slowchats? mmmm dat is vast wat wij nu aan het doen zijn. Eigenlijk zou het forum ook een chat moeten hebben. Misschien na de verhuizing?
het houd wat die nachtdiensten maar lijkt me vermoeiend of valt dat allemaal mee? Ik ga er ook in en over een dag of 2 kunnen we beginnen te klussen
Jij gaat er ook in? ooww je bed waarschijnlijk Nachtdiensten zijn niet zo vermoeiend hoor, ja de 1e soms wel omdat ik dan wat langer doortrek, maar voor de rest valt het reuze mee hoor.
Klopt meestal gebeurt dit wat we hier doen, zo praten in een chat. Dat is ook doorgaans niet toegestaan in fora. Maar omdat we hier geen chat hebben zal dat wel oogluikend worden toegestaan.
He meid (vervelend zo via de computer) maar sterkte, en een dikke knuffel om je door deze k%^&t tijd heen te helpen
he Bonsai Aks ik jou was zou ik niet meer wachtten. Ik zou morgen vroeg direct de HA bellen en een afspraak maken om daar een bloedtest te laten doen. Die test is veel sterker. Ik denk niet dat het goed is voor om nog 2 dagen te wachten
Nee juist niets.. voel nog steeds niet van de ongi.. Maar die test vanmorgen.. o.a Denk dat het me allemaal ff teveel word