ik weet niet precies waar het aan ligt, maar om op het bericht van Daan terug te komen.. ik heb regelmatig last van me darmen, en dan moet ik een warme straal van de douche op dat "kuiltje" zetten (wat Daan ook net zei) en dan wordt het binnenin rustiger...
ow heeft trouwens iemand een tip voor mij...? nu gaat het een x niet om blacky maar om poema poema had een grote korst op haar kin, die heeft ze net open zitten krabben en nu heeft ze een grote open wond.. weet iemand wat ik kan doen (met huismiddeltjes ofzo)...? morgen bel ik zoiezo de da maar ik moet ervoor kunnen zorgen dat ze ervan af blijft...
interessant idee... ga ik toch eens proberen... echt.. als ik nog meer drink... wordt ik een vergiet... het loopt nu al bijna gelijk door...
als ik eerlijk mag zijn geloof ik wel in Char... in het begin ook niet, maar een vriendin van mij is daar geweest en niemand had iets verteld. ik weet niet of jullie dat meisje jannicke cornelissen kennen, waarvan haar moeder zelfmoord had gepleegd.. dat is een vriendin van mij.. kijk Char raad wel veel dingen, maar er waren ook dingen bij die zij echt niet kon weten, die ze wel vertelde... maar die Derek geloof ik zeker wel.. zou graag willen dat ik daar een x zat...
kwiepark ik heb je nu toegevoegd volgens mij nog niet eerder. suuz ik zie je er niet bij staan heb je me geweigerd nee toch? heb je nogmaals uitgenodigd misschien lukt het nu hahaha klasien laat het maar heel snel zaterdag zijn. helma fijn dat je alvast weet dat dat je schoonzoon is/word hahaha
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & rediroze 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja 20: Chantallie24 & Emma21 21: naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 & Rianne80 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 216 passagiers voor de roze motor! 28 Zwanger, 63 Ongesteld, 11 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik was uit de gewone lijst verdwenen...
Oke! Ja, dat zijn eigen ervaringen. Ik vond haar op tv altijd gissen, maar ben nooit bij haar geweest. Ga nu even kijken naar Derek, ben zo terug.
Ja hoor! Homo's zijn toevallig vreselijk gezellige mensen! Ik zeg niet snel dat een baby van iemand anders mooi is, maar hij is gewoon zo'n vreselijk lekker ding, en pas 10 weken oud!
Ik zit er nog eens over na te denken. Misschien toch eens je man laten doen. Je weet denk ik zelf wel hoe het is als het gaat verstenen he. AUW Mag je helemaal geen natuurlijke middelen voor je darmen gebruiken?
jha die tip kreeg ik namelijk... en dan de kraan op een lekker temperatuur zetten en dan er vlak boven houden... ik laat het me ventje altijd doen omdat het voor jezelf moeilijk is zover te draaien haha... maar het is heerlijk en het geeft je rust... en ik weet niet of je een bad hebt maar dan heb ik nog een tip... je gaat je eerst normaal wassen...daarna laat je het bad leeglopen en weer vollopen (kost veel water maar het werkt) daarna doe je er geen zeep of wat dan ook in gewoon alleen water. in dat water gooi je een klein kopje zout leeg, en je gooit er 1 stuiver in (gulden, euro centen maakt niet uit als het maar dat koperen muntje is) en dan lekker (minimaal 15, maximaal 30 minuten) blijven liggen, en alle stress, pijn, en vervelende dingen verdwijnen...(ik weet niet of het hierbij ook werkt want wij hebben geen bad) en als je je hebt afgedroogd dan lekker je bed induiken, en je hebt een hele fijne nachtrust...
****inbraak**** he helma chris is gio al aan het uithuwelijken hoor. hij heeft al 4 vrouwen tussen de leeftijd van 0maanden en 10 maanden. haha. En trouwens ik duim voor jullie allemaal hoor! vinden jullie het vervelend als ik een beetje mee klets? ***uitbraak***
ik ben er ook nooit geweest hoor maar dit hoorde ik namelijk van die vriendin... welke zender is derek...?
Oh ik heb vanmiddag wat ontdekt toen ik bij de liddl liep (en daar ben ik niet zo heel vaak te vinden, dus als het allang bestaat hier mijn excuus). Maar ze verkopen daar dus een 6pack 0.50 liter flesjes voor 1.45 euro. Geen geld toch? Ik drink het niet zo vaak, maar dan hoef ik geen grote fles open te maken, ook handig als je visite hebt. Maar GOEDKOOP zeg!
@Daan - geen idee eigenlijk, ik heb dit nog nooit door een arts laten onderzoeken. Ik heb gewoon zelf een beetje uitgevogeld wat ik wel en niet kan eten en in welke combi... @Naliey - hmmm klinkt best fijn... heb helaas ook geen bad, maar dat douche ding ga ik zeker een keer proberen... @Elise - ja, echt heel erg...... NEE NATUURLIJK NIET! Is alleen maar gezellig!