ja! eigenlijk weten we het zonder test ook al wel........... hmmm es ff kijken... * veel meer honger, eet veel meer, * toch 3 kg afgevallen in 1 week, * slaap slecht, droom veel en ben erg moe, * heb het afwisselend heel warm of heel koud, * ben echt vreselijk emo, * mijn borsten zijn vreselijk gevoelig en nu al te groot voor mijn BH, * mijn maag rommelt, * ik heb last van 'bandenpijn', * mijn temperatuur is iets hoger dan normaal, maar niet veel, * ik eet ineens dingen die ik normaal niet lust... * die rare bloedingen die ik dus alleen heb als ik 'kracht zet'. (Dit heb ik nog nooit gehad, en ik heb toch best vaak problemen met mijn ontlasting!) goh... waarom eigenlijk nog testen?
Nou inderdaad, waarom nog testen?! Het lijkt er al op. Hoelang ben je al bezig? Is dit jullie eerste kindje?
@ Helma: Ik zie toch ook een vaag streepje en wil je voorzichtig al feliciteren! @ Kwiepark: ik heb je toegevoegd.. www.daf1977.hyves.nl Heb vanavond een rustige avond gehad, moest even bijkomen van de hele dag. Ik ga nu wel mijn bed opzoeken en lekker slapen. Ik spreek jullie morgen wel weer.
he meiden! Ik heb het gisteren en vandaag zo mallotig druk gehad, ben er niet aan toe gekomen om jullie gezelschap te houden... Ik zie wat nieuwe roze namen LEUK LEUK LEUK, gefeliciteerd! Verder niet echt de tijd gehad om terug te lezen, jammer Ik ga nu naar bed, proberen te slapen. Proberen ja. Ik ben doodop maar heb zo'n zenuwachtig gevoel in mijn lijf. Heel raar. Alsof je je met een smoesje ziekmeldt voor je zaterdagbaantje ofzo. Zo'n raar soort nervositeit. Heel irritant Trusten voor strakkies!
euh in 1x raak... enne voor mij niet, voor hem wel! Heb al een zoon (7) uit een eerdere relatie, maar voor mijn huidige man en mij is dit de eerste keer... wist van mijn zoon al wel dat ik redelijk hypervruchtbaar ben, dus ben niet vreselijk verbaasd als dit positief uit de test komt overmorgen.....
Helma, dat is een duidelijke test hoor. Geef mij er zo eentje Kwiepark, ik reageerde op de operatie van Meilan. Zij heeft een goedaardig gezwel laten weghalen in haar borst. Bij mij is dat een jaar of 5 geleden gebeurt. Vandaar. Ben blij dat je weer wat bent opgeknapt meid. Pupke is lief! En jij bent ook lief! Pff, verder is er zoveel geschreven......ik weet niet zo goed hoe of wat en waarom en wanneer. SylviaM, nou hehe, eindelijk eens negatief, dus dan kunnen er weer lekker voor gaan. (moet er wel even bijzeggen dat dat misschien niet zo makkelijk is als het klinkt, want je moet toch wel wat incasseren *smak*) En die pendeluitslagen zijn mooi meid. Ik duim voor je. Klasien, volgens mij moet jij niet zoveel persen. Dan knapt er een adertje in je anus? of dat stukje wat er voor zit, endeldarm? Misschien wat meer vezels eten? Niet vergeten om er dan ook voldoende bij de drinken, anders raak je helemaal verstopt. En wat uit je anus komt heeft dus niets te maken met wat er uit je vagina komt he. Zo, nou, ik ben er wel een beetje doorheen denk ik. Heb lekker gegeten, er was genoeg hihi. Combinatie was zo slecht nog niet.
Euh... meer vezels mag niet vanwege mijn darmproblemen... maar onder invloed van de hormonen is dit mogelijk uit balans... Ik heb eigenlijk altijd problemen met ontlasting en moet het er soms letterlijk uitgraven (gatver, ik weet het, sorry) dus dat niet drukken... ja dan zit het dus een week vast... letterlijk.... en dit bloed komt echt niet uit mijn anus...
*****INBBRAAK**** hier een september mama 2008 ik ben een vriendin van helma voor degene in afwachting succes hoor. Ik weet hoe spannend het is. @HELMA ik zou zeggen alvast een heel klein kusje voor jou zo was mijn eerste test ook. Ben benieuwd naar morgen ochtend. dikke kus *****UITBRAAK*****
Oh sorry, dan heb ik dat niet goed gelezen. Ik heb nog wel een truc voor je, weet alleen niet goed of dat bij jezelf ook lukt. Maar het ontspant je kringspier zodat je makkelijker kan poepen. Boven je anus zit een plekje/kuiltje, als je daar op drukt dan ontspan je dus je kringspier. Zit me alleen net te bedenken dat als je het zelf doet dat je dan misschien juist wat meer aanspant. En om je man het te laten doen? Hmm, hier kan je dus verdomd weinig mee lees ik al haha
euh... nou... het idee is goed? Ik vind het in ieder geval leuk dat je meedenkt. Voorlopig hou ik het er maar op dat het een lichte bloeding is door een gesprongen adertje nu mijn baarmoeder beter doorbloed is... aan het gesuis in mijn oren te horen is mijn bloeddruk ook iets hoger dan normaal... Het ziet er nl. een beetje uit als van een bloedneus... maar dan lager
Oh, die Derek Ogilvie is echt bizar! Geloven jullie dit? Die Char was altijd aan het gissen, maar hij weet het gewoon.
Ik vind dit zo bizar allemaal. Na Char geloofde ik niet meer in dit soort mensen, maar hij veranderd alles.
Tja, ik heb met haar 9 maanden meegeleeft, en zij kon echt niet wachten tot zij hetzelfde kon doen! Das nou mijn beste vriendinnetje (overigens is haar zoon mijn toekomstige schoonzoon!)