Oh ja, ik zag een paar pagina's terug en veeel pagina's terug dat er hyvespagina's werden uitgewisseld. Het is een beetje veel moeite om iedereen weer op te zoeken en uit te nodigen, maar hier is de mijne: http://katjak79.hyves.nl/ (als er tenminste iemand interesse in heeft ) Tot morgenavond meiden
whaaaa ik kan beter niet vroeg naar bed gaan moet nu 12 pagina's weer bij lezen. Maar goed ik zit weer op mijn werk dus ga rustig beginnen. Klein chrisje. We proberen je zo goed mogelijk te steunen met dit grote verlies is niet meer als logische vind ik. suuz ik heb je toegevoegd op hyves alleen moet ik bij jou dus wel goed uitkijken hahaha aangezien ik ook uit tiel kom maar we kletsen daar gewoon niet over zwanger worden rootje ik heb jou ook toegevoegd op hyves zag dat ik je was vergeten Luneja welkom in dit gezellig praat clubje sylvia leuke spulletjes hoor. Daan ik was grag mee gegaan naar het bubbelbad lekker warm. (Hier op kantoor is het op dit tijdstip ook nog erg koud ga maar snel de verwarming nog een graadje hoger zetten mijn vingers zijn ijskoud van het typen hier bah) Danif we zitten allemaal in het zelfde schuitje dus heerlijk dat je dan hier lekker kunt beppen. veel succes met je toets vandaag. annie volgens mij blijven de dec nods allemaal hier hangen en meekletsen tot het echt dec is hahaha brotherhood hoe is het eingelijk bij jou? pupke eindelijk vroeg de kroeg dicht en klussen dan maar hahaha bonsai wat een ontzettend leuke reacties van je ouders katja natuurlijk nodigen we jou ook uit op hyves maar niet over baby's praten daar hahaha zou je al klaar zijn met werken bedenk ik me nu ik ben nu net een uur aan het werk hahaha nou ja ik ben aanwezig moest eerst hier terug lezen en ja hoor neemde dus weer een uur in beslag maar wel leuk Ik heb zelf vanochtend mijn matcare testen uit de brievenbus gehaald en kan zaterdag beginnen met de ovutesten. hopelijk komt mijn ei dan snel want dat wachten grrrrrrr Tot zo allemaal
goedemorgen meiden, ik ben ook al weer zo lang bezig geweest met alles bij te lezen. Helaas is het te gevaarlijk hie op het werk om twee schermen te openen (zit met meerdere op een kamer en kan dus niet snel twee schermen sluiten en uit werkbalk halen) Ik kan dus zelden op iedereen reageren maar ik lees graag en alles met jullie mee. Fijne dag vandaag en ook ik wacht weer met spanning af wat er gaat gebeuren. Persoonlijke update; niets veranderd behalve dan een hele onduidelijke temperatuur vanmorgen.
joice balen meid djaar als er hier iemand binnen komt moet ik dus ook alles weg klikken hoor heel sneaky dus. hope1982 welkom en zal ff de lijst zoeken.
Goedemorgen lieve meiden! Er is weer een boel gekletst gisteravond zie ik al wel. Ik hoef pas om 10 uur te beginnen met werken, dus heb nog ff snel bijgelezen hier. Verder weinig verandering hier. Geen enkele klacht of symptoom... Liefs brenda
NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja 20: Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 211 passagiers voor de roze motor! 25 Zwanger, 58 Ongesteld, 8 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Heb een sterk gevoel dat het deze maand gewoon niet lukt bij mij Maar dan moet het wel lukken in de roze mini! Heb er zelf een zwart met witte thuis staan, dus als dat geen teken is weet ik het ook niet meer...
goedemorgen! pfff, nou niemand mag misschien meer over 'kwaaltjes' praten, maar ik doe het toch even hoor... ik heb echt zo ontzettend last van mn borsten, kan er niet eens op liggen... en ik ben ook nog een harstikke moe. Sorry ik moest t even kwijt! al iemand weer getest vandaag? joyce84: Balen joh, ( en dat is zacht uitgedrukt) hoop voor jou meer geluk de volgende ronde
brenda liever blijf je op de motor hoor. ikkuh22 tuurlijk mag je best even vertellen waar je last van hebt daar is dit topic ook vor hoor. Hopelijk voel je je snel beter met een vette psi test in handen.
goedemorgen @joyce: balen meid, sterkte Ik ben sindsgister lid en ik kon niet wachten om weer in te loggen, wat is dit verslavend zeg En even wat positief nieuws. Door misselijkheid (ontpillen) ben ik ondertussen al 2 kg afgevallen. Hoezo vervelend (euhum)
Goedemorgen.. joyce balen van de hopelijk volgende ronde raak! danif, nog een beetje kunnen slapen, of gedroomd over zwangerschapspagina.nl Ik moet zo naar de fysio en daarna rijd ik meteen door om bij de kruidvat 2 testen te halen. Heb urine in de koelkast gezet Vannacht voelde ik me heel raar, begon na te denken, hoe mij mannetje het te vertellen, ieder woord iedere zin. Daarna moest ik ineens huilen En werd toen weer blij, wat een droog kloot ben ik toch ook 8-[ Afijn Straks dus testuh Ik kan niet wachten (stomme fysio er ook tussen door) hahaha
hallo allemaal, Wat wordt hier veel geschreven zeg! Even niet kijken en weer een hoop reacties erbij! Bedankt Knippy dat je mij ook in de lijst hebt gezet ! En Danif, zo'n forum is idd best verslavend! Elke keer ff kijken... Verder voel ik me nog prima, morgen zou dus mijn ongi moeten komen (hoop van niet natuurlijk!).. Groetjes!
Goedemorgen nachtbrakers en vroege vogels! Het was weer gezellig vannacht volgens mij haha. Ik ben weer bijgelezen en ga nu aan de arbeid. Ik wip wel weer binnen van tijd tot tijd. Fijne dag allemaal!
Natuurlijk mag je wel over kwaaltjes praten! Het is alleen heel vervelend als je elk uur bericht over wat je in je broekje vind en daar dan een verklaring voor eist... in 3 verschillende topics. Bijvoorbeeld dat je gelesnotklodders in je afscheiding hebt.. en dat "Wat betekent dat?" en dit zo'n 3 keer per dag. Pffffff daar werden wij niet goed van.