Inderdaad.. safiya en spirit.. beide wat erg zeg.. jullie kindje zo te moeten verliezen. Geen woorden voor
Onze Boef was een grote kater 1m25 lang (zo groot als onze poef) ,zijn pootjes even dik als mijn polsen. Prachtig beestjes ,kon hem iedere week groomen (wassen ,uitkammen en met haarfhön drogen). Maar toen ik op en vrijdagmiddag na men werk thuiskwam lag hij bijna levensloos op de kindermat te puffen... Er was een spoor van urine/poep/bloed van de keuken tem living te vinden ,het arm bestje was gestikt in zijn eigen voer (speciale kattenbrokken dan nog wel) en een kwartiertje later is hij dan echt gestoven in men armen. Deed vies ,ben er nog niet goed van ,was mijn knuffelbeer en zo zachtaardig naar men zoon toe ,de andere ook want hij mag erop liggen en al die doet niets.
Meiden.. Mn mam's belt net op , of ik mee naar de stad ga, om nieuwe kleding te kopen 8) Ik ben er strakkies weer.. -x-'ies Bons
Zojuist gebeld voor mijn bloeduitslag en de waarde van mijn hcg was 148 (moet onder de 50 komen, dus ben toch goed op weg). Heb wel sinds gisteren af en toe last van mijn borsten, waar dat dan weer mee te maken heeft?
dat is echt erg. dat gun ik niemand... mijn kat stikte een x in zijn pilletje, hij sprong echt omhoog van de schrik.. en ik wist niet wat ik moest doen omdat ik het nooit mee had gemaakt, ik d8 dat hij gewoon speelde.. dus ik begon te lachen, achteraf wel tegen me kop geslagen.. maar gelukkig gaat het weer goed met blacky.. mijn aller liefste ratje was al verlamd en alles, maar had geen pijn. op de dag dat ze heen ging had ik haar nog haar huisje in zien lopen.. ik keek later op de dag in het huisje hoe het met haar ging. lag ze in coma, helemaal koud, maar ze ademde nog wel. ik heb haar in een handdoek gewikkeld en constant op me borst gelegd. toen kwam ze nog even bij en keek me diep in me ogen aan alsof ze sorry wilde zeggen. toen lag ze weer in coma. en mijn vriend kan met onze opa's praten...ik zei telkens tegen panter van ga maar het is goed zo.. uiteindelijk keek ze me voor de 2e keer aan met tranende oogjes.. en toen hoorde me ventje mijn opa zeggen, rustig maar ze is hier... ze heeft een heel goed leventje gehad bij ons...alleen veel naar de dierenarts gemoeten, maar voor haar deed ik echt alles, net als dat je alles voor je kleine zou doen... dat was echt mijn kindje..
@Safiya & Spirit: Wat een horror hebben julie meegemaakt zeg... het raakt me diep! @Bruisje & Sam: Gefeliciteerd meiden! Geniet van jullie zwangerschap! @Bonsai: leuke avvi hoor! @de dierenvrienden: wat komt er een hoop dierenleed voorbij vandaag. Pffff heb HELEMAAL geen zin om weer aan het werk te gaan. Iemand zin om een potje te kaarten in het wachtkasteel?
Heeey girls, Hoe is het hier met iedereen, ik ben net terug van het werk! pfoe pfoe..... Nog een dikke week en ik kan gaan testen! Het liefst zou ik gaan slapen en volgende week pas wakker worden. whahaahha..... Hoe is het hier met iedereen? Kan iemand me uitleggen hoe het hier precies in zn wek gaat met het pendelen of zoiets? zou het ook wel graaag willen! Thanxxxx Liefs Sweety24
Safiya voor jou eindigde de zwangerschap dus ook op een verschrikkelijke manier. Je bent er helemaal klaar voor, denkt ik heb straks mijn kindje in m'n armen en dan loopt het zo af! Ik moest onder narcose want het werd een spoedkeizersnede, werd wakker en daar stond mijn vriend met Nick op zijn arm en hij kon alleen maar uitbrengen hij heeft het niet gered. Ik moest alleen maar huilen op dat moment en dacht ik droom dit vast maar helaas was deze nachtmerrie de werkelijkheid. Het gaat nu redelijk met me, geestelijk nog heel emotioneel en lichamelijk gaat het nu gelukkig beter. Ben vorige week weer begonnen met fysiotherapie en ga onder begeleiding daar ook sporten. Pak de draad nu weer een beetje op, ben nog niet aan het werk dat kan ik nog niet aan om iedereen weer tegen te komen ik werk namelijk op een erg druk bedrijf dus eerst maar een beetje op kracht komen.
Jullie kletsen echt teveel hoor, ik kan het echt bijna niet bijhouden. Met een kind thuis en een eigen bedrijfje te runnen tussendoor, is het vrijwel onmogelijk om hier bij te blijven. Maar ik doe echt mijn best. Ja dat zijn wel mijn favorieten hoor, we hebben ook nog 2 konijnen en een aquarium met tropische vissen. @Naliey, ik ben ook gek op mijn beestjes hoor! En inderdaad hebben ze een gedeelde eerste plaats met manlief en dochterlief. Heel herkenbaar van je ratje, heb ik ook gedaan met mijn vorige cavia, die had ik 8 jaar, was ik erg aan gehecht geraakt. Alle nieuwe vriendinnetjes, bedankt voor het toevoegen. Ik ben niet heel actief op hyves, maar vind het wel leuk om over jullie te lezen  Toch ook inderdaad wel leuk de gezichten en namen bij de alias of het forum te hebben  Enne knippy geeft niet hoor, ik ben hier ook niet altijd heel actief, dus dan vergeet je me sneller he  Yes, weer zwangeren! Gefeliciteerd! En de rest duimen voor positieve(re) testen! Ongi-meiden maar weer een dikke knuffel en hopelijk brengt december veel kadootjes! Zo dan ga ik nu maar weer werken, want het kost echt te veel tijd om bij te blijven zo hoor! Dus niet te veel meer kletsen nu hoor, max 20 pag per dag kan ik net bijhouden Bye
Een main coon raskat is de grootste raskat ter wereld , hij woog 9 kg ,ze kunnen tot 10/11 kg worden eens volwassen! www.abesh.be is de website van onze fokster met Main coontjes http://www.abesh.be/aragorn.htm dit is zijn papa en hij is zijn dubbelganger als je me begrijpt
@ Chantallie24 Ik heb niet echt ene idee, maar ze schijnen toch wel heel erg fijn te ijn wat ik hier zo allemaal op het forum lees, er is op dez site ook een speciaal forum wat betreft ovulatietesten! misschien heb je daar wat aan! succes
@Nadinneke: Wat een vreselijke mooie katten! Ik heb er 3 zijn gewoon huis tuin en keuken katten(Maar onwijs lieve poepies!), maar heb gezegd als er ooit 1 komt te overlijden wil een Main Coon of een Noorse Boskat. Groetjes
@ Sweety24: Ik moet nog wachten op mijn NOD, maar ik als het niet zo is (wat ik wel hoop natuurlijk), wil ik daar volgende maand mee beginnen. Moet nog 7 dagen wachten...
hey hey hallo meiden ik ben een tijd niet meer op het forum geweest maar wil toch even vragen of iemand me op de lijst wil zetten me NOD is 17 november alvast bedankt dikke kus redi
Hoi meiden, Heb me hier lang niet vertoond omdat ik mezelf niet gek wilde maken de 2 weken voor mijn NOD. Hoe gaat het eigenlijk met jullie eventuele "symptomen" voor je NOD? @ degenen die nog niet ongesteld zijn geworden: Hebben jullie ergens toch het gevoel dat het raak kan zijn? Mijn NOD is komende dinsdag maar ik denk toch niet dat het raak is dit keer helaas Heb een vette puist gekregen en vreet me klem aan chocola. Dit had ik de vorige keer ook voordat ik ongesteld werd Toen ik de vorige keer zwanger was had ik dus niet. * traantje wegpinken* P.s. die puist zit op een hele rare plek, precies op het bot van mijn onderste kaak en hij doet me toch zeer (bloos, bloos)
@ redirosoe Volgens mij is je NOD 18 november, volgens je banner kan je namelijk pas over 5 dagen testen (net als ik )