NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    truste meid...
    en mss tot morgen...:D

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ben ineens erg geliefd haha...:D:D

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Oh ja, ik zag een paar pagina's terug en veeel pagina's terug ;) dat er hyvespagina's werden uitgewisseld. Het is een beetje veel moeite om iedereen weer op te zoeken en uit te nodigen, maar hier is de mijne: http://katjak79.hyves.nl/ (als er tenminste iemand interesse in heeft :))

Tot morgenavond meiden

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

whaaaa ik kan beter niet vroeg naar bed gaan moet nu 12 pagina's weer bij lezen.
    Maar goed ik zit weer op mijn werk dus ga rustig beginnen. :oops:

:idea: Klein chrisje. We proberen je zo goed mogelijk te steunen met dit grote verlies is niet meer als logische vind ik.

:idea: suuz ik heb je toegevoegd op hyves
    alleen moet ik bij jou dus wel goed uitkijken hahaha aangezien ik ook uit tiel kom maar we kletsen daar gewoon niet over zwanger worden

:idea: rootje ik heb jou ook toegevoegd op hyves zag dat ik je was vergeten :oops:

:idea: Luneja welkom in dit gezellig praat clubje :)

:idea: sylvia leuke spulletjes hoor.

:idea: Daan ik was grag mee gegaan naar het bubbelbad lekker warm.

(Hier op kantoor is het op dit tijdstip ook nog erg koud ga maar snel de verwarming nog een graadje hoger zetten mijn vingers zijn ijskoud van het typen hier bah)

:idea: Danif we zitten allemaal in het zelfde schuitje dus heerlijk dat je dan hier lekker kunt beppen.
    veel succes met je toets vandaag.

:idea: annie volgens mij blijven de dec nods allemaal hier hangen en meekletsen tot het echt dec is
    :oops: hahaha

:idea: brotherhood hoe is het eingelijk bij jou?

:idea: pupke eindelijk vroeg de kroeg dicht en klussen dan maar hahaha

:idea: bonsai wat een ontzettend leuke reacties van je ouders

:idea: katja natuurlijk nodigen we jou ook uit op hyves maar niet over baby's praten daar hahaha
    zou je al klaar zijn met werken bedenk ik me nu ik ben nu net een uur aan het werk hahaha

nou ja ik ben aanwezig moest eerst hier terug lezen en ja hoor neemde dus weer een uur in beslag maar wel leuk

Ik heb zelf vanochtend mijn matcare testen uit de brievenbus gehaald en kan zaterdag beginnen met de ovutesten.
    hopelijk komt mijn ei dan snel want dat wachten grrrrrrr

Tot zo allemaal

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Dames ik kan op rood, ben vandaag ongi geworden

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik ben ook al weer zo lang bezig geweest met alles bij te lezen. Helaas is het te gevaarlijk hie op het werk om twee schermen te openen (zit met meerdere op een kamer en kan dus niet snel twee schermen sluiten en uit werkbalk halen)

Ik kan dus zelden op iedereen reageren maar ik lees graag en alles met jullie mee.

Fijne dag vandaag en ook ik wacht weer met spanning af wat er gaat gebeuren.

Persoonlijke update; niets veranderd behalve dan een hele onduidelijke temperatuur vanmorgen.

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Kan ik mij ook aanmelden?

Mijn NOD is de 30ste november.

Bedankt!

8. hielko2006

joice balen meid

djaar als er hier iemand binnen komt moet ik dus ook alles weg klikken hoor heel sneaky dus.

hope1982 welkom en zal ff de lijst zoeken.

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden!

Er is weer een boel gekletst gisteravond zie ik al wel.
    Ik hoef pas om 10 uur te beginnen met werken, dus heb nog ff snel bijgelezen hier.

Verder weinig verandering hier. Geen enkele klacht of symptoom... :(

Liefs brenda

10. hielko2006

NOD NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia
    4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje
    17: Nicole84 Klasien1978
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja
    20: Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26
    25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde
    26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25
    - Springmuis

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Tessa8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78
    - Loel

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

19 november
    - Brenda1122
    - Danif

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje
    - Jammie

24 November
    - burningkarma
    - Kita29

29 November
    - Pupke1979
    - wendyvanliemde

211 passagiers voor de roze motor!
    25 Zwanger, 58 Ongesteld, 8 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes*

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

11. hielko2006

volgens mij klopt hij zo weer ;)

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Heb een sterk gevoel dat het deze maand gewoon niet lukt bij mij :evil:

Maar dan moet het wel lukken in de roze mini! Heb er zelf een zwart met witte thuis staan, dus als dat geen teken is weet ik het ook niet meer... :)

13. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    goedemorgen!

pfff, nou niemand mag misschien meer over 'kwaaltjes' praten, maar ik doe het toch even hoor... ik heb echt zo ontzettend last van mn borsten, kan er niet eens op liggen... en ik ben ook nog een harstikke moe. Sorry ik moest t even kwijt!

al iemand weer getest vandaag?

joyce84: Balen joh, ( en dat is zacht uitgedrukt) hoop voor jou meer geluk de volgende ronde

14. hielko2006

brenda liever blijf je op de motor hoor.

ikkuh22 tuurlijk mag je best even vertellen waar je last van hebt daar is dit topic ook vor hoor.
    Hopelijk voel je je snel beter met een vette psi test in handen.

15. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    goedemorgen

@joyce: balen meid, sterkte

Ik ben sindsgister lid en ik kon niet wachten om weer in te loggen, wat is dit verslavend zeg ;)

En even wat positief nieuws. Door misselijkheid (ontpillen) ben ik ondertussen al 2 kg afgevallen. Hoezo vervelend (euhum)

16. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    :)

17. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen..

joyce balen van de :evil: hopelijk volgende ronde raak!

danif, nog een beetje kunnen slapen, of gedroomd over zwangerschapspagina.nl ;)

Ik moet zo naar de fysio en daarna rijd ik meteen door om bij de kruidvat 2 testen te halen.
    Heb urine in de koelkast gezet :D

Vannacht voelde ik me heel raar, begon na te denken, hoe mij mannetje het te vertellen, ieder woord iedere zin.
    Daarna moest ik ineens huilen :(
    En werd toen weer blij, wat een droog kloot ben ik toch ook 8-[
    Afijn

Straks dus testuh
    Ik kan niet wachten (stomme fysio er ook tussen door) hahaha

18. Eef81

Eef81 Lid

7 nov 2008
    11
    0
    0
    hallo allemaal,

Wat wordt hier veel geschreven zeg! Even niet kijken en weer een hoop reacties erbij!
    Bedankt Knippy dat je mij ook in de lijst hebt gezet :D !
    En Danif, zo'n forum is idd best verslavend! Elke keer ff kijken...

Verder voel ik me nog prima, morgen zou dus mijn ongi moeten komen (hoop van niet natuurlijk!)..

Groetjes!

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Goedemorgen nachtbrakers en vroege vogels!

Het was weer gezellig vannacht volgens mij haha. Ik ben weer bijgelezen en ga nu aan de arbeid. Ik wip wel weer binnen van tijd tot tijd.

Fijne dag allemaal!

20. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Natuurlijk mag je wel over kwaaltjes praten! Het is alleen heel vervelend als je elk uur bericht over wat je in je broekje vind en daar dan een verklaring voor eist... in 3 verschillende topics.

Bijvoorbeeld dat je gelesnotklodders in je afscheiding hebt.. en dat "Wat betekent dat?" en dit zo'n 3 keer per dag. Pffffff daar werden wij niet goed van.

Deel Deze Pagina