NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    hoihoi ben ik weer even snel.

Las wat over woezel en pip,leuke lijn vindt ik dat! 10 x leuker dan nijntje persoonlijk vind ik dat wat saai.simpel zo'n wit konijn met een rood of oranje shirtje aan.

Kennen jullie MAUD design ook? dat vind ik ook ontzettend tof. ik heb alles van groen als gras.maar vind KEIGOED ook erg leuk haha.(lijtk net of je kindje op stenen ligt) zelf heb ik deze aankleedkussenhoezen ook nagenaaid scheelt je enorm in de kosten ghihi.denk dat als ik zwanger ben ik alle hoezen zelf ga naaien in leuke stofjes.

echt een aanrader voor als je een aparte babykamer wilt.

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    http://xxsuuzxx.hyves.nl

Nu moet hij werken...En idd, grappig om de gezichten te zien. Wees niet bang ik praat niet over zwanger worden ed, dat bewaar ik voor hier!

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *komt net van haar werk, leest dit en denkt, hihihihi, die Maartje*

Ga nu lekker mijn wijntje opdrinken, morgen vrij, dus als de kleine het toelaat zien jullie mij nog wel ff!

Doei!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat een reus he? Het karaktertje is ook super lief en dit ras is ook kindvriendelijk. Zal nooit zijn klauwen uitzetten.

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh ja, enne, klein Chrisje, daar zijn we voor hè, niet alleen de lusten maar ook de lasten!

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Klopt, dat was het 3e boekje van Woezel en Pip, waar Babette van Veen uit voorleesde op de Jonge Gezinnen Beurs.
    Babette is ambasadrice van de Guusje Nederhorst Foundation.
    Alle fabrikanten van Woezel en Pip spulletjes zijn verplicht om een % te doneren aan deze foundation.

Ik had laatst een leuke kinderkamer gezien van een muisje, echt super leuk.... weet alleen de naam niet... Heb wel ergens een foto, zal eens even gaan kijken of ik die in mijn album kan zetten

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hoi, heb je toegevoegd op hyves. Natuurlijk zetten we niks van zwangerschapspagina daarop want de meesten willen het geheim houden hier he. Ik heb geloof ik wel bij een paar mensen een krabbel geplaatst, maar er wel op gelet er niks in te zetten over zwanger worden. Daarna kreeg ik pas door dat het handiger is om een persoonlijk berichtje te sturen, ziet niemand het, toch?

Ik zag trouwens dat jij naast je hondje ook 2 cavia's hebt, leuk. Ik heb ook 2 cavia's superlieve beestjes

trouwens, over dat bijlezen, het gaat idd erg snel, maar dat begrijpen we allemaal als je dan niet op iedereen kunt reageren hoor, hihi.

8. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Ja klopt idd Babetteheb ik gezien toen
    Ok.. ik ben weer op de hoogte:D

9. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik denk dat het voor iedereen wel geld:

Niet op hyves over biebie's praten, daarom zijn we hier toch!

Geld in elk geval wel voor mij.

10. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Mijn vriendinnetje heeft aardig wat spulletjes van Woezel en Pip, echt helemaal geweldig.

Vond de cd al top toen ik nog in de kinderopvang werkte. Die ligt ook al jaren in de kast!

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    pff ik heb net aan een vriendin verteld over onze kinderwens...ik kon het niet meer voor me houden.
    alleen kreeg te horen dat zij net als ons al meer dan een jaar bezig zijn maar dat de zaad niet goed is en dat ze alleen een beeb kunnen krijgen via een donor...ik vond het zo erg om te horen, en dan kom ik met me leuke nieuws...gelukkig vond ze het fijn dat ik haar in vertrouwen nam..
    ik heb alleen niet gezegd hoelang we al bezig zijn want dan komt het mss hard aan bij haar..

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    bij mij please ook niet maar dat spreekt voor zich...;)

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    meiden ik ga ook richting boven...Morgen heerlijk vrij, welterusten voor iedereen!

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Dames, ik gaat lekker mijn mandje opzoeken.

Ben ondertussen doodop van alle spanning.

Morgen weer een dag!

Slaap lekker allen......

15. Luneja

Luneja Nieuw lid

12 nov 2008
    4
    0
    0
    Heeej wat ziet het er hier gezellig uit.
    Ben vandaag lid geworden, zijn bezig vanaf september en NOD is 19 november, vind het superspannend, probeer er weinig mee bezig te zijn maar lukt niet zo goed :s

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    welkom, het is hier zeker gezellig

17. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Naliey: zo zie je maar weer he dat als je er met iemand over praat de verhalen los komen.Verschrikkelijk dat ze een donor nodig hebben! Maar jullie zitten ook al in ronde 13 zie ik dat is toch ook al best lang?

Ik heb het er zelfs ook al met mijn vriend over gehad wat nou als wij een donor moeten hoe gaan we dat doen? gelukkig stemde die daar wel in mee als dat evt. nodig was,want bij mij ligt de kinderwens behoorlijk hoog.Nouja ga er in ieder geval niet vanuit dat dat bij ons nodig is.

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb wat foto's in mijn album gezet van een leuk behangetje en meubeltjes voor een eventuele kinderkamer.
    Super leuk!

19. Luneja

Luneja Nieuw lid

12 nov 2008
    4
    0
    0
    Naliej: Wat erg zeg, lijkt me verschrikkelijk en een moeilijke beslissing voor hen en ook wel gek voor jou.

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    jha ik vond het zo erg voor haar...
    en het duurt bij ons zoooooooo lang...
    zij hebben er met de uroloog overgehad en ze willen het nog een tijdje proberen...
    ze gaan (als het goed is) dit jaar verhuizen naar duitsland...
    en als het daar nog niet lukt dan willen ze een donor zoeken.

zover ik weet wil mijn vriend geen donor of adopteren terwijl ik zo'n grote kinderwens heb.
    hij wil ook heeeeeeel graag kinderen maar dan op de natuurlijke manier.
    en dat snap ik ook wel, maar stel dat het bij ons ook niet lukt dan is dat de enige optie..

maar hoe dan ook ik blijf voor altijd bij hem, met of zonder kinderen..
    dan nemen we er gewoon wat dieren bij, bij onze dierentuin die we nu al hebben haha

Deel Deze Pagina