Ik vind hyves ook altijd gezellig! Hoewel er hier meer gezelligheid plaatsvind, dan op hyves. http://hwk.hyves.nl/
Ja meid en ik ben nog maar vier rondes bezig en denk ook van alles te voelen. Iedere keer voel ik me weer anders en denk ik; zou het ... Leef met je mee. Ik mag nog niet klagen.
natuurlijk mag je klagen het is voor iedereen super spannend ik klaag verder niet hoor het komt goed. dat weet ik zeker
Heel goed! Positief blijven. Maar ik bedoel; ben pas 4 maanden bezig en jij al veel langer. Inderdaad fijn om alles lekker van je af te schrijven.
Ik ga wel ff klagen.... over het wachten. Al dat wachten steeds: wachten op je ei, dan klussen (wat in mijn geval betekend wachten tot mijn vent eindelijk eens naar bed komt), dan wachten op je NOD en nu zit ik te wachten op mijn plasje zodat ik een ovu-test kan doen waar ik dan weer 5 minuten op moet wachten voordat ik weet of mijn ei er al is... AARRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH Zo, nu ben ik weer normaal. Voor zover dat gaat dan he
Ik was er nog niet aan toegekomen, maar een paar dagen eerder dan de planning ben ik ongesteld geworden. Door naar de volgende ronde in december. Wil iemand mij bewerken in de lijst.
nou was ik maar zwanger dan nam ik veel kwaaltjes voor lief.Lijkt me ontzettend leuk alles regelen voor je beebje en lekker mee aan knuffelen en wandelen.GEWELDIG!
he je geen last van de volle maan.. daar wordt ik namelijk ook mega chagie van iemand zij me dat laatst en toen en ik er op gaan letten en inderdaad ik wordt nog net geen weer wolf hihihih
dat is een goeie! heb er nooit zo op gelet eigenlijk. zal ik eens gaan doen. Nou die plas is gelukt.. ben benieuwd, gisteren een licht streepje, vandaag kijken of ie al donkerder wil worden. @Annie, gezellig dat je er nog bent meid! Ik zie steeds meer meiden vertrekken, naar de mini of naar de augustus mamas en ik ben hier nog tot het eind van deze maand (aan het wachten )
Daan ,mooie foto hoor van je trouw! Men man is ook jarig samen met u Is 't volle maan? Mijn beide kids zijn op nieuwe maan gekomen bijna 3 jaar na elkaar 12/11/04 11/10/07 precies of ik het ervoor deed Dadelijk weer met manlief mee naar bed ,hij vroeg op en ik lekker bijslapen ,kan ook deugd doen. http://mama-nadine.hyves.nl/ Groetjes
Ja pupke, helaas hoor ik hier ook niet meer. Maar het is hier veel te gezellig. En nog steeds aan het wachten op de uitslag?
volgens mij is het een deze dagen volle maan. gisteren dacht ik te zien dat ie bijna vol was maar ik let er nooit echt op hoor ik kijk meestal in mijn agenda als ik me chagie voel en meestal is het dan volle maan
Vraagje: ik zie bij sommige pendel november..... etc staan. Ben toch nieuwsgierig wat er mee gezegd word, en hoe je er bij komt?