Goedemorgen dames , Heb nogeens men best gedaan deze morgen en bij deze het testresultaat met dan die erboven van gisteren (toch moeilijk om zoiets te fotografferen hoor!). Als ik dan uit nieuwschierigheid ging kijken op men log op menstruatie.net kom ik tot de conclusie dat ik nog maar 10 dagen na eisprong zou kunnen zitten (had een log van erge buikpijn/steken/krampen gemaakt in de liesstreek) en daaruitgaande + gekeken naar onze bedpartijen zou deze hem moeten zijn.... http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... 008281.jpg Nu maar hopen dat zondag een dikke lijn te zien is of de moed zakt voor niets weg ,er begint een twinkeltje hoop te komen. Nu over naar jullie
@nadineke.. ik zie duidelijk een licht lijntje hoor.. heb ik nooit gehad bij kruidvat test als ik niet zwanger was.. dus ik durf wel voorzichtig te feliciteren.....
Helma was er totaal niets te zien op je test? Zou je hem voor mij eens er willen opzetten aub dan kan ik eens vergelijken. Ze zeggen als je hem in negatief zou zetten en de teststreep licht idem op als de controlestreep dan ben je zwanger. Sarcastje van je papa ,ocharme haha ,wieweet hou je hem wel een laat-verjaardagscadeautje achter! Bonsai ,spijtig dan die test en dat van je kanker kan het normaal niet zijn hoor ,ik ben schildklierkankerpatiënte en maak zowieso traag hcg aan 1/3 op mk enz enz. Ik hoop alsnog voor een + test zo snel mogelijk. En wat degene typte over het wachten een vrou kan nogal wat wachten verduren klopt als een bus! Brenda1122 ,het kan nog altijd hoor ,ik had enorma krampen de dag voor men nod bij men zoon en toch was ie positief 2 dagen erna! Joyce ,sterkte! SylviaM ,spannend om hoe laat precies? Ik heb iedereen die me heeft toegevoegd op hyves aanvaard dus degene die nog willen doe gerust. Zoon is naar school en die had een mooie verjaardagskroon op toen hij uit de klas kwam en een verjaardagskaartje met uitgekozen cadeautje (bloemengum) .Was erg blij want zoiets had hij vorig jaar niet mogen meemaken bij de andere juf. Groetjes
Hallo allemaal! Ik heb nog niet meegekletst in dit topic, maar na een maand of 8 weer aan het klussen te zijn en me er niet zo veel mee bezig proberen te houden kriebelt het deze keer toch wel weer heel erg..heb zaterdag of zondag mijn nod..deze ronde vind ik het weer wat spannender dan de andere rondes...dus hoop dat ik nog even mee in spanning mag zitten met jullie voor alle al zwangeren deze maand van harte gefeliciteerd! voor alle wachters..spannend..hopelijk snel een mooie positieve test in handen allemaal! groetjes Safiya
Safiya welkom en mooie namen van je kindjes en ik zie een knap snoetje op die foto Op naar die + nu zondag! Ik merk wel dat er velen gaan testen dit weekend niet? O oooooo men dochter breekt het kot hier af *brb*
Hey Nadinneke, dankje! ik heb net even in je album gekeken en zie ook wel een heel licht streepje hoor! hoop dat je snel een duidelijkere in handen hebt meid!
Ha meiden! Ik heb een pestbui. Vanochtend kwam ik beneden om kwart voor negen en kon de liefdadigheid van mijn hond opruimen en gelijk de dweil er doorheen halen. Gisteren geprobeerd mijn vent 's ochtends te verleiden, maar dat mislukte al. Gisteravond weer niks en vanochtend nog geprobeerd maar die dropveter was bang te laat te komen en haakte af. Zak! Sorry maar ik ben in een pestbui. Nu ga ik als de sodemieter mijn spullen pakken, brood pakken en richting de bso want straks staan er weer kinderen op me te wachten. Baai baai Ohja, leuk hyves; kwiepark.hyves.nl is de mijne.
hallo dames zie dat er weer veel geklets is.. ik vind het nu toch wel spannend worden. ik heb echt mega pijn aan mijn boobs pff lijkt wel of er op geslagen is. grrrr moet zo gaan werken ff broodje eten zo en hondje uitlaten . heb geen zin
Safiya welkom en je mag al gauw testen! Kwiepark je mag hier wel ff lekker schelden hoor, lucht alleen maar op!
Dank je Spirit! Jaa spannend he..jij ook nog maar 5 daagjes! ik denk dat ik me niet in kan houden, als het goed is krijg ik vandaag testjes binnen..heb bij mijn vorige zwangerschappen altijd 4 dagen van te voren getest (hoezo ongeduldig ) en die waren posi en de keren dat het niet was, was ik ook echt niet zwanger, dus ik denk dat ik vanmiddag of morgenochtend al een testje ga wagen..dan ben ik van de spanning af
Arme jij! Leef met je mee! Ken het wel, heb die van mij ook al 2 dagen lopen achtervolgen tot ik 'm gisteren eindelijk gevangen had. En dat mocht ook wel onderhand, want de laatste keer was zaterdag. Straks ligt er een prachtig ei klaar, helemaal opgedirkt en bereid tot hevige flirtpartijen met zaadjes en dan is er geen zaad te bekennen (ik probeer je op te vrolijken met slappe klets... lukt het?)
Safiya ik zag het net ook in de onderschrift, voor jou is het al wat langer geleden maar het maakt het gemis niet minder! Mag ik vragen waaraan jij je kindje bent verloren?
Jeej wat gaat het snel hier met reacties.. Haha Ik heb vandaag mijn eerste positieve ovulatietest! Dus dat wordt spannend. Zijn er anderen die ook op de 30ste hun NOD moeten hebben die al hun eisprong hebben of al gehad of juist nog niet?
Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest, mijn NOD is op 29 november. Ik hoop zo dat het gelijk raak is. Hoe dan ook komt mijn vriend vandaag al naar huis zodat we kunnen klussen. Stel je voor dat ik me eisprong misloop dan moet ik weer een maand wachten Meiden heel veel geluk deze maand Ik duim voor jullie
Mijn NOD is de 29ste.. maar hier nog geen ei te bekennen helaas (gisteren nog niet iig). Dus, op de wachtbank.
hallo meiden, De eerste ronde pas voor mij maar wil me graag aansluiten bij jullie. Heb geloof ik al de hele maand zwangerschappsymptomen gevoeld maar dat hoort er geloof ik wel een beetje bij. Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer mijn NOD is want als ik het slijm moet geloven is het morgen Vanmorgen steken in mijn lies en lig al de hele week super vroeg op bed want ben bekaf Word ook super moe wakker van opeens dromen en sinds 3 dagen hoofdpijn. Weet niet of ik me kan inhouden en of het nodig is maar wil wachten tot dinsdag met testen... Voor iedereen die zwanger is: super gefeliciteerd Voor iedereen die wacht: duim duim duim Liefs, vlindertje13
nou ik heb net getest... en ja hoor overduidelijk... ZWANGER! ik schrik er gewoon van .. zit nog ruim voor mijn nod, maar omdat ik vanmorgen over mijn nek ging.. dacht ik.. laat ik t s wagen.... ben helemaal onderste boven. zal s kijken of ik een fatsoenlijke foto kan maken.