NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik begrijp je helemaal meid. Wij zijn ook al bij ronde 13 en dan ga je inderdaad steeds meer twijfelen of het wel kan. Ik begrijp hoe rot en onzeker je je daardoor kunt voelen. Je mag dat gerust hier van je af schrijven hoor, daar is dit forum toch voor. ;)

@Puzzcat, jij hebt veel katten zeg! Wij hebben er 3 (en 2 cavia's) en dat vind ik al veel werk, hihi. Leuk idee om ze op een rijtje te zetten, ga ik zo ook eens proberen, al ben ik steeds aan het rommelen omdat mijn foto's te groot zijn :rolleyes: Ik ga het meteen proberen.

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Toetje: jeetje ja jullie alweer in ronde 13,jullie moeten ook al lang wachten op een wondertje zeg.

Ik ben al naar de dokter geweest,die zei dat ik eerst nog even door moest proberen en anders mocht ik weer terug komen.Hoop niet dat ze me afrekent op mijn leeftijd.

Naliey: vaak zegt je instinct genoeg toch! ik wist het toen echt zeker dat ik zwanger was ik was er helemaal van overtuigd,nouja de test bevestigde het dus ook.Na 6 dagen ben ik toch erg heftig ongesteld geworden waarschijnlijk heeft het vruchtje niet goed gepakt of was niet goed.Voor mij zou het ontzettend goed uitkomen als ik deze maand of volgende maand zwanger wordt want dat zou goed uitkomen ivm. school :p maarja dat kun je helaas niet plannen.

Puzzycat24: zie dat jij ook al lang bezig bent

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @toetje: Even verkleinen in microsoft picture manager. Zo gepiept, heb ik ook net gedaan.
    Succes!

4. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB

5. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    mijn liefje kijkt ook voetbal gezellie!
    ik had laats ook al van die mega steken ik dacht wel ff van hmmm dit is nieuw ik hoop voor je dat het een goed teken is. want dan is het ook voor mij..

6. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @ puzzcat wat een scheetjes.. die zwart wit poesje lijkt veel op mijn kitten

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    i hope so...

ik duim voor ons allemaal..

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wanneer had jij die steken beebie? Van je ei of een mogelijke innesteling?

9. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ik ook natuurlijk

10. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ja als we nou allemaal zwanger worden deze maand zou fijn zijn :p ik denk dat een zomerbaby er niet meer inzit.

11. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    op mijn eisprong had ik het idee dat ik aan 2 kanten een eisprong had zo,n oijn had ik nog nooit gehad met een eisprong en ongeveer 2 dagen geleden had ik weer van die steken dus toen dacht ik toch ff van hmm misschien toch

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannend! Jullie vinden het toch niet erg dat ik zit mee te kletsen? Hoor tenslotte niet meer bij november, snik snik.

13. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Wie weet was het een innesteling! ik ga ffies thee drinken.vriendje heeft het expres bij de bank neergezet zodat ik wel van de pc af moet:p

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    waarom zouden we dat erg vinden...? het is toch hartstikke gezellig..

tenminste ik verveel me wel haha...
    maar verder is het wel gezellig

15. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    natuurlijk mag je mee kletsen hoe meer zielen hoe meer vreugt toch.
    jammer dat het deze maand niet gelukt is meid.. maar misschien krijg je een leuk kerst cadeautje...

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha! In december voel ik me nog niet echt thuis. Ik hoor daar pas sinds een paar uur bij.

@beebie: Het kan inderdaad een innesteling zijn geweest. Er zijn vrouwen die zeggen dat je dat niet kunt voelen, maar waarom niet?

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hey meiden! Weer gezellig hier zie ik :)

Heb mijn chef gelukkig niet hoeven slaan met de berg werk haha, hij had er begrip voor en gaat naar een oplossing zoeken.

@de nieuwe 'gezichten': Welkom dames! Ik hoop dat jullie het hier net zo gezellig zullen vinden als ik! Ik ben hier ook nog niet zo lang en was meteen verslaafd haha.

@de meiden met de :evil: : kl*te :( ik hoop op meer succes voor de volgende maand (bewaar maar een plaatsje voor me in de mini, geloof niet dat ik het ga redden deze maand met de motor mee te gaan)

@de hyvers: voor wie dat gezellig vind, ik heb ook hyves http://pammie1979.hyves.nl

Zo.. ik ben weer bij denk ik.

De vraag van vandaag: kun je ook emo zijn als je ei eraan zit te komen?
    Ben al de hele dag niet te genieten.

En volgens mij heeft vriendjelief mij zijn verkoudheid over gedaan.. ben beroerd aan het worden :cry:

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    tja wie weet maar ik voel al 14 maanden vanalles dus ik durf nergens meer op te hopen bang voor terleurstelling :oops:

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Haha, zo zitten alle kindjes lieflijk te wachten op de sint en wij maar wachten op dat ene moment!
    Misschien een vervroegd kadootje van de sint?
    Zijn we toch nog lief geweest!

IK voel me net zo hoor! Zoveel spanning en vlinders in mijn buik.
    Zou het wel uit willen schreeuwen, zoveel frustratie!

20. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    @Puzz: leuke beessies heb je hoor!
    Ik mis mijn katten ontzettend :cry: maar ik kon ze niet houden met het café. Ze zijn naar mijn beste vriendinnetje, waar ik ze vaak kan opzoeken. Alleen word ik daar dan weer verdrietig van. Gelukkig hebben ze het heeeeel goed daar.

Deel Deze Pagina