Zei iemand Ruben Nicolai............................................ =P~ Ranking the stars is ook leuk ja. Hij staat nu op rtl4 hihi
hello heb net ook ff derek gekeken. echt bijzonder wat die vent allemaal weet.. ik heb een heerlijk avondje alleen liefje is naar voetbaltraining hoe is het hier nog nieuws
Zoo dames, Nog veel plezier met dat gekwijl op die lekkere man, maar ik gaat lekker naast mijn ventje liggen! Hopen dat ik snel in slaap val, want ik moet vroeg weer op. Morgen weer een dag! Slaap lekker alvast, Gr Helma
truste helma ik ga er denk zo ook vandoor me manneke slaapt al dus ja word niet klussen vandaag en ik ben morgen lekker eens vrij dus dat word uitslapen heerlijk.
Ik ga me best doen voor dat uitslapen ben niet zo'n lange slaper jammer genoeg niet te veel kletsen jullie anders moet ik wel heel veel terug lezen. goedenacht allemaal
Dat heb ik nou nooit he. Ik kan blijven slapen. Zal vast komen door de zware pfeifer die ik ooit gehad heb.
Ik ga denk ik maar stoppen en mijn bed in. Wou dat ik er al in lag. Heb geen fut om naar bed te lopen. Haha!
Ik kan ook wel blijven slapen, maar zit dan momenteel met een lekkere pfeiffer thuis. Nou ja lekker........ Trusten, ik ga ook lekker even gezellig met man op bank. Zit al met man op bank, maar dan zo zonder laptop. Naja, wat een gezever van mijn kant. Zal morgen beter mijn best doen. Doei, doei.
Oh, jij hebt dus nu pfeifer. Geweldig! Veel plezier met je mannetje. De mijne komt zo thuis. Misschien tot morgen. Ga eerst morgenavond naar de knipper de knip knap (kapper).
I'm back from the rehursle @ Nadinneke .. dat ziet eruit als een 2e streepje @ Helma ik zie ook 'wat' een voorzichtige felicitatie! @ xxsuuzxx en helma.. ik zie dat die van suuz wel duidelijker is als die van helma hoor... vind wel verschil die 2 testen.. @ Daan.. ik kon het niet vinden @ Loel.. hoe was het bij je moeder en stiefvader!?