NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Nou iedereen welterusten dan. Ik ga over 7 uurtjes ook naar bed. hihihi.

Bonsai; veel sterkte en ik hoop dat je kunt slapen. Hoop ook voor je dat je begin 2009 samen met je mannetje bent én het liefst natuurlijk mét iets in je buik.

liefs, Katja

2. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    aha, dat zou wel makkelijk zijn ja
    maarrrrr, ik ben bang dat het niet gaat. Ik weet wel dat het vroeger wél ging met zo'n tijdelijk ding. Ik ga het ff proberen.

3. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht

4. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    mmmm, lukt niet. Ik kan me herinneren dat er zo'n Lite versie was, maar missch is dat niet meer?

5. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
  6. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    het is gelukt! zie jullie daar

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Aarde aan Pupke:

Ik hoop dat je vanavond/vanacht goed van bil bent gegaan meis!
    Geef je man van Jetje hihihihihi

8. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    ok leuk :d

9. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    ik sluit hier vast af

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    mmmm. lukt me niet om je uit te nodigen proberen jullie het ff

11. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    ik ga er ook vandoor

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben ook weg. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

:confused: Heb weer redelijk wat pagina's moeten terug lezen in dit kippehok :)

Ik zie gelukkig de streepjes hier en daar voorbij vliegen, errrg goed dames!
    PINK RULES!!!

Bonsai sterkte meid!

Slaap lekker allemaal...[/i][/b]

14. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Gisteren weer aardig wat af gekletst zie ik.
    Ik ben super chagarijnig. Gisteren was het volgens de calculator mijn vruchtbaarste dag. Manlief had alleen geen zin! Gelukkig heb ik mijn ei nog niet gevonden dus ik hoop op nog een kans. Ikkan het alleen niet uitstaan. Geen zin! We kunnen het maar proberen tot aug. 2009. Dan nog niet zwanger, dan moeten we stoppen ivm met medische redenen. Ik ben dus echt pissed-off. Maar chagarijnig zijn kan ook eigenlijk niet, want ik hoop op een herkansing vanavond. En als ik zo blijf kan ik dat natuurlijk ook wel vergeten. Gelukkig heb ik jullie hier nog. :D Kan ik even van me afschrijven en met een lach op mijn gezicht achter de comp. weg gaan.

Ik hoop dat we heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel roze te zien krijgen vandaag. Daar word ik namelijk heel vrolijk van. :D :D :D

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Heb net een stukkie terug gelezen en ik hoop dat jullie het niet erg vinden wat ik nu ga vertellen ( jaloezie was mij ook niet vreemd ;) )

Gisteren dus naar mijn moeder gegaan. Ik heb het op precies dezelfde manier verteld als bij Lotte en hoe mijn moeder me vertelde dat ze zwanger was van mijn zusje ( schelen 12 jaar).
    Spontaan met 2 kleine sokjes in je handen staan. Ik dacht eerst dat haar ogen uit haar hoofd vielen en toen het kwartje viel begon ze toch te huilen! m`n zusje kwam naar beneden gestormd, ziet het en huilt net zo hard mee. ( ik denk dat de buren bijna 112 haden gebeld ;) ). M`n stiefpa had ook tranen in z`n ogen. Zo stonden we tegen elkaar te janken.
    Maar dan wel positief Whahahahaha :D . Zo dat was wel een opluchting, ook omdat ik het nu kan delen. het geluk van het nieuwe wonder, maar ook het grote verdriet en angst.

Zo ff snel geschreven voordat ik weer aan het werk moet.
    Tot Straks!

16. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    BBKane: Je moet niet op de calculator afgaan hoor, bij mij klopte hij ook niet! En plezier vanavond ;)

17. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ahhhhh.......... wat lief! Kippenvel rolt over mijn lichaam heen. Ik ben zo blij voor je. Nu kan je inderdaad alles delen en dat is nu wel heel erg belangrijk voor je. Werkse vandaag!

18. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    @ Katja - kun je van MSN de webversie niet gebruiken? dan hoef je alleen maar op internet te kunnen. webmessenger.msn.com

@ Bonsai - meid ga naar je huisarts, deze stress is niet goed voor je, ook niet als je niet zwanger blijkt te zijn! Dan kun je in ieder geval verder! Ik heb idd bij jou wel degelijk streepjes gezien... maar wat eerder ook al gezegd werd, je nieren filteren je bloed en verwijderen het TEVEEL aan hormonen! Daarom kan het zijn dat iemand die wel degelijk zwanger is, toch negatief test. Je maakt wel voldoende hormonen aan om je beeb gezond te houden en je zwangerschap normaal te laten verlopen... maar nog niet zoveel dat je het teveel eraan in je urine terugvindt!
    Laat die bloedtest doen... 6 dagen overtijd is gewoon oncomfortabel veel, zeker als je cyclus normaal niet zo lang is!

Ik heb zelfs wel meiden hier gezien waarbij de test pas na 2 of 3 weken posi was!

@ de rest... goedemorgen allemaal!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,
    daar ben ik weer op mijn laatste werkdag van deze week. Het zal wel een lange dag worden want van al dat geklus op de late avond word je niet fitter (maar wel vrolijker hihi)

Mijn temperatuur blijft maar laag en tegelijker tijd volgens FF wel boven de coverlijn ?!

Conclusie ei is definitief spoorloos verklaard en het kon wel weer eens een hele lange cyclus worden.

Nu ga ik even teruglezen (zover mijn werk dat toelaat) Anders tot vanmiddag.

20. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    balen djaar! succes op je werk en geniet van je weekend!

Deel Deze Pagina