Kan je niet slapen? Daar heb ik nou nooit last van. Als mijn rechtervoet mijn bed in gaat, dan slaapt de linker al. Het is hier nu ook rustig. Ga zo ook maar lekker naar boven. Sorry!
Welterusten Annie, tot morgen en slaap lekker. Vind het stom dat je ongesteld bent geworden. *stuurt mooie/fijne droomglitters naar Annie*
Ik vind het ook stom! Ik had echt een goed gevoel, maarja zo zie je maar hoe je lichaam je in de maling kan nemen. Weltrusten voor straks en misschien tot morgen. Ik heb wel een druk programm morgen. Enne, wil je mijn kat nooit meer een boskat noemen? Haha!
Ik ben ook best druk morgen, naja, moeders komt weer langs, dus die moet ik vermaken haha. Ja, sorry van dat boskat gedoe. Maar ik ken alleen die soort. Had nog nooit van een Ragdoll gehoord. Lijkt er wel op toch?
Hey bonsai, dacht dat jij ook al op bed lag joh. Jammer dat je hebt verloren met pokeren. Wel leuk dat je aan zo'n toernooi meedoet. Grr, heb zelfs pijn in mijn vingers. Raaaaaaaaaar, maar ik heb in ieder geval wel goed mijn best gedaan.
Qua karakter volgens mij helemaal niet. Eerder te vergelijken met een Mainecoon. Het geeft niet hoor, foutje is menselijk. Ragdolls (lappenpop) hebben altijd blauwe ogen en zijn erg aanhankelijk. Het is net een echte lappenpop, als je hem optilt dan hangt hij echt als een pop en doet niets. Wil eigenlijk helemaal nog niet slapen. Maarja, de wekker gaat wel vroeg.
zo er wordt flink wat afgetypt hier Ik ben vandaag pas lidgeworden en toen ik begon was deze topic op pagina 329. Nu ik weer inlog op pagina 342. Tjong Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Heerlijk om jullie verhalen te lezen en er achter te komen dat we allemaal met hetzelfde bezig zijn.
Hoi Danif, Ja, in dit topic gaat het hard! Het is hier ook zo gezellig. Ik had eigenlijk al verhuisd moeten zijn naar december, maar voel me daar nog niet echt thuis.
ja Daan, dat zei ik al he. Er wordt behoorlijk wat afgekletst. Laat je niet afschrikken he, je zit er zo in.
Ik hoop het, was al even het een en ander aan het terug lezen maar dan kom ik niet meer aan slapen toe denk ik hihi
is er ook een trucje waardoor ik de pagina kan verversen. Ik moet elke keer naar een andere pagina voordat ik de nieuwe berichten kan lezen
Ja klein he. Echt niet voor te stellen. Pffffffffff, ik hoop het zo voor ons allemaal. Maar ja, we hebben het niet in de hand he.