dames... niet om het een of ander... maar ik ga naar bed... kan mijn oogjes al zeker een half uur niet meer open houden... en hier op de pctafel in slaap vallen zie ik niet zo zitten!
*remt af, keert om, stapt nog even uit en zegt* Nadinneke, nou ja, achterlijk zeg, die testen!?!?!? Hoop je ergens op, krijg je dit! Balen... Puzz....puzz....lieve puzz....wat is dat nou zeg. Die zwemmers van je lief moeten even aangemoedigd worden, krachtvoer krijgen en een Tom Tom... Ook jij balen.....ik had je niet willen zien in december... Bonsai, ................................................. ik bedoel.....vreemd gedoe in het ziekenhuis toch... ze kunnen toch best hcg meenemen? Je zou bijna teruggaan en zeggen "oh, ik heb me verteld, ik ben 21 dagen over tijd...", zucht, idiote vaklui Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt uit je test, nl dat je toch zwanger bent! Doe ff rustig aan meis! Oh enne, alle Daans deze maand zwanger is prima, als we dan voor volgende maand de deal kunnen sluiten dat alle Juttes, Puzzen, Kwies, Bossen, Katjaks en al die andere dames zwanger worden, oké? *stapt nu definitief in, toetert nog ff en rijdt door naar december*
YES 10 nieuwe wereldrecords in één avondje domino. Wat een zinderende avond was het zeg. Ik ga zo wel lekker mijn bed opzoeken, begin nu wel aardig moe te worden.
Voor de dames die nog wakker zijn ik ga mijn bed opzoeken, heb het wel gehad voor vandaag. Fijne avond nog en welterusten voor straks. xxxxxxxxxxxxxxxxxx Daffie
Goed idee hoor, tnxie! Ik voel me zo raar, vraag me af of het door die Etos pillen kom. Heb echt het idee dat er een knipperend lampje boven mijn hoofd hangt dat aangeeft vruchtbaar vruchtbaar vruchtbaar vruchtbaar en ik gedraag me als dat buurvrouwtje van Jochem Meijer met die kloppende baarmoeder in d'r nek haha. Ik ga aan het werk, fijne avond nog hier!
Hey Danif, hier is het wachtkasteel Ladyjoey: pfffffffff heftig meid. Wat ontzettend rot dat het zo moet aflopen. Ik wens je heel erg veel sterkte toe. Pupke: moeilijk inderdaad. Misschien moet je je man maar niet zoveel inzicht geven in je vruchtbare dagen. Daar worden ze inderdaad niet zo heel erg blij van. Probeer je er ook een beetje van te genieten samen met je man? Maar het is zo ontzettend frustrerend. Hoe moeilijk ik het ook vind, toch probeer ik er van elke avond dat we sex hebben wel een speciale avond te maken, zodat we kunnen terugkijken op een fijne avond die we ons hopenlijk kunnen herinneren als het moment dat onze grootste wens in vervulling ging. Dikke knuffel voor jou meidje. Het is niet makkelijk. IK hoop het niet voor je, maar het wordt wat meer relaxed als je wat meer rondes meegaat. Dan ben je niet zo heftig meer bezig met zaken als ovutests, tempen etc. Tenminste dat is mijn ervaring. Pffffffffffffffffffff, dit is ook een van de redenen dat ik toen even een tijdje even niet op het forum was. Aan alle meisjes die het nu erg moeilijk hebben. Mijn gedachten gaan naar jullie uit. Positieve energie voor jullie allemaal.
Dat rare gevoel heb ik ook van die Etos pillen, ik weet niet of je ze al lang slikt? Enne... mijn mannetje is precies jouw mannetje! Bij mij werkte het om nu eens een avondje níet om sex te vragen, maar wél lekker tegen hem aan te kruipen ( ik weet namelijk dat hij zin krijgt als ik met mijn kont tegen hem aan lig )
meiden ik ga naar dec en hoop voor de wachtenden dat ze goed nieuws kriijgen succses allemaal Liefs Indey
Voor de dames wiens man moeite hebben met de testjes en het 'verplichte' klussen.. Je kunt liever niet teveel forceren. Doe de testjes voor jezelf zonder hem hiervan op de hoogte te brengen. Gedraag je niet anders als in andere weken (dus vrg hem niet alleen tijdens je vruchtbare dagen maar ook ervoor en erna) zodat hij er geen ritme in ziet. Het lijkt misschien stom maar als het voor hun niet leuk is houdt het gauw op en je hebt ze toch echt nodig. Succes in elk geval.
Chips LadyJoey, het is je verdorie niet gegund zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe en als je een schouder nodig hebt om op te huilen, wij zijn er voor je. Dikke digiknuf van mij.
helaas voor mij ook naar nod december... Het was voor mij pas de eerste ronde maar baal wel enorm Aan het slijm en ongi na precies 2 weken hebben we wel goed geklust Op naar de volgende ronde DUIM Voor iedereen die nog wacht deze maand! En de zwangere GEFELICITEERD. En diegene die net als ik ongi zijn geworden... Volgende maand hopelijk beter nieuws!
Helaas moet ik weer doorschuiven naar december. Pfff, krijg er eerlijk gezegd steeds minder vertrouwen in . Dinsdag gesprek in ziekenhuis en dan zien we wel verder. Voor alle wachtenden nog veel succes en hopelijk zie ik jullie niet terug in december. Liefs verdrietig toetje
Morgend ! Staat nog 1 wasmachine op en 1 droogkast ,straks nog een droogkast en klar is kees. Ik ben nu wel echt benieuwd in de zin van of nu de pendels wel kloppen want als ik gisteren of eergisteren men 'ei' had dan + 14 dagen zou ik toch misschien + kunnen testen in december...? Speculaties mja ik blijf de misselijkheid ,zurigheid onderaan wanr men man zijn edellid is aan't vervellen van de zuurtegraad. Hij zei zelf na die email van alle nu dat verklaard toch niet hetgene wat jij nog hebt en vooral op dat laatste feit van hierboven en dat had ik enkel en alleen als ik echt zwanger was... Heb nog voorraad genoeg van testjes maar ik blijf eraf moet 3/12 terug op controle bij de endocrienoloog en de grote bloedname dan kan daar ineen hcg-test bij gedaan worden. Zijn er nog dames die getest hebben? Spijtig van de dames die ongi zijn geworden! Groetjes Nadine
Kijk zelf maar... In het echt is ie duidelijker... zelfs zoonlief riep gelijk PLUS toen ik vroeg of hij een plus of een min zag... ik moest hem wel heel erg verkleinen om hem hier neer te kunnen zetten!