Ja weer wachten paar dagen.. maar de moed is me niet gezakt.. ik heb dinsdag 2 streepjes gezien dus.. ik blijf nog wachten..
Meiden ik kan op rood ben vandaag gezellig ongi geworden dus gaan opnieuw oefenen en mannetje vind het totaal niet erg maar ik vind het niet zo leuk meer maar op naar de volgende ronde
Las trouwens net dat jij ook trompet speelt Bonsai? Wat leuk! Ik ben het ook weer aan het oppakken, heb al jaren een trompetje, maar sinds ik vorig jaar gestopt ben met het orkest speelde ik er bijna nooit meer op. Terwoijl het zoooo leuk iz
ja, dat hyves is echt een uitvinding! Ik had vanmiddag een heleboel uitnodigingen! Er zaten er alleen een paar bij waarvan ik niet zeker weet wie ze zijn op dit forum. oeps hihihi Hier is het heeeel rustig, iedereen ligt heerlijk te slapen. Nou hoop ik dat ze dit blijven doen tot een uur of 7.00 Vanmorgen was de eerste al om 4.00 wakker en er volgden al snel meer...
Idd ik vind het ook helemaal top Met hoeveel collega's werken jullie snachts..? in is er ook wat te doen dan? wat jullie moeten doen?(puur uit interesse)
Op elke afdeling zit 1 nachtdienst. En behalve wat vaste taken zoals opruimen en medicatie uitzetten is er over het algemeen weinig te doen 's nachts. De cliënten horen te slapen. ik had alleen net iemand aan de deur die spullen kwam afgeven (dan denk ik dat doe je toch niet midden in de nacht, maar goed) vond ik wel even spannend toen die bel ging. Inmiddels zit ik alweer heerlijk hier alles bij te lezen. Zo kom ik de nacht wel door
Ok.. iedereen dé manier om up to date te zijn met het forum Ik zou me helemaal lam schrikken , niemand verwachten en dan een bel Maar nu heb je aantal nachtdiensten gehad.. mag je dan paar dagen uit rusten en dan weer normale shift's ?
Ik heb dan maandag mijn slaapdag, dan probeer ik altijd rond een uur of 14.00 er uit te gaan zodat ik 's avonds weer kan slapen. Dan ben ik twee dagen vrij en donderdag alweer vroege diensten. Gelukkig maar 2 dit keer, daarna heerlijk weekend! Oh ik zie dat ik zelfs 5 dagen vrij ben dan! hahaha heerlijk. Tja de ene keer werk ik veel dagen achter elkaar en dan ben ik weer heel wat dagen vrij ook. Ik werk 32 uur per week, dus gemiddeld 4 dagen, maar bijvoorbeeld nu 5 nachten dus hoef ik volgende week maar 3 dagen te werken, maar aangezien ik die week erna ook weer 5 dagen werk komt het er op neer dat ik volgende week maar 2 dagen hoef te werken. Snap je het allemaal nog een beetje? :-D
wat trouwens soms wél vervelend is, is dat mijn man ploegendiensten loopt. Die heeft 2 vroege diensten, 2 middagen 1 dag vrij 2 nachten en dan 3 dagen vrij en dit dan het hele jaar door. (5 ploegen dienst heet dit) Het gebeurt dus soms dat we elkaar bijna een hele week niet echt kunnen zien etc. omdat we langs elkaar heen lopen met onze diensten.