Whoehahaha ik kijk naar jullie beide eerste 2 letters en die getalletjes lijken ook zo op elkaar damn verstrooidheid, my bad
hahah ja, ik zie het nu pas. Ik scheel maar 3 jaar met Rolf (die ik altijd ROFL noem trouwens, maar dat ff tussendoor hihi)
Ik had het ook al in de lounge gepost, maar ik moet hier nog even reclame maken voor deze gruwelijk goede film: Heb hem zeker wel 9 keer gezien en blijft onbeschrijfelijk mooi. Zaterdag om 19.30 op Rtl 8: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dead_Poets_Society *einde bericht*
Geeft toch helemaal niks Bonsai, vond het juist wel grappig. Ik ben ook zo verstrooid op het moment maar gaat ook wel weer over hoop ik.
1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje 17: Nicole84 Klasien1978 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja 20: Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 25: Moor, morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 213 passagiers voor de roze motor! 27 Zwanger, 59 Ongesteld, 9 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Jippie, gelukt!
het kopieren van het plaatje Mijn ei kwam pas op dag 20, dus of ik zwanger ben zal ik nog wel langer moeten afwachten dan de aangegeven 3 dagen. Jammer, dat de banner geen rekening kan houden met een afwijkende eisprong... x Saskia
@ Safiya Wat een ontzettend groot verlies en op die manier heb echt een brok in me keel Heb je foto's even bekeken en wat een lieverd zeg een mooi kereltje.om trots op te zijn. Na zo'n verhaal krijgen we dan ook te horen dat je een posi test hebt wat natuurlijk super is en dan ook bij deze GEFELICITEERD.ga hier ontzettend van genieten meis. @Helma wat spannend ik wacht echt op je foto @pupke dat lijkt me een goed id vroeg der ut allemaal voor iedereen die ff een knuf nodig heeft komt ie )))))KNUFFEL((((((
@ vet balen Joyce & Suuz, succes in de volgende ronde. @ SylviaM: ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit. @ Helma: gefeliciteerd met je vader en nog steeds spannend! @ Bonsai: vet balen, heb je geen laat ei gehad? @ Nadinneke: ik ga jou alvast stiekem een beetje feliciteren hoor, die lijn gaat met de dag dikker worden, was bij mij ook zo! Maar als je het zelf pas echt gelooft krijg je van mij een dikke proficiat @Safiya: Wil toch nog even kwijt dat Kylian* een heel mooi mannetje is.Hij zal altijd in je hart blijven. Echt een heftig verhaal. Ben er even stil van. Weet jammer genoeg hoeveel pijn en verdriet dit zo`n verlies doet. Ik wens je veel geluk! @ GEFELICITEERD BRUISJE & SAM ! @ hoi Redi @ ik lees het net Safiya GEFELICITEERD @ Jutte bedankt! Hè hè, eindelijk bijgelezen. Ik ga mijn ma en stiefpa toch ff verrassen met het GROTE nieuws. Ik wilde eerst nog wachten, maar AAAARGH..duurt allemaal veels te lang. We hebben zo`n intense tijd gehad samen. Om dit niet met m`n moeder te kunnen delen is gruwelijk. Dus waarom niet. Ben benieuwd naar de reactie. Ik denk . ze heeft vanavond koopavond, dus nog ff wachten. Let you know!
Meiden ik ga dat grote monster uitlaten (nee niet mn vent , de hond ) En dan weer toeteren op mn trompet @ de repetitie voor het optreden saturday Tot vanavond kussies
Potjandosie! Heb ik eindelijk mijn foto's redelijk duidelijk vastgelegd, kan ik ze hier op de site niet verkleinen en plaatsen! Iemand tips?
Dit stond ook es op nu.nl toen ik 30 weken zwanger was Geen cafeïne tijdens zwangerschap Vrouwen die koffie drinken tijdens de eerste maanden van hun zwangerschap hebben een verhoogde kans op een miskraam. Vrouwen die 200 mg cafeïne (dit is ongeveer vergelijkbaar met twee kopjes koffie, 5 blikjes cola, 4 koppen thee of 300g chocolade) of meer per dag drinken, verdubbelen het risico in vergelijking met vrouwen die geen cafeïne drinken. Bij niet niet-gebruiksters lag het risico op een misval op 12%, vrouwen die tot 200 mg per dag dronken hadden een risico van 15%, boven 200mg steeg het risico tot 25%. Dat blijkt uit onderzoek in de Verenigde Staten gepubliceerd in het American Journal of Obstetrics and Gynecology. Om elk risico te vermijden, zouden vrouwen de eerste vijf maanden van hun zwangerschap elk drankje met cafëine moeten vermijden.
Seg ben ffkes weg en wat zie ik Safiya Wauwie ,welke ook van kruidvat? Nailey ,op naar die + test dan! Bruisje ,heb je test pas naderhand gezien *dom* van men pc want ide maakt rare sprongen van tijd Helmaaaaa Helmaaaa dat meen je niet? Is ie al opgeladen? Loel ,ha lieverd haha kreeg het warm toen ik het las ,ik hou je eraan hoor! Napje klopt als een bus die tieten doen het hem toch bij de mannen è! Ouderavond was okidoki mannetje is net zoals thuis ,dus is mama happy Ik heb frietjes van de frituur op en men maag en darmen rammelen langs alle kanten en ik heb zon trekkerig gevoel in men liezen. Deze heb ik vanavond getrokken om nogeens te vergelijken : http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... 008336.jpg