Ik zie ook wat Nadinneke.. Die van mij was ook zo licht, en twee dagen erna was ie flink positief! Succes!
hoi hoi wat ! weer 2 zwangeren jippite gefeliciteerd meiden @nadinneke is zie zeker een streepje gefeliciteerd meid nou ik denk dat ik gewoon weer ongie ga worden voel geloof ik al een beetje krampjes.. of kan dit ook een zwangerschaps verschijnsel zijn merk dat mijn vriend me in de gaten houd, met vragen zoals denk je dat je ongi ga worden of voel je soms andere dingen als anders volgens mij denkt ie dat ik zwanger ben.. ik hoop het zooooooooo
Shit! Lees ik net na het eten dat we hadden kunnen aanschuiven bij Daan!.... Leuk dat je zo van het koken bent, ben zelf ook groot fan van koken. Goed nieuws: ik heb zojuist een ovulatietestje gedaan en die was voor het eerst niet positief! Ofwel, vanaf nu wil ik wel weer een positieve test zien
poeh poeh soms valt het allemaal niet mee he, heb er even een flinke jankbui op zitten maar nu gaat het weer, werd me even allemaal te veel. Vandaag zou ik naar het Vu gaan vor een IUI uitleg/bijeenkomst maar ik ben super grieperig dus is mijn man er alleen heen gegaan. Na zijn verslag had ik het toch ff moeilijk hoor... Gek genoeg is er niets aantoonbaars mis maar het lukt gewoon simpelweg al 2 jaar niet. maar ja, al die roze namen doen me wel weer goed om te zien van harte girls! Er is hoop 8)
@ Tigerlady: toch wel vreemd en meid ik hoop ook voor jou. Huilen is soms best lekker! Fijn dat je toch positief blijft.
@Tigerlady: wat vervelend dat het niet gaat zoals je wilt. Wel raar dat ze niks kunnen vinden. Temp je en doe je ovulatietesten? @Nadinneke: nee, niet (meer) zwanger. Had nog hcg in mijn lichaam na een MA. Nu zakt dat gelukkig weer weg en heb ik vandaag voor het eerst een negatieve ovulatietest.... (ze slaan positief uit van hcg). Vanaf nu zou ik weer kunnen ovuleren...
Btw, langzaam aan druppelen er pendeluitslagen bij me binnen en zowaar allemaal hetzelfde: december/meisje
tigerlady je mag hier lekker even uit komen huilen hoor gooi alles hier maar neer dan ben jij er lekker vanaf. sylvia heerlijk dat je weer verder kunt
Nou vandaag mijn nod dag. En had gisteravond wel als ik morgen vroeg wakker word zal ik wel ongi zijn geworden. Had gisteren een beetje zeurend gevoel in de onderbuik. Maar NEE hoor vanmorgen niks tezien en nog steeds niet. Heb af en toe een tampon in. Ik wacht gewoon nog af tot maandag. Hoe is verder hier?. D.
Wheeee, waarom z´n krampen! Jeetje d8t eerst dat het aan het spiraaltje lag maar nee dus? Help! liefs sweety24
Idd! Ik voel me na deze test echt STUKKEN BETER! Ik wil zo even gaan zoeken naar een leuk weekendje weg (wil eigenlijk 3 weken Azie, maar dat zit er niet in bij mijn vriend), hebben jullie leuke ideeen?
my thumps are crossed mijn excusses voor men lompevraag SylviaM.... sorry! Seg voor mij is zoals jullie zien allemaal december gependeld maar dan is dat niet juist of hoe doen de pendelaars dat dan of hoe bedoelen ze dat (conceptie of + zw-test hebben?) Enkel supernanny zou het dan juist hebben. Ik ga eens zien naar men dochter of ze nog goed in bed ligt en ff op wc zitten boekje lezen van WIJ uit NE. Net naar de kraamkliniek zitten kijken en lijk een kind zitten snotteren poehoe wordt ik altijd zo melig van. HELMA? waar zit je meid?
Ik ben HIER! En geloof het of niet, maar het is me eindelijk gelukt!@! De foto's staan erop..... ben erg nieuwsgierig (beetje bang) naar jullie mening?