Hey BB, Die calculator klopt niet altijd hoor, bij mij was de vruchtbaarste dag hoogswaarschijnlijk gister terwijl het volgens de calculator nog moet komen. Maar trek het je dus niet aan en probeer hem vanavond gewoon te verleiden zonder iets erover te zeggen. Dus verras hem een beetje, dan krijgt ie vanzelf zin toch? Maar goed, maak je niet druk.. gewoon proberen vanavond en morgen en probeer je niet blind te staren op de calculator. Succes!
Zoals jullie wisten had ik dus een blaasontsteking, kreeg een kuurtje van 3 dagen... maar helaas, bleef last houden dus ben vanmorgen terug gegaan en had gelukkig mn eigen dokter... (van de week een vervanger)... de dokter ging mn buik checken en moest weer plassen in een potje. Geen blaasontsteking meer. Maar wel een positieve test! Dus ben helemaal in de zevende hemel. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan .... Mijn geluk kan niet meer op! De reden dat ik me banner, leeftijd en plaatje van het forum heb afgehaald is omdat ik mezelf af gaat melden. Ik ga nu lekker genieten van mn kleine.... jullie veel suc6 om zwanger te worden
Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Ik ben gewoon niet gewend om ''ben zo moe...'' te horen. Terwijl ik het wel zo vaak zeg. Ik ga gewoon door met de ovutesten en vanavond ga ik er weer voor. Suuus, gefeliciteerd. Onze mening weet je al. Nu is het aan jou om het tegendeel te bewijzen. Niet aan ons, maar wel aan je kindje. Ik wens je een fijne zwangerschap toe.
Suuus... ik wens je alle geluk, wijsheid en succes! Gefeliciteerd! ik hoop dat je vindt wat je zoekt in het leven en dat dit een goede stap voor je is!
Pupke aan Aarde: JAZEKERS hahaha! Tjonge zeg, kippenhok! Moest haast 30 pagina's bijlezen hihi. Mooi in de baas z'n tijd, ik ben altijd vrij op vrijdag en nu moest ik terug komen omdat het zo druk is. BAH! Ik ga ff een leverancier uitschelden. Spreek jullie later!
Mogge! @BBKane: ik kan me voorstellen dat je even niet op een "geen zin" zit te wachten.... Temp je ook, zodat je je ei goed in de gaten kan houden? @Bonsai: balen meid, toen mijn cyclus zo van slag was was ik ook aardig de weg kwijt. Heb toen ook een bloedtest gevraagd. Gewoon doen dus! Mijn temp was vanochtend 36.5, dus ben inderdaad terug op schema (JIPPIE!).
Ik temp niet. Nog niet in ieder geval. Ik wil hier nog even mee wachten. Ik ben degene die 's morgens altijd mijn bed uit moet springen als onze kleine man wakker word. Ik vind het dan zo'n gedoe om dan eerst te tempen en dan naar de kleine te gaan. Dat vergeet ik geheid. Mijn man kan niet zijn bed uit springen. Die heeft even tijd nodig om zijn bloed rond te laten stromen, anders gaat die van zijn graatje. Is ook weer zo'n gedoe. Eerst tempen, dan man oprapen en dan naar de kleine man..... Maar als het over een paar maanden nog niet raak is, ga ik ook beginnen met tempen. Fijn dat jij weer terug op schema bent!
dames ik ga ff lekker de stad in. Heb straks een gesprek over die nieuwe baan... die ik dan misschien toch niet ga krijgen? of wel... stomme uzb... maar goed, er ligt hier een test mijn naam te roepen en ik wil dus echt nog tot morgenochtend wachten... dus ik ga maar ff buiten zijn bereik zitten... hahaha ik heb trouwens besloten mijn zoontje van 7 gelijk te vertellen dat ik zwanger ben, al is het nog pril. Ik heb al best last van kwaaltjes enzo en ben heel moe, en geloof nooit dat hij dit niet doorheeft, straks.... bovendien willen we het de familie vroeg vertellen, omdat ik nogal de neiging heb snel een buikje te krijgen. (was medio sept. 01 zwanger geworden van zoonlief, en in dec 01 moest de trouwjurk al worden uitgelegd, nog geen 3 maanden verder!) Verder heb ik echt gigantische borsten die nu al niet meer in mijn bh passen... dus dit gaat echt wel opvallen!
Morgend , BBkane ,niet panikeren zenne ik dacht ook op dag 14 eisprong te hebben NOT ja zie nu maar! Kun je hem niet lekker verwennen met lekker eten ,biertje om hem in de mood te brengen? Loel ,ik zit hier zelfs met tranen om je vertel-verhaal naar je ouders toe! Wat fijn ,hier reageerden ze de 2e keer allemaal koel enkel men boezemvriendin was blij (is ook meter geworden van men dochter). Suus ,hiep hiep hoi proficiat! Pupke hahaha ,goed uitgerust Dames ik zit met een kruidvattest met fabrieksfout.... De testlijn staat knal roze aan de rechterkant bijna als het overgaat in het plastiek gedeelte.... Kan het nog gekker dan gek bij ons En ik al in volle paniek toen er niet direct op de juiste plaats een lijn verscheen...
ff foto trekken zien jullie het wat ik bedoel http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... 008358.jpg Zo ik zie toch echt geen spoken e?
Nou.. kweenie hoor maarre GEFELICITEERD meid! Hij valt er bijna af, die streep... maar hij zit er echt!
Welnee meid! Brul maar lekker hoor, zou ik ook doen denk ik bij een posi test. Niet alle tranen die vloeien zijn slecht