hallo allemaal..., ik wil er ook graag bij... ben vandaag ongi geworden... ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik het uit moet rekenen... maar heb me banner al aangemaakt... heb hem weer 31 dagen gedaan (was normaal 28 maar ben de laatste tijd over tijd dus dan maar 31) zou iemand mij erbij willen zetten...? gr nathalie
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai & karoliene 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 12: Frownupsidedown & MyPrecious&annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd&Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling 17: Nicole84 & Puzzcat24&Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS 19: 20: wendyvanliemde 21: Rianne80&naliey 22: djaar77 23: klusser1980 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 5 November -Lisannemiek -mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 98 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Jij voelt zelf denk ik wel het beste aan wanneer de politie nodig is. In ieder geval heel veel rust en sterkte toegewenst. knuffs
jha indd... zolang ze niets doet hoeft het niet...ze geeft wel een grote mond maar betekend niet dat ze ook echt iets doet...maar het kan altijd... maar dank je wel, ik ga zeker rust nemen... knuf naliey
Hoi hoi dames. Alles goed hier? @ Jutte : En hoe was je ovutest gister bij jou? Mijn ovutestje begint donkerder te worden, vanaaf denk ik dat ie positief is @Rianne80: 54 dagen das echt lang. Dan wens ik je op zijn minst een positive zwangerschapstest voor het lange wachten toe. Veel succes! Voor Alle meiden hier: SUCCES MET KLUSSEN! En voor de gene die op het wachtbankje zitten, ook SUCCES! Voor de meiden die nieuw zijn hier: WELKOM! ALLEMAAL OP ROZE DEZE RONDE!! knuffss
Ja was niet grappig, ben benieuwd wat de gyn zegt over waarom enzo... wil niks raars hebben, wil alleen een baby Ik vind tussen de 28 en 35 dagen (wat het normaal is) al lang... moet niet gekker worden hoor 8)
ze wil hem zelf graag op 31 dagen houden doordat ze de laatste tijd een aantal dagen over tijd was dus ja dan houden we de 31 dagen maar aan natuurlijk. en je ei ja dat is afwachten natuurlijk. maar ik snap wat je bedoeld puzzcat
Haat ongi zijn :x En het is een teken van niet zwanger zijn, en het is gewoon kut... En als ik ongi ben, vind ik het niet echt fris om te gaan klussen... jullie?!?
Hoi Twinkle, Dat dacht ik ook. Ook al issie nog niet bekend die cyclus is het leuk je naam te zien. Is jou cyclus niet zeker vanwege de pil en heb je die lang geslikt. Ik heb namelijk dik 18 jaar de pil geslikt dus ff afwachten wat ie brengt. Spannend. Groetjes Karoliene
Idd. niet echt fris maar veel douchen en hopen dat ie snel over is. Ik zal voor je duimen. Groetjes Karoliene
No way.....daz toch gewoon echt te Bah! en voor een kindje hoef je dan sowieso niet te klussen, want dan zou je wel een idioot vroege eisprong hebben, en daz ook weer niet goed.
het is indd vies... ik had van iemand gehoord dat je dan wel zw kan raken... ze is zelf namelijk zw geraakt tijdens haar ongi...
Ja je hoort wel van die mensen die niet zwanger raken, dat ze dan een keertje tijdens de ongi gaan klussen, en dat ze dan zwanger raken... Ik doe het echt niet, vind het vies! Ze zeggen niet voor niks dat je extra moet douchen en jezelf schoon moet houden tijdens de ongi.... Maarja het is een persoonlijke mening...