werd steeds leuker en spannender en zo kwam er steeds meer bij. Uiteindelijk is het een bruiloft met alles er op en er aan geworden. Nou ga ik echt. Doeiiii
hallo dames hoe is het hier.. wat hebben jullie weer ondzettend veel gekletst. @ klein chrisje heel veel sterkte gewenst.. zo mijn werjdag zit er weer op... ben echt een heledag misselijk geweest. pff en ondzettend rommelende darmen. ik wil nu gewoon of ziek worden of een positief zwangerschaps test. dit is ook niets maar we wachten geduldig af ga nu ff eten koken mijn schatje komt zo thuis xbeeebie
@ Bonsai: Ik kan me voorstellen dat het niet leuk voor je is als je dat te horen krijgt. Die emoties zijn heel begrijpelijk en het is wel goed om het er uit te gooien. Ik leef zeker met je mee en dat meen ik, want ik gun het je heel erg graag. @ Daan: Wat voor dansen doe jij als ik vragen mag? Ik doe zelf aan countrylinedansen en dat is heel erg leuk en gezellig. @ Naliey: Ik vind het nog wel meevallen wat je vraagt. Mijn vriend doet zelfs meer en die werkt toch ook de hele dag. Die doet zelfs de was voor mij en haalt een stofzuiger door het huis en ga zo maar verder. @ Klasien: Wel een pittige prijs voor 2 testen maar dat komt denk ik wel doordat je in Noorwegen woont en ze daar veel duurder zijn. @Naliey en Daan: Jeff Dunham is echt geinig he. Ik heb de dvd's ervan en het is best lachen, zeker met Walter. @ Monica: jammer maar heel veel succes in de volgende ronde. Heb zelf vanmiddag maar even op bed gelegen was echt doodmoe. Mijn vriend had vandaag een vrije dag dus kon het er even van nemen en het was best heerlijk. Vanavond te dansen en weet zeker dat dat me wel gaat lukken, heb er heel veel zin in namelijk. Ik ben er vanavond nog wel even als ik terug ben, maar maak het niet te laat omdat ik er morgen weer om zes uur uit moet.
*kruipt versuft onder de iets minder grote stapel werk vandaag en loert om zich heen* @ Katjak & Daan: Ohhh... mooie foto's zeg! Pupke wil ook heel graag trouwen.. jammer dat vriendjelief er zo lang over doet om dat ook te willen En nu gaat ik nog ff een bespreking in met mijn chef om hem om zijn oren te slaan met wat er over is van die berg werk. Dat kan toch niet langer zo! Mijn eitjes blijven helemaal gestressed in mijn stokken zitten op deze manier.
Doen doen doen ik zou zijn gezicht dan wel eens willen zien hihi Enne.. wat trouwen betreft: mijn man heeft er ook errug lang over gedaan hoor! Ik heb hem 3 of 4 keer moeten vragen, voor hij eindelijk volmondig ja zei. (hij zei altijd; als je het echt wil dan doe we dat, als ik er maar niets voor hoef te deon ... mannen!)
Ik heb wel zin in een feestje hoor Pupke, dusse........... Monica, balen van je menstruatie. Pfff, we moeten wel heel veel mensen uitzwaaien naar december he.... Ja, ik heb gekookt op mijn trouwdag, nou ja het meeste ervoor hoor. We hebben het heel klein gehouden. En daffie, ik zit bij een musicalvereniging. Ik heb hier een klein stukje van de dans die wij nu aan het instuderen zijn. Totaal wat anders dan wat jij doet gok ik hihi. http://butterfly44.hyves.nl/fotos/395865395/0/Otvo/ De bewegingen lopen niet helemaal gelijk met de muziek en let niet op de zanger Dat gehuppel van te voren moet nog ingevuld worden hoor hahah
Ready steady cook, ook al zo'n programma waar je trek van krijgt. Nog een uur voor het mannetje thuis komt.
@ Daan: ik kan het filmpje niet zien omdat je profiel beschermd is. Heb je ff toegevoegd als vriend dus als je mij toevoegt kan ik het wel zien.
denk dat m'n ongi eraan komt.. lichte buikpijn en rugpijn.. hoop het maar want dan kan ik tenminste naar de volgende ronde (let niet op banner, die klopt niet helemaal)
Hoi Maia, volgens mij heb ik je nog niet eerder gezien hier toch? Welkom bij de Novembermeisjes. Ik zal niet op je banner letten. Maar hier is het motto: Geen bloed, geeft moed. Succes
Sorry, heb nu wel jou uitgenodigd. Ik had die link gebruikt die je me had gestuurd maar die kon ik ook niet lezen snap je.
Ik wordt hier een beetje moe van, 5 dagen overtijd, zaterdag negatieve test gehad, en hele lage temperatuur, 36.2. Weet niet meer wat ik moet denken, laat me dan maar ongi worden, dan kan ik tenminste op naar de volgende ronde, en de pendels waar maken .....
He getver, dat lijkt me zo naar. Ben je eindelijk over tijd, heb je geen positieve test. Heb je naast zaterdag nog meer getest?
@ Christa: Tjee meid, heel veel sterkte. Zoveel verdriet.(((knuf))) @ Daan ik hoop dat je gelijk hebt Peanut & Walter vind ik ook superrrrr @ Puzzcat: blijft spannend, ik had pas een lichte posi test op dag 5 Toch een sombere dag vandaag. Zit zelf een beetje in de knoop. Ben ontzettend blij met m`n zwangerschap, maar ook verschrikkelijk verdrietig om al het verlies wat we de afgelopen maanden hebben gehad. ( onze dochter, mijn schoonmoeder, een vriend). Ik ben ook zo bang. Ik dacht dat ik toch al best sterk was.................NOT! Als ik de eerste echo heb gehad en het kan vertellen aan iedereen, zal het wel ietsiepietsie makkelijker worden. Het is in ieder geval fijn, dat ik het hier al kan delen. Zo, nu ga ik weer wat vrolijker worden. Heb vanavond weinig tijd, want we gaan nieuwe plinten plaatsen. JIPPIE! Zo leuk werk......uche . Tot latersssssss
@ Daan: Nu lukte het wel. Het is inderdaad heel ander dansen als wat ik doe maar vind het altijd leuk om te zien. Ik kan ook best veel met dansen en is gevarieerd, maar wel heel erg leuk om te doen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en ben er na het dansen nog wel even. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zal nog ff wat hcg strooien: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg