Bedankt! Ik had het ook net ontdekt, net op het moment dat je dit berichtje schreef. Bedankt voor je hulp. Nou hier issie dan... http://toetje-77.hyves.nl/
hoi hoi meiden, net ff alles weer terug gelezen helaas te veel om op te reageren. wel gelijk wat hyvers toegevoegd en helaas geen roze erbij kom op meiden het ging net zo lekker .
Jij heb trouwens mooie pendels. Die laatste hoop je natuurlijk het meest, maar die andere zijn ook hoopvol. Allemaal in december. Zou een mooi kerstcadeautje zijn he?!
hoi meiden jeeeee wat een geklets, beetje flauw van me maar ong 60 pagina's terug lezen gaat me nu niet lukken... Hier gister wat roze met afvegen en dacht het zal wel losbarsten, maar nee, net weer wat roze maar geen ongi...Morgen? Zag dat er hyves adressen gegeven worden, bij deze de mijne //http.www.xxsuuzxx.hyves.nl Trouwens iemand zin in wat lekkers?
Hoi Knippy, Nee inderdaad geen roze erbij, wel een rode (ikke). Maar ik blijf gewoon lekker hier kletsen. Lekker peuh!
speculaasjes, pindanootjes, chippies, toastjes met eiersalade, nijntjekoekjes (hmmmm), mandarijntjes. Nog een pizza in de vriezer en snackies...
Hoi dames, Wat ziet de lijst er mooi uit, veel zwangeren deze maand ! Ik moet helaas nog even geduld hebben.. ik ben geneigd om morgen al een test te doen maar ja dat heeft weinig zin natuurlijk haha Wat kletsen jullie hier wat af zeg, gezellige boel hier Oja nadinneke, ik zie een streepje hoor, wel licht maar zie hem wel
Pijn in de rug gaat het beste.. hoofdpijn ook maar dat doe ik niet meer want dan krijg ik m zelf. Ik begrijp zelf niet zo goed hoe het werkt, ik leg mijn handen erop en dat word het heeeeeeeel warm. Vaak voel ik dan de energie door mijn handen en armen omhoog gaan. Het heeft iets te maken met energiebanen geloof ik. Ik zou me er eens in moeten verdiepen. Maar ik hoor zojuist dat ik bezoek heb, dus ik moet gaan. Miss tot later en anders tot morgen! Kussies voor jullie allemaal
dan kom ik een x langs...heb namelijk al heel lang pijn in me rug... ik kan nog wel lopen en bewegen enz... maar heb er elke dag last van nou tot snel weer doeidoei
oke pas wel op je handen daar komt tie.. 1 2 3 heb je m...? ik hoop dat je je niet heb verbrand... welke smaak wil je...? die gooi ik ook even naar je toe suiker...?