Huh? Er ging iets mis. Ik had een reactie geschreven, maar alleen mijn quote is geplaatst, grrr. Nou ja, dan maar even zo. @Jongmama, ik denk niet dat leeftijd een rol zal spelen bij de gyn, maar ik begrijp je angst wel hoor. Ik heb dat met mijn gewicht. Ik ben te zwaar en ben dus bang daarop afgerekend te worden, terwijl ik er al heel hard aan werk. We zullen zien. @Flower, balen zeg. Hopelijk dan een mooi sinterklaascadeautje. @Annie, bedankt voor de tip, ben hem al aan het uitproberen. En natuurlijk mag je gewoon meekletsen joh, gezellig toch. Even over hyves, ik vind dat wel leuk, maar durf mijn hyve hier niet neer te zetten omdat dat gewoon mijn volledige naam is en ik niet wil dat mensen daardoor meteen weten dat wij proberen zwanger te raken als zij toevallig ook hier komen. Kan ik dat adres nog veranderen, weet iemand dat? Of moet ik dan een heel nieuw account aanmaken? Jij omschrijft het precies zoals ik bedoel, vlinders in de buik en het uit willen schreeuwen van frustratie, haha. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit gevoel. @Pupke, je hebt helemaal gelijk, dat rottige WACHTEN moet eens AFGELOPEN zijn! ZO!
Iets donkerder als gister.. maar nog geen ei te bekennen. Die pendel onder de namen geeft aan wanneer de pendel voorspelt dat je zwanger raakt. Er zijn een aantal meiden op dit forum die dat doen. Je kutn een prive berichtje sturen en vragen of ze voor je willen pendelen.
Helma: ik heb dit gedaan door met een naal en draad vragen te stellen.dan komt er een rondje of streepje. daardoor kom je op zo'n antwoord.
Dat kan, je kunt in je gegevens je adres verandren. Heb ik ook al eens gedaan... moet alleen ff zoeken hoe ook al weer.
Zet in de pb dan gelijk je voor- en achternaam en geboortedatum. Dit vragen ze anders toch nog een keer via een mailtje. Stukje sneller als je het gelijk schrijft. Ben benieuwd of mijn pendels uit zullen komen? Heb er 2 voor november staan en allebei een jongen. Zou mijn man niet heel erg vinden. Die maakt zich met deze maatschappij nu al druk om een dochter. Aansteller!
@ welkom Danif en Eef @ Annie & Pelikaantje & milla rose & Flower : balen meiden, succes in de volgende ronde @puzzcat: mooie poesies hoor @ jongmama: je hebt wel goede pendels....wie weet? @ ik zie veel depri berichtjes ( incl. myself), zou het aan het weer liggen? @ Pupke: dat was vast erg zwaar om je katten weg te brengen Zo een deel van de nieuwe plinten zitten er al op. Saai werk. Zit nu lekker op de bank en probeer weer een keer vroeg naar bed te gaan. Sinds ik hier aan het kleppen ben word dat steeds moeilijker Moet elke dag rond half 6 op, dus toch een beetje slaap nodig!
Ik weet toevallig wel dat je eigenlijk nooit in eigenbelang mag pendelen. Dat mag een ander alleen doen, anders had ik de mijne allang uit het stof getrokken!
Ik ben vrij ongeduldig, dus morgenochtend maar weer proberen. En dit hou ik waarschijnlijk vol tot ik een antwoord heb?
Bij 'Mijn account' -> instellingen -> gebruikersnaam & wachtwoord Als je daar je gebruikersnaam veranderd, veranderd je adres ook. Vrienden blijven gewoon vrienden, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Alleen als je een snelkoppeling naar je eigen hyves hebt (bijvoorbeeld in je favorieten) dan doet die het niet meer.
Zou je het voor mij willen doen? Of ben je nu bevooroordeeld door de pendels die ik al gehad heb? Ik weet niet precies hoe het werkt namelijk.. heb het zelf nooit geprobeerd. Misschien eens doen. Ik kan wel pijn weghalen met mijn handen, helaas niet bij mezelf .
hmm... je zou kunnen zeggen dat alles wat je doet eigenbelang is. Ik denk dat je dit soort dingen best voor jezelf kunt pendelen. Het is voor mij meer dat je het niet tegen een ander doet!
Jongmama, justfem, alies05 en bootsy pendelen. Hebben ze ook voor mij gedaan. Als je bij zoeken die namen intikt en dan wel zoekt op zwangerschapspagina en niet op google, dan zie je hun profiel en dan kan je een pb sturen. Succes!
Heb je toegevoegd Naily en knippy maar hyves hangd een beetje vrees ik Helma toi toi dan meid. Ik heb ineens erge steken aan men eierstokken ,raar hoor SLAAPWEL miekes
Zoals ik al aangaf: dan zou ik hem uit het stof getrokken hebben. Ben nog niet zo heel lang terug verhuisd en zou niet weten waar ik zoeken moet, maar mocht ik hem tegenkomen zal ik aan je denken!