@annie1979 Wat heb jij een stoere kat zeg!Prachtig! En dat weet hij/zij ook je ziet het aan de koppie @Toetje77 Ik gebruik http://www.fotoverkleinen.nl/ is een makkelijke site En 6 katten is ook erg druk hoor,en ze hebben nu winter arrest haha @Jongmama Ja... Ronde ? Pfft ik weet het niet eens meer... @beebie82 Onze Snorrie lijkt op jou kattepoes?Heb je een fototje? @Pupke1979 Ohh joh Knuffie... @loel Dank je wel Ohh En dit is mijn hyves http://puzzcat.hyves.nl/
Ja had het gezien balen. ik zit helaas ook al in dec maar klets hier ook nog lekker mee hoor vind het veelste gezellig
Ik heb zoethout thee, hhmmmmm, zo lekker. Ik las eerder dat iemand iets zei daarover. Mag dat niet meer als je zwanger bent?
Hoi hoi Daar ben ik weer.. Verloren helaas.. nog 7 tournooien te gaan. Heb alles weer bijgelezen.. zo
niet van mij... maar ik heb gehoord dat je dan maar 2 kopjes caffeine per dag mag (in thee zit ook caffeinne) dus dat zal t geweest zijn wat je had gelezen
Ja heb hem haha @toetje77 ja niet meer dan twee kopjes omdat het de bloeddruk kan verhogen, dat is als je niet zwanger bent. Als je zwanger bent weet ik niet of je het nog mag drinken. Tis wel lekkere thee! Meiden ik ga mn bed opzoeken! fijne avond nog! x
En sterrenmix dan? Dat is toch een groene thee, dacht dat daar geen cafeïne in zit, of heb ik dat mis?
Hmm, ik zal dat dan toch maar eens gaan minderen. Ik drink dat echt in liters, zo lekker vind ik dat en ik dacht dat het geen kwaad kon, oeps
Groene thee en kruidenthee is zonder caffeine, dus dat mag altijd. Zoethout staat me ook iets van bij dat dat niet mag als je zwanger bent. Zal morgen even zoeken waarom niet... nu ga ik naar bed. Ik heb al de hele dag buikpijn... darmpjes in de knoop... en morgen mag ik weer werken! Truste dames en geniet van de snacks en het gezelschap!
Ik heb ook nog nougat in de aanbieding, liefhebbers daarvan? Ja, je moet er van houden, maar ik vind het heerlijk.
Van pure baldadigheid al weer een paar dagen geen voedingssupliment genomen... Dacht ik wordt toch niet zwanger... Maar hoe dichter een mens weer naar haar nod komt, hoe meer hoop een mens weer krijgt.. *loopt snel naar het keukenkastje en propt snel een pilletje dr mond in*
@ Puzzycat: Wat een boel katten maar wel heel gezellig natuurlijk. Ik hou het wel bij mijn twee cavia's en hond. @ Annie: ik zit toch ook nog mee te kleppen terwijl ik al zwanger ben maar het is hier nog zo gezellig. Is wel gezellig hier. Ben alweer een half uurtje terug van het dansen en het was gezellig en het ging nog goed ook. Ik heb meteen wat mensen toegevoegd op mijn hyves. Ik heb alleen over het adres van knippy heen gelezen dus weet niet of jij met wilt toevoegen knippy? Mijn hyves is http://daf1977.hyves.nl/. Ik ga nu lekker onder de douche en naar mijn bed. Ben best wel moe en heb een beetje last van mijn darmen. Ik weet niet hoe dat komt maar hou het wel in de gaten. Welterusten allemaal!
NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif 20: Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 207 passagiers voor de roze motor! 25 Zwanger, 57 Ongesteld, 8 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Maar weer ff de lijst naar voren gehaald!