ow ik heb nog eventjes iets haha... ik mag maandag (samen met me ventje) op mijn neefje(1jaar) en nichtje(2mnd) passen... en dinsdag (alleen ik) op beide passen, echt geweldig haha.. alleen de rede dat dat is is minder...de moeder van de stiefmoeder van rob (beter gezegd de stiefoma van rob) is vandaag overleden..
Dames ik ga naar bed... morgen aan mijn nieuwe baan beginnen... dus heb wel ff rust nodig! Ga lesgeven op een school voor kinderen tussen de 16 en 21 die nog maar kort in Noorwegen wonen en hier een deel bassischool opleiding gaan volgen. Als alles wat ik via het uzb gehoord heb klopt, ga ik hun lerares Engels worden, in ieder geval vanaf maandag tot aan kerst... Heb er nu al zin in! Truste dames, geniet van de avond!
@ ELise; je maakt wel erg veel vrienden zo! Morgen een rustige dag dus, want je hebt alles al gelezen! Hahaha
ja, maar dat vind ik ZOOO vies... zelfs in de yoghurt krijg ik die zaadjes niet weg. Nu we meer met olijfolie koken gaat het trouwens wel beter! Truste!
Wow, ik lees net dat de verhuizing 16 uur gaat duren. Hopenlijk grotendeels 's nachts. Hihi, zit hier op 101 een compilatie van de lama's te kijken, lachen, gieren, brullen. Zo, ik ga echt van de hak op de tak zeg. Volgen jullie mij nog? Ikzelf namelijk niet meer zo
ik zit nu ik hou van holland te kijken, en 1 van de lama's zit er ook bij... ik weet niet wat t voor programma is maar ga gewoon kijken...
He jammer, weer een week op Derek wachten. Sorry dat ik geen antwoord gaf op de vraag op welke zender hij was, maar zat er helemaal in.
Vorig seizoen was hij ook aanwezig bij dit programma. Hij is echt goed. Ruben Nicolai trouwens ook. Zit bij Ranking the stars.
Die f5 knop werkt trouwens niet altijd. Slaat wel eens iets over. Maar het is wel een uitvinding. Gisteren weer geleerd.