Wauw! Tis gelukt de lijst naar voren te halen, inclusief met plaatje! Hoeraaaa! Nu nog lukken zwanger te raken, dan een complete vreugdedans Volgens mij heb ik echt mn ei (ben steeds zo nat als wat ) Sorry, voor deze info, maar goed We hebben alweer drie keer geklust, dus er ligt een mooi legertje klaar
Owh, chocolade! Maak mijn avond maar goed! Kwam tot ontdekking geen koekjes voor bij de thee te hebben vanavond, was diep teleurgesteld in de vooraadkast!
Dank je hihi Heb nu ook elke keer na de daad met mn kont op een kussen gelegen, dus misschien dat ze nu de weg extra goed weten te vinden en dat mn afspraak bij de gyn dan straks niet nodig blijkt te zijn
Alsjeblieft, geniet er maar lekker van @xxsuuzxx, de link werkt bij mij nog niet. Volgens mij moet je die www er af halen als je http gebruikt (weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is het dat). Over foliumzuur gesproken, moet hem nog nemen. Ik neem ze wel altijd trouw en vergeet ze bijna nooit, alleen nu nog niet gedaan. Ik heb ze op het aanrecht liggen, zie je ze vanzelf en kun je het niet vergeten
Woezel en Pip is leuk! Ik werk sinds kort bij een bedrijf die speelgoed fabriceerd en heb deze week een afspraak gehad met Dromenjager (eigenaar van de licentie van Woezel en Pip) en we krijgen volgende week te horen of we met ze aan de slag kunnen. Leuk!
Ik was het niet vergeten, ik had alleen geen vertrouwen meer in een zwangerschap Maar een ei maakt me vrolijk en optimstisch
Ooow meiden, jullie gaan echt te snel hoor, ik moest eigenlijk bijlezen vanaf vrijdagmiddag, maar dat is echt kansloos. Heb de laatste 5 pagina's gelezen. Zwangeren (als die er nog bijgekomen zijn sinds vrijdag) Gefelicteerd! (Ik zag iig Loel zwanger! Fijn hoor! Jij een persoonlijke felicitatie dan ) Ongi-meiden: He bah! Maar kop op, neem het er even lekker van en dan gaan we vol goede meod weer nar de volgende ronde. Tja verder... mijn hyves is : http://rootje47.hyves.nl/ Voor de liefhebbers, ik kan nog wel wat vriendinnetjes gebruiken Trouwens voor de nieuwsgierigen, ik heb ook foto's in mijn album staan van mijzelf, man en dochter. Liever geen dingen op hyves over zwanger worden, dat moet nog een verrassing blijven hoor! Ik hoop komende tijd wat meer tijd te hebben om te reageren... Hier wordt regelmatig druk geklust, ei komt meestal tussen dag 15 en 19, dus die zit er aan te komen. Dusse ik ga nu maar naar bed als manlief terug is met de hond komt ie ook naar boven Bye en een hele dikke knuffel voor iedereen!
meiden we hebben nu wel lekker hyves erbij maar kijk wel uit naar wat je naar mij schrijft aub mijn familie weet niet dat ik probeer zwanger te worden en dat wil ik graag zo houden. verder super zo dat hyves zie je ook eens de gezichten achter de namen ik ga nu naar me bedje spreek jullie morgen weer dikke knuf voor iedereen die hem nodig heeft of wil.
Ik vind ze helemaal super... alleen jammer dat het idee van Guusje nu beetje weggedrukt word Want die heeft ze officieel wel bedacht
Het viel me juist op dat ze nog wel heel veel met Guusje bezig zijn en in haar naam handelen. Ze (lees Dinand) geeft alleen goedkeuring voor projecten als hij het bij het idee van Guusje vind passen. Het is voor hem een ereproject en hoeft er zijn geld niet mee te verdienen en schijnt er erg streng mee te zijn.
Ja klopt.. alleen ik weet niet, vorige week of de week ervoor was nieuwe lancering van iets van Woezel en Pip weet niet meer wat hoor Sorry hihi Maar toen hoorde ik haar naam helemaal niet En dat vond ik erg jammer
Milla Rose, Daan78, Klasien1978, Sweety24, Jutte, Maartje84, Daffie1977, Nadinneke, KwiePark, Stier11, Pupke, en alle andere meiden..... BEDANKT VOOR JULLIE STEUN !!!! Ik zou me door al jullie lieve berichtjes gelijk een stuk beter voelen....al is dat maar voor even.....daar de buikpijn en het verdriet weer meteen opspeelt! Maar toch erg lief van jullie.....you're my hero's! Groetjes Christa..... een verdrietige mama die nu extra, extra, extra geniet van haar kleine mannetje Thobias (15 maandjes)