Blijkbaar niet.. Maar misschien als dit bloed nu getest is, en er niets anders met me aan de hand is.. blijft de kans van zwangerschap wel over en groter zo probeer ik het maar te zien.. kan helaas niet meer terug om te prikken Ik ben bij mijn ouders nu.. Mams roep ETUUUUHH , dus ik zie jullie strakkies
Hey lieverd, misschien moet jij vanavond eens niet gaan bijlezen, maar lekker op de bank. Goed ontspannend. Evt. mag je in het wachtkasteel alleen maar loungen, bubbelen, chillen etc. Raar dat er niet even extra gecontroleerd wordt op HCG, is toch een kleine moeite als ze al het andere ook testen. Hoop dat je voorgeschiedenis er niets mee te maken heeft. JIj moet wel van de wereld zijn geweest dat je ook nog van de trap bent gevallen. Heb je goede steun gehad van je moeder? Ik denk aan je en wens je het allerbeste, maar volgens mij moet je je gewoon even niet laten zien hier en even aan jezelf gaan denken. Maar we zijn er wel voor je hoor. You know where to find me. Dikke smakkerd en kop op. (((((((((((((((((((((((((((((((((Bonsai)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
You're right. Ik ga even lekker tot rust komen het weekend. Zoveel indrukken , zoveel gebeurd. Dank je wel voor je steun, en vooral vannacht! Same to Katja en danif! -x- Tot snel allemaal
NEEEEEEEE Niet weer..... Willen jullie weer medische stappen gaan nemen om je kansen te gaan vergroten?
Thx voor de lieve woorden ! Bonsai idd ff niet op internet neuzen gedachten op 0 zetten Lady Stertke! Vele knuffels ik ga proberen niet teveel te komen kijken ,jullie horen nog van me hoor! DIKKE KNUFFELS Nadine
Wat ontzettend erg zeg, Ladyjoey. Jullie hebben het de laatste tijd ook voor jullie kiezen gekregen zeg. Heel veel sterkte. Klazien, wat voor baan heb je gekregen? Hoe lang wonen jullie nu in Norge?