Nou wel een rare plek. maar een tweede roze streep is het absoluut nadineke...Er zitten er toch altijd 2 in een doosje? nog ene keer testen meid... kans dat er 2 x zo'n raar streepje komt is wel heel uitzonderlijk.... IK FELICITEER JE OOK MAAR VAST! Kuzzzz
Vraag: Kun je misselijk zijn van je ei? Nog steeds geen posi ovu-test.. maar had gisteren de hele dag een trekkerig gevoel in mijn liezen (stokjes?) en was echt über-g**l hihi. Ben helaas vergeten te tempen vanmorgen omdat ik me haast verslapen had
xxsuuzxx Balen meid dat je gisteren op rood moest. Stomme duivels ook! * Kijkt de duivels van Suuz eens goed aan en waarschuwt ze ook de volgende maand gewoon weg te blijven. Ga iemand anders maar vervelend! * Klasien Het is toch ook zo dat als je zwanger bent, je ontlasting moeilijker kan gaan?! Volgens mij heb ik dat ergens gelezen omdat je darmen wat in elkaar gedrukt worden. Maar als ik zo je lijstje met verschijnselen doorlees, kan ik maar één ding zeggen en dat is Gefeliciteerd! Leuk trouwens al die aanmeldingen op hyves! Mijn mailbos is gelijk wat slag. Maar wie o wie heeft er een Franse Bulldog op haar foto staan? Jacky en Kita heten ze. Errug leuke honden! Ik wil er ook eentje maar mijn vriend wil eerst nog een Engelse Bulldog erbij en dan misschien ooit eens in de toekomst een Franse Bulldog. * zucht .... mannen ..... * Sylvia Waar heb jij dat leuke huis opgedoken? Ik zit echt helemaal in zwijmel je foto's op hyves te bekijken. Mocht je het ooit te koop zetten, geef me dan even een seintje, haha. Grappig om te zien hoe je eruit ziet. Dat geldt voor iedereen die mij op hyves heeft toegevoegd. Ik had nooit verwacht dat Daffie kort blond haar had. Haar had ik ingeschat als een vrouw met lang bruin haar. En Sylvia had wat mij betreft blond haar gehad met veel krullen. Haha. Zo zie je maar weer dat iedereen een eigen interpetatie heeft van een nickname. Moor Hoe is het? Wat zijn je verwachtingen voor deze maand? Daan Thnx voor je uitleg. Blijkbaar heb ik er overheen gelezen. Snap niet hoe dat kan met slechts vijftig pagina's per dag. Helma Altijd prettig om te weten wie de schoonouders van je zoon of dochter wordt en jij kan er al jaren naar uitkijken tot het moment supreme. Meilan Je staat er wel bij, maar op de vijftiende en ook op groen. Je hebt jezelf op de zestiende gezet, dus welke van de twee moet verdwijnen? All Homo's zijn hartstikke leuk en gezellig, al is het maar omdat mijn eigen broer homo is. En oh ja, mijn moeder is lesbisch. Ik heb het allemaal in de familie. * KwiePark schrikt zich rot. Zestien uur zonder dit forum? Hellup dat kan ik niet * Bonsai Ben je nog naar de huisarts geweest? Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat. Wachten is niet leuk en je wilt graag weten wat het is. Succes en sterkte! * Geeft dikke digiknuffel aan Bonsai * BBKane Trek vanavond je mooiste setje aan of helemaal niets natuurlijk en ga ervoor! Meer advies kan ik je niet geven. Ik heb die vent van mij ook al een paar dagen geprobeerd te verleiden maar pas gisteren had ik beet. LoelKippenvel! Meer kan ik niet zeggen nadat ik je stukje gelezen heb. Djaar Jouw ei zoek? Balen zeg. Gebruik je ovutesten om 'm te vinden? NadinnekeWat een vage test zeg, zo helemaal naar rechts toe dat streepje. Ik zou er nog eentje tegen aan gooien want zo ver rechts heb ik 'm nog niet gezien. Maar ... er staat wel een tweede streepje! Pupke Ja! Ik ben een keer heel beroerd geweest van mij ei. Misselijk, ineens geen trek meer hebben terwijl we net aan het eten waren, buikkramp, rommelende darmen. Echt de hele hoop kwam er aan en toen wist ik dat ik mijn vent snel naar boven moest trekken.
dat van die darmen en die moeilijkere ontlasting wist ik ook wel, en dat vind ik best, hoort er bij... wat ik wel eng vond was dat bloed... 16 uur zonder forum... als dat dan maar wel na morgenochtend is... anders moeten jullie nog langer op mijn test wachten!
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & rediroze 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja 20: Chantallie24 & Emma21 21: naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 & Rianne80 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 216 passagiers voor de roze motor! 28 Zwanger, 64 Ongesteld, 12 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 2 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Hey Kwie! Hoe was je nachtdienst? Beetje doorgekomen met die nachtbrakers hier hihi? Heb nu al 2 dagen achter elkaar mijn vent kunnen "strikken".. eens kijken of ik 'm vanaaf weer zover kan krijgen. Straks is 'ie "leeg", komt er alleen maar poeder uit haha.
KwiePark heeft geen nachtdiensten. Die lag lekker te pitten toen de andere meiden nog aan het beppen waren, haha. Katjak had wel een nachtdienst maar ik denk dat ze nu aan het slapen is om bij te komen van de nacht.
aaah loel mooier kan het volgens mij niet nadinneke volgens mij ben jij gewoon super zwanger GEFELICITEERD meid voor alle andere die ik ben vergeten geef aub mijn pc de schuld ik had ineens geen internet meer en om alles opnieuw te typen had ik ff geen zin in sorry
Ohhh wat een blunder haha! Soms ben ik echt een druif. Ben in real life al een muts met namen (kan ze nooit onthouden) laat staan nicknames.. SORRY KWIE! Komt doordat jullie allebei met een K beginnen.. *kruipt diep in een donker hoekje weg om zich te schamen *)
@ suuus: van harte gefeliciteerd. @ Bonsai: Ben je nog naar de huisarts geweest? Ik heb je verhaal gelezen en hoop voor je dat alles snel op rolletjes gaat lopen zodat je lekker kunt genieten. @ Loel: Ik vind het echt een mooi verhaal over hoe je moeder, zus en stiefvader reageerden. Ik snap echt hoe moeilijk het is voor je na het verlies van Lotte. Ik ga echt voor je duimen dat nu wel alles goed gaat, het is je gegund. Er is wel aardig wat afgeklept vannacht. Ik ben zelf op het moment een beetje moe, maar ja dat hoort erbij. Ik heb vannacht beter geslapen nu ik hoestdrank heb voor de hoestdrank en ik minder last had van hoestbuien. Verder voel ik me nog steeds erg goed op die vermoeidheid na. Ben vanmorgen even bij mijn vriendin thee wezen drinken en het was gezellig. Mocht ook heel even op haar kinderen passen totdat haar man weer terug was. Haar zoontje zit bij mijn dochter Sascha in de klas, maar was ziek thuis en haar jongste wordt op oudejaarsdag 1 jaar. Heb haar zelfs de fles gegeven dat was wel heel erg leuk. Ik begin zelf al meer te genieten gelukkig.
Ik heb net een ovu test gedaan en die is vandaag negatief. Gisteren positief. En eergister ook negatief. Mijn ei is dus geweest.. Nu nog 16 dagen wachten . Klussen heeft nu geen zin meer toch? (Ik bedoel gericht voor een baby haha)
Ja hoor dat heb ik iedere cyclus, voordeel is wel dat ik weet dat ie er aan zit te komen, helaas blijf ik meestal daarna ook misselijk tot m'n ongi. Ik ben sinds vanochtend ook weer heel erg misselijk, dus verwacht nu binnen zo'n 4 dagen m'n ei wel. Dus inderdaad je kunt misselijk zijn van je ei (zou voor mij wel een reden zijn weer aan de pil te gaan na onze volgende kruimel trouwens, iedere maand 2 weken misselijk is echt niet lekker). Ben blijkbaar gewoon overgevoelig voor hormoontjes Hoewel ik tijdens de zwangerschap van Marissa alleen de eerste 10 weken misselijk was rond etenstijd 'savonds en verder nooit. Verder: Nadinneke gefeliciteerd meid! Suuus jij ook!
Als je test gisteren positief was, betekent het dat je binnen 12-48 uur daarna je eisprong hebt, dus dat kan gisteren, vandaag of morgen zijn. Dus voor de zekerheid vanavond nog maar een keer klussen hoor!
Hai allemaal, ik heb niet echt bijgelezen, jullie kletsen echt te veel Van harte gefeliciteerd met de zwangerschappen, super voor jullie! Ik kon het gisteren niet laten en heb een ovulatietest van Predictor gedaan (ik werk op een lab en kan het niet laten om testjes te doen, ben zo benieuwd of ik mijn lichaam begrijp), ik zag wat vlokjes in mijn urine en had een knalpositieve ovulatietest, ik had al 3 dagen vruchtbaar slijm (weet nu wat het is haha) en we hebben afgelopen dagen om de 2 dagen geklust. Nu ga ik vanmiddag nog even testen en ben benieuwd wat eruit komt. Kan het zijn dat je door ontpillen een foutpositieve ovulatietest hebt? Het is pas de 2e maand natuurlijk zonder pil. Ik hoop dat we er deze maand alles aan gedaan hebben om zwanger te worden, dus ga heel ongeduldig de komende 14 dagen afwachten. *duimt voor jullie allemaal*
Heej Twinkle, Wel leuk dat je jezelf een beetje kunt onderzoeken dan... hihihi Ik hoop dat het hartstikke raak is voor je! Liefs Debby
hebben vannochtend getest en ook wij zijn zwanger uitgerekend op 21 juli. lekker warm dus om te puffen liefs annette