ja we hebben gister even een meningsverschil moeten uitpraten en dat duurde nogal lang (ong. 50 pagina's haha)
Inderdaad, niets moet. Maar ik MOET nu wel naar bed. @Danif: Veel succes morgen met je toets. @Daan: Misschien tot morgen. @Bonsai: Ik duim voor je! Hoor je misschien morgen wel. Weltrusten.
ff heel snel een optimistisch bericht: geen darters, geen biljarters.. kroeg dicht.. bar gepoetst.. ik zeg: AAN DE KLUS JOEPIE! ook al is ei nog nergens te bekennen, toch wel lekker trusten allemaal P.S. zoooooooo gezellig, ook allemaal op hyves! maar idd, babypraat is voor hier toedeloe, ik duik erin voor me ventje naar boven komt
Ga d'r voor meid. dit wordt em! Laat em alle hoeken van de slaapkamer zien en dan lekker ff nagenieten met datgene wat hier niet mag zeg maar, maar wel heel lekker is etc. Trusten Annie, misschien tot morgen.
O wat Spannend Wat zijn twijfeltests? Zie je dan een vaag lijntje ofzo ik hoop zo voor je dat het raak is Wordt je niet helemaal gek? ?
Ja een test staat in mn album , ander was een beter (roze) lijntje maar ook mini Gek was ik al, maar nu De niet te bekenen en ook geen gevoel ervan
@Danif, als je even in het album van Bonsai kijkt, dan zie je die 'twijfeltests'. Gewoon onduidelijke tests, die niet heel duidelijk een 2e roze of blauwe streep geven, maar waarop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag iets te zien is. Dat heeft te maken met het opbouwen van het Hcg, zwangerschapshormoon.
Wie dit ooit bedacht heeft. Een man zeker haha Mijn man en ik zijn eerst maanden bezig geweest om de knoop door te hadden. Besluit je eindelijk dat je er klaar voor ben en een kindje wilt, krijg je dit. Het is gewoon stom..... We hadden echt zo iets van NOU gaan we ervoor. En wat blijkt, je moet afwachten. Dat is toch niet wat je verwacht als je zo'n belangrijke beslissing maakt