Hoi daan zou jij mij ff op 24 nov testmarathon willen zetten.. Ik wil het ook wel doen, maar jij kan zo edit plaatsen toch? Ik heb NOD op 25e maar dat hou ik wss toch niet vol... ( pre-nod testen rules ahum... )
o das jammer Ik had op internet positieve reacties gelezen, dus ik heb er net 6 besteld arggggg. Maar bedankt voor de tip. Goed om te weten. Als ik bij het testen een lijntje krijg, zal ik ook gelijk een test bij drogist halen om het te checken
@danif: sommige zweren ook bij sensitest, maar ik zou idd ook dubbelchecken met ander merk! Heel veel succes iig!
pre-nod testen rules idd. Ik zal maar eerlijk toegeven, het slaat nergens op maar heb al 4 testen gehaan ahum. Ik weet dat het toch geen zin heeft, maar ik kon het gewoon niet laten
nee is me nichtje, is 11-09-08 geboren...mocht haar gister voor t eerst in bad doen... en had de eer om haar als eerst bij de geboorte (op de kraamhulp na) een schone luier geven, niemand van de fam of de ouders zelf hadden dat nog gedaan haha... echt gaaf was dat... alleen met aan en uitkleden voor t badje was t best eng.. vooral t truitje en rompertje
ha dames, dus nog een aantal wakkeren gelukkig! Ik heb ook die van sensitest! Bij mij doen ze het prima.... tenminste, ik heb tot nu toe elke maand neg getest. En dit klopte ook
Ik ga het proberen vol te houden tot 19 nov. Maar voor de marathon kom ik niet meer in aanmerking. (zie vorige berichtje oops )
Ja mijn liefie zei ook al, het kan best eens raak zijn geweest.. Maar dan 2 maanden achter elkaar en sowieso de dipsticks van sensitest bleven ook nega... dus ik raakte er echt van in de war..
Kita je staat op de lijst hoor. Danif, je kan nog gewoon mee met de testmarathon hoor. Maar heb jij al getest? Dan zet ik je nog even op groen.
@kita29 o gelukkig maar, was een beetje bang dat ik was doorgeslagen, maa het is dus redelijk normaal haha
Ik was even na het pokeren naar mn ouders gegaan (wat heerlijk in het zelfde dorp wonen) O Enne ze pakken het gelukkig allemaal goed op als ik zwanger zou zijn. Mn moeder weet nog niet wat ze van mn testen moet denken omdat die bij de HA nega was. ](*,) Dus ik zo.. ja mam's als ik de dikke positieve in handen heb, gaan we meteen een rompertje halen hoor! enne ze zei er volmondig ja op Mn vader kwam vanmiddag brokken brengen voor de hond, hij zegt volgende keer doe ik dit niet hoor, dan neem ik 2 pakken pampers mee
even over urine in de koelkast gesproken...moest pas geleden urine van me kat in een buisje in de koelkast bewaren...:S:S maar dat valt nog mee vergeleken wat ik eerder in me vriezer had gestopt...
Dat zijn leuke reacties Bonsai. Mijn moeder kan ook niet wachten om oma te worden hihi. @Danif, ik heb je op groen gezet @Katja, hoe is het op je werk? Rustig?