NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Napje,

Knap hoor... Ik zit op m'n werk de heel dag op de computer dus kan het niet laten op hier te komen spieken, vooral na m'n ei... begint t toch wel heel erg te kriebelen.

Liefs Debby

2. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    @Spirit..ik heb wat foto's van Kyl in mijn album gezet..
    Jeetje wat heftig, jij wist dus helemaal niet wat je overkwam?! oh wat vreselijk als je zo uit je narcose moet komen.
    Toen ik de eerste weeen had ben ik nog naar de stad gegaan om nog even wat laatste dingentjes te kopen voor ons mannetje..
    toen ik terug naar huis reed realiseerde ik me dat ik hem niet meer had gevoeld..maar dacht nog dat het door de beginnende weeen kwam..
    thuis bleef ik toch wat ongerust en heb toen mijn vriend thuis was de vk gebeld..ze was er binnen 5 minuten..boven op bed de doppler erop, maar het was op mijn hartslag na doodstil in mijn buik :( naar het ziekenhuis en op de echo zagen we een heel mooi kindje, prefect gewoon..maar we keken naar een stil leven...
    helemaal van de wereld keerden we terug naar huis, in afwachting of de weeen zelf door zouden zetten, maar ze vielen stil door de shock denk ik..de volgende ochtend ben ik met gelukkig al wat ontsluiting verder ingeleid..ik wist dus dat ik moest gaan bevallen van mijn overleden zoontje..

terwijl ik dit zit te typen heb ik even tussen door een testje gedaan...en ik kan het eigenlijk bijna niet geloven aangezien de zwemmers van mijn mannetje op het moment zo slecht zijn dat ik er onmogelijk zwanger van kon raken..maar .....hij is toch echt positief!

ik ga ff dit super streepje op mij in laten werken!

knuf

3. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @ Napje, ik heb al 2 weken last van puisten en heb pas volgende week mijn NOD. mijn haar word snel vet en me gezicht ook op het moment.

Ging net al een test doen en met dat ik dat teststaafje omhoog doe zag ik wel een streepje verschijnen, heb ik normaal nooit. hij was alleen wel weer weg. :(

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eerlijk gezegd voelt het dit x bij mij wel goed..
    dit gevoel had ik eerder ook (mk)
    dus ik denk dat ik posi ga testen, maar ik juich nog niet te vroeg
    anders ben ik straks helemaal teleurgesteld..
    je lichaam kan je zo erg voor de gek houden...
    maar blijven hopen en duimen...;)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wow Safiya,

Dat is Super nieuws! Gefeliciteerd!

Liefs Debby

6. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hallo allemaal,

zou iemand mij op 24 november kunnen zetten?
    Ik ad namelijk mijn eitje al veel eerder en voel me heel vreemd.. :(
    alvast bedankt.

groetjes my

7. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Safyia gefeliciteerd! Geweldig nieuws!

8. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    oh kom jij dan wel toe aan je werk hihihihihihi
    Geintjuh,
    ja weet je...het is zo spannend allemaal dat je met je hoofd echt gewoon hier zit, maar hoe voelt het bij jou?

9. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    He meid, heb je al een positieve zwangerschapstest? nu al :confused:
    Wat goed man! Gefeliciteerd!
    Dus die puist op mijn kaak kan toch een goed teken zijn? Hihihihihihi, nou dan mag hij er van mij wel blijven staan :)

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wow! Safya, ondanks dat ik toch heel stil werd van je vorige posts wil ik nu toch luidop zeggen: gefeliciteerd! Met hart en ziel gegund!

Ook aan de anderen (bruisje en nog iemand, maar kweetet niet meer, sorry): een dikke roze felicitaitiekus!

Het gaat hier wel goed deze maand he, we beginnen wat jaloers te worden in december ;) Neenee, van harte gegund allemaal, wij hopen er ook erg op, maar geniet ervan!

Aan alle testers: toitoi
    Aan alle ms'ers: k*t, maar niet opgeven! Doen wij ook niet, dus kom er gezellig bij als jullie zin hebben!

X uit nod dec

11. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Nou meid, ik hoop het voor je en zal voor je duimen ;)
    Maar hou er idd toch rekening mee dat het ook negatief kan zijn om jezelf te beschermen.
    Daarom wil ik pas testen als ik een keer 5 dagen overtijd ben, maar mijn man wil heel graag dat ik op mijn NOD ga testen. Ik doe het dan tegen mijn zin omdat mijn gevoel toch iets anders zegt :cry:

12. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @ Napje: Ik denk het niet hoor het was gewoon een beetje vreemd, ik test volgende week nog wel een keer. Ik voel me wel anders en raar. Maar ja zoals de meeste dames het hier zeggen een vrouwenlichaam zit raar in elkaar. Ik kan op het moment wel janken.

13. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    @ Chantallie24: Het kan heel goed dat de test goed is gegaan hoor, er zijn hier meerdere die een week voor NOD posi hebben getest. KAn je anders een foto van je test maken?

@ Safiya: Gefeliciteerd meid! Eindelijk weer iets om je op te verheugen na het verlies van je prachtige kind.

14. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Heb hem al weggegooid hahaha. En kan hem ook niet meer weer vinden. Ik denk dat ik hem verkeerd gedaan heb. Morgenochtend ga ik weer testen, dan maak ik wel een foto goed?

15. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    I'm back 8)

Was behoorlijk misselijk van de rit heen.. al die hobbels bah..
    Hoofdpijn.. voelde me niet echt goed.
    Later ging het wel weer.
    Mn boobs zijn 1 cup groter ben van 90 C naar 90D gegaan :confused: nu weet ik niet, of dat al langer is, omdat ik nu drastis toe was aan een nieuwe bh.. of dat nu sinds kort is ;)
    Verder lekker geshopt en geslaagd:D

16. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Spannend hoor!
    Ik wacht geduldig af :D

17. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Nou Bonsai,
    Wat heb je allemaal gekocht?
    Zijn je boobies zo gegroeid? Je vent kreeg zeker een vette grijns op zijn gezicht of niet? :)

Trouwens, ik keek even in je album aangezien je al 5 dagen overtijd bent. Wat een rare testen heb jij :confused:
    Kreeg jij bij verschillende testen zo'n witte streep? Echt vaag joh

18. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Hehehe ik ga nog even niets zeggen :p die is nog lekker aan het werk
    Maarre ga hem kleine hints geven :p
    Moet toch opvallen.. of denken die mannen maar aan een ding :rolleyes: :( :confused: ;)

2 nieuwe broeken, nieuwe shirtjes en nieuwe trui , nieuwe bh :p :D

19. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Die nieuwe bh was toch wel nodig hihihihihi

Nou mannen valt het gelijk op dat je tieten wat bigger zijn geworden. Daar gaan ze van kwijlen ;)
    hahahahahaha, ten minste, die van mij in ieder geval hahahahaha

20. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Bij toeval kom ik jou verhaal tegen en heb je foto's van je zoontje gezien. Wat ERG! Ik krijg er gewoon kippevel van! Sterkte!
    Liefs, Florida

Deel Deze Pagina