Hehe.. gaat ikke doen zo. Eerst ff mijn werk afmaken (tot 18.00 uur) en dan naar huis crossen. Mijn lief moet vanavond trainen, dus ik heb bardienst. Mag hij mij achter de bar uit rukken als 'ie terug is van voetballen want ik gooi de meute er op tijd uit vanavond . Op z'n plat Graafs: "Naar huus toe lelijkerds!"
Meestal wil mijn man ook chinees, maar vind maken lekkerder. Nu je over kroepoek praat *vergeten* dom dom. Ik ga snel weer verder het brand bijna aan! Knuffels voor alle meiden!
Safiya wat liggen verdriet en geluk toch heel dicht bijelkaar! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Mijn verhaal over Nick kunnen jullie lezen bij de vlindertjes vanaf 24 weken. O ja heb ook een paar foto's van Nick in mijn album staan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zie je me zitten? Ik zit hierooooooooooooooo, rechts achterin. Joehoeee! Enne, Naliey: Wij eten hier ouderwets bloemkool, maar met lamsbout. Hoort er helemaal niet bij, maar had er zooooooo'n zin in. Zo'n lekker rose lamsboutje met een rodewijnsausje met uitjes en champignonnetjes, spekjes en wat rozemarijn. Twijfel nog even of ik de aardappeltjes zal laten meestoven in de oven. Waarschijnlijk wel hihi Zal vast wel smaken.
je bent van harte welkom meid. Hier is plaats genoeg. Ik ben een kookofiel, geen foodie hoor, dat is me te ingewikkeld. Naliey, waar heb je zin in? Ik help je wel meedenken, heb je binnen no time een lekkere maaltijd op tafel staan.
ook lekker bloemkool... nog nooit lamsbout op.. ik vorige maand voor de eerste x zelf bloemkool en brocolli gemaakt haha was echt lekker..
we houden allebei van italiaans eten.. maar wil een x niet de gewone recepten zoals macaroni en spagetti.. ook zijn we gek op noodles...(chasew chicken echt lekker haha)
Hihi wil wel naast Binkie zitten dan hoor Ow moet ik wel nog 1,5 uur karre hmm om 20:00 repetitie , ga ik dat redden
Kan iemand me op groen zetten, aub? Heb daarnet even getest en natuurlijk was die negatief. Verwacht niet direct prijs in de eerste ronde, maar nu weet ik wel hoe het werkt Aan alle zwangeren: gefeliciteerd! Meilan
NOD NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja 20: Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 212 passagiers voor de roze motor! 27 Zwanger, 59 Ongesteld, 9 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Naliey: eerst ff simpel, dan een recept als je morgen niet ergens heen moet Pasta beetgaar koken (spaghetti of tagliatelle bij voorkeur), afgieten en terug in de pan met een beetje olijfolie (heeeeeeeeeel laag vuur), rucola erdoor scheppen en Parmigiano Reggiano (van een blok, of gewoon parmezaanse kaas) er over strooien et voila! Of Witte pasta: Pasta beetgaar koken Ondertussen bakje champies snijden en bakken, 1 bakje gerookte spekreepjes meebakken en wat cayennepeper erbij strooien (ik hou van pittig, dus bij mij gaat er veel cayennepeper bij), knoflook fijnsnijden en meebakken. 2 pakjes monchou (of 1 pak voor warme sauzen) erbij doen en laten smelten, op het laatst 125 ml. creme fraiche erbij. Proeven of er genoeg knoflook en cayennepeper in zit. En smullen maar
Ik had een frietje op in de stad.. Maar mn eetlust is momenteel niet denderend. Tis dat maagje af en toe zooooo hard gaat knorren dat je van de irritatie wat naar binnen werkt :s Moet ook constant boeren :S
Heey Bonsai volgens mij had ik dat berichie geschreven dat ik met mijn ex 15 1/2 jaar scheelde. Jij had er Daan van gemaakt. Geeft niet maar dacht laat ik het toch maar ff melden. (staat op pag. 360)