@ Daan .. Wat een mooie foto's in je album.. en wat een lekker ding is die Bink Wat een mooi stukje ook in de krant en heel sprekende foto ook @ Daffie idd is soms moeilijk, maar gaat goed komen, ik weet het , ik hoop het , sommige mensen zeggen, verleg je gedachten denk aan iets leuks! Uhm hallo dit is toch leuk!? Afijn haha het blijft in de gedachten spoken wat je ook doet.. Dank je wel voor je support echt lief! @ Daffie en Daan en de rest meer mensen met hyves? hahaha
ik heb in elk geval hyves: http://daf1977.hyves.nl/ je mag me wel toevoegen bonsai, is best wel gezellig.
kiekeboe hier ben ik ook nog niet eerder geweesststtt maar ik moet nog 3dgn! en de spanning is te snijden! ben ontzettend benieuwd en heb nu en dan buikpijn en denk daar komt de ongi! maar daarna trekt het weer weg! duszzz we zullen zien! bah bah dit is overigens ronde 3 voor ons volgende maand zullen we een ronde overslaan...
Daffie goed idee! hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Alsjeblieft dames!
Ja best wel moet ik zeggen. Maar dan moet je denk ik zo'n 50 a 60 pagina's terug lezen. tis gister gebeurt Hoe is het met jou? @Anniek Welkom hier, spannend! @Bonsai, thanx hihi En vangt een heleboel HCG-tjes. Dan kan ik misschien wat eerder testen ook hihi
Oh en die beeb op de foto is niet van mij, wast maar ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wat je van me vind
Ladiessssss Willen jullie mij effe checken O Denk wel dat ik het goed gedaan heb maar voorals nog Mijn één na laatste was op 17-09-2008 de laatste op 13-10-2008 Ik tel tussen beide 26 dagen 8-[ Wij hebben geklust op 23 oktober... Was ik volgens mij het meest vruchtbaar Maar weet niet of ik nu goed gerekend heb [-o<
Dat verbaasd mij wel enigszins Bonsai, had ik niet verwacht haha. Dat worden mooie beebies of is dat een stomme opmerking En ik heb het hotel gespot hihi Ik vinnut leuk dat we vriendinnetjes zijn. (moet toch maar eens dat buddypoke gaan uitvogelen)
Hier alles goed. Heb alleen een blaasontsteking van het vele klussen Zit dus aan de medicijnen. En 50 paginas terug lezen daar heb ik nooit zo veel zin in dus....... Nog een paar daagjes en dan weten we eindelijk of het misschien gelukt is. En ik vang ook wat HCG
Hihih goed he, heb ik je toch verrast!:d Nee geen stomme opmerking, want mijn mannetje is inderdaad blanko En dat worden SUPER MOOIE BEEB'S Yep dat hotel is ons uhm ontspannings oord achtig iets Ja me two, ik wil je wel helpen met je buddypoke Kan ik je poke'n
Hallo allemaal Ik ben er ook pas deze maand voor het eerst bij Als het goed gaat is mijn NOD november. Spannend! Ik hoop dat ik ookmee mag op de roze motor gr Daan