NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    P.S. zag dat die persoon in kwestie (met d'r broekloervragen) d'r leeftijd niet meer bij d'r naam heeft staan. Zal wel bang zijn voor nog meer commentaar..

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lieve mensen, willen jullie aub, mij via deze hyves toevoegen en niet via die andere link, want nu krijgt een ander meisje steeds de aanvragen en dat is niet de bedoeling:

http://me--daantje.hyves.nl/

Oeps, want zij weet nu dus dat ik op een zwangerschapspagina zit.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja het is idd balen , maar ga gewoon weer door naar de volgende ronde en hoop idd dat het dan raak is.

Maar ik weet gewoon bijna zeker dat het goed gaat komen hoor.

4. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ook goeiemorgen allemaal. Ik was benieuwd of er al roze te vinden is vandaag. Nog niet, maar komt vast nog wel. Hier zijn we nog op zoek naar mijn eitje.

Veel plezier vandaag!

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge!

Wat een nachtbrakers zijn jullie! haha

Vanmiddag mag ik bellen voor de uitslag van mijn bloedonderzoek. (heb het vermoeden dat daar niks uitkomt...)
    Zit al 2/3 weken helemaal niet lekker in mijn vel, ik barst 2 a 3 keer per week in tranen uit om van alles (werk, familie etc). Ik hoop dat dit door de resterende hormonen in mijn lijf en de curretage komt, want zo ken ik mijzelf niet..
    Beetje baaldag dus...

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen kwebbelaars!

Hoop dat een ieder heerlijk geslapen heeft? 'NOu ik niet!
    Kan 's avonds niet in slaap komen, ben 's morgens brak en overdag moe!
    Dan moet je toch gewoon gaan slapen s'avonds?

Anyhoe, gisteravond heb ik vriendlief er vast op voorbereid dat ik overtijd ben. Lompe boer dat het er is, de eerste reactie; dan mag je niet meer drinken! Maar dat doe ik dan wel voor je!
    Daarna had ie toch wel zoiets van, afwachten.

Vanmorgen kruidvattest er tegenaan gegooid, en weer geen enkele reactie.
    Morgen sla ik over, want dan moet ik erg vroeg mijn ventje naar zijn werk brengen, dus ik twijfel of ik zaterdag of zondag ga testen.

In elk geval ga ik nu naar mijn vader om hem te vertellen dat ie nu echt oud word; de lieverd is eindelijk 65 geworden! Taartjes!

Spreek jullie allen later wel weer.
    Have a nice day and enjoy the sunshine!

Gr Helma

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goeiemoggel,

@SylviaM: rothormonen ook. Ben benieuwd wat er uit het bloed komt. Ik snap ook niet dat je hcg dus kan dalen en dan weer stijgen. Het leek zo de goede kant op de gaan. Geen wonder dat je huilerig bent. Allereerst natuurlijk het verlies van je spruit en ook nog eens die hormonen.

@Helma, tis tegenwoordig al een beetje achterhaald dat je het met ochtendurine moet doen. Dat kan ook wel overdag, als je niet teveel drinkt (of een potje in de koelkast zetten haha)

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik zag overal hyves adressen staan, leuk om zo de mensen achter de namen eens te zien...
    Ik ga even wat mensen uitnodigen ;)

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hello Ladies!

Hoe is t hier?
    Suuus nog kwaaltjes of krampjes gehad die ik heb gemist?

Kleinchristje, sterkte meis.

Jullie hebben weer gezellig gekletst zag ik, kan het bijna niet bijhouden!
    Gister ff naar vk gemoeten ivm rose verlies... Die kon niets vinden, ook niet mn bm, door mn lucht in mn darmen. Dus moet vandaag naar de gyn.... ben benieuwd!

Liefs!

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! Heb het niet allemaal bijgelezen want dat is een beetje veel.

Klein Chrisje heel veel sterkte!

Bonsai kom op met de uitslag van de test!

Danif welkom hier en het is zker verslavend ;)

Gisteravond had ik het ineens erg koud, lag met een deken over op de bank terwijl ik het smiddags erg warm had. Zegt m'n vriend ineens heb je soms last van je hormoontjes?

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Lady Joey susses vandaag bij de gyn.

Helma succes met het wachten, we zullen voor je duimen.

Sylvia sterkte en ik hoop dat je vanmiddag wel wat duidelijkheid krijgt met de uitslag van je bloed.

12. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Hoi hoi, ben ik weer..

Nou spirit en de rest hier de uitslag

negatief :(
    Ik denk dat ik weer te vroeg ben.. domme
    pff, geeft ook geen lekker gevoel zo
    had er 2 bijd e kruidvat gehaald voor 5 euries
    nahja we wachten wel weer af..
    buikpijn en plassen nog niet over..
    is dit normaal.. kan dit dat het zo lang duurt en nog steeds geen dikke posi?

:(

13. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    maf hoor, ik heb ff naar je foto's gekeken en meen toch echt wel iets te zien...
    kl*te meis, snap je frusti heel goed. Geen duidelijkheid, geen :evil:.. om gek van te worden!

14. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Ja idd, word me net ook allemaal ff te veel.. tranen voel ik opkomen.. doet me zeer :(
    Op mn fotos en de vorige testen was er idd duidelijk wat te zien..
    Maar weer twee dagen wachten

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    De een maakt sneller en meer hcg aan dan de ander, we blijven voor je duimen!

16. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Dank je wel..

Ik heb natuurlijk een voorgeschiedenis (voor diegene op mn hvyes.. staat in mn blog over 'huis')
    Ik ben ex kanker patiente (2005) en heb nog maar 1 eilijder.. zou het daar aan kunnen liggen!? :S

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    BALEN!
    Dikke knuffel!

18. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Volgens mij wel, want als ik me probeer mijn biologielessen te herinneren (en dat doet zeer, want is zo'n 14 jaar geleden) dan zijn je eilijders en stokjes verantwoordelijk voor het aanmaken van hormoontjes. Dus zou heel goed mogelijk zijn dat het daardoor wat langer duurt.
    Dikke digi (((((knuff)))))! Ik duim voor je!

19. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Thnx.. heb net ook even naar de poli gebeld van mn gyn, ze is er niet, morgenvroeg weer, en dan moet ik even terug bellen om het te vragen..
    ik ga even met de hond wandelen, ff koppie leegmaken
    Tot zo

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi Bonsai, ik heb ook ff ge pics bekeken en ik weet het niet of ik iets zie of heel hard iets wil zien... Echt wel kl*te zo hoor! Snap je frustratie heel goed.

Wat betreft die ene eileider: mijn collega heeft er ook maar een en zij is nu 18 weken zwanger van haar tweede. Allebei de kindjes van de eerste keer raak! Dus denk niet dat dat iets te maken heeft hoor! Ik hoop echt dat je een dezer dagen wat meer duidelijkheid krijgt, en liefst roze duidelijkheid, want met jouw voorgeschiedenis is het je meer dan van harte gegund. Chapeau!

Ahja, ik weet niet meer wie het zei, maar idd, sommige decembermeiden komen hier nog wat kletsen... Vindet leuk om toch al 25 roze namen te zien, maar had er liever nu al 52 gezien ;)

Groetjes vanuit december!

Deel Deze Pagina