Inderdaad, maar het ligt allemaal erg gevoelig.. ik en vriend lief, schelen behoorlijk aantal jaren in leeftijd. En is in het begin allemaal niet soepel verlopen
Twijfelt of ik je in de testmarathon moet zetten. Maar ach, er zijn wel meer meiden in de testmarathon die eerder testen. Maar dan moet je wel je geduld bewaren hahaha
Jep, gelukkig wel. Heb net even de boel aan kant gemaakt en de pillen uitgezet. Nu lekker achter de compu en ben van plan dit de hele nacht vol te houden
met zo'n puppetje dinges (die zuigt het naar binnen zeg maar) mijn ratje (mijn aller liefste ratje waar ik het eerder over had) was overleden... we wilde haar eerst laten cremeren tot we iets ergs hoorde (dat je haar dan niet mee terug krijgt omdat alle dieren samen worden gecremeert) toen wilde ik haar op sterk water laten zetten maar was een stom iets en te duur... maar tot we iets verzonnen hadden moest zij in de vriezer (wel in een afgesloten bakje natuurlijk) ze is uiteindelijk in de tuin van me schoonmoeder begraven...heb nog een plukje haar afgeknipt en in een hangertje gedaan (van 60 euro ) en toen begraven... erg ben ik he...
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en werk in een instelling in Amsterdam op de IC.
jha maar de meeste vonden het vies...en rob vond het smerig om de vriezer te openen...zelfs toen ze al begraven was... ik houd erg veel van me ventje, me dieren en mijn toekomstige kind/eren ze komen allemaal op nr 1...
Yep .. hier ook alles op nummer één.. Mijn dieren zijn ook mn werk.. af en toe wel moeilijk hoor Maar wel leuk