Klussen tijdens ongi; mmmm, nee doen wij nooit, maar ik ben ook maar 3 dagen ongi. Dus dat is makkelijk vol te houden. Toch begrijp ik wel dat er mensen zijn die het wél doen. Je zult maar erg lang ongi zijn, of élke dag een beetje (een vriendin van mij) dat zou betekenen dat je het nooit zou kunnen doen! Ik had trouwens ook nog een vraagje; ik zie namelijk dat erg veel van de meiden hier vóórdat ze ongi worden roze slijm of bruinverlies hebben (oud bloed?) Ik heb dat dus totaal niet, bij mij is het: buikpijn, boem meteen ongi. zonder voortekenen. Dan ben ik 2 dagen normaal ongi, dan nog 1 dagje een beetje en dan is het meestal al weer over. Maar ik heb dan wel tijdens/ na het vrijen meestal nog wat bruinverlies, soms zelfs nog na 5 dagen. Is dit normaal?
k heb er nog nooit van gehoord dat je extra moet douchen. Is toch ook nergens voor nodig? Ik douche al elke dag, het is helemaal niet goed voor je huid om vaker te douchen. het goed schoonhouden ben ikhet dan weer wel mee eens, maar dat is niet meer dan logisch toch?
Ja oke dat douche is misschien to much.... maar jezelf gewoon fris houden... Ik heb idd dat ik 1 tot 2 dagen van te voren oud bloed verlies... maar dat is pas sinds kort.... dat heb ik niet altijd gehad! Ik weet ook niet wat het is, dat het nu wel is en eerst niet
ik heb nooit van te voren bloedverlies....paar dagen van te voren wat lage rugpijn en dan kan ik er de klok bijna gelijk op zetten dat ik 1 of 2 dg daarna ongi wordt... Maar je kan je eisprong toch bijna niet veel eerder hebben dan dag 8 of 9? Ja, het kan natuurlijk wel, maar komt erg weinig voor. Of je moet idd erg lang ongi zijn, dan wordt het wat lastiger om te wachten tot het voorbij is.....maar dan zou ik het denk ik maar onder de douche doen of zo...!
Dat je zwanger kunt worden tijdens ongi ligt niet zozeer aan het eitje.... die leeft niet zolang. Echter de zaadjes kunnen het zeer lang volhouden! Soms wel tot 14 dagen.
Klussen tijdens ongi wil ik ook absoluut niet. Voorheen ook niet, voel me dan niet echt aantrekkelijk zeg maar. En anders vind ik het ook vies.
Ik heb ook geen last van bruinvlies of roze voor me ongi gewoon gelijk helemaal Maar das maar 2 dagen daarna is het nog 1 soms 2 daagjes minimaal.
heey katjak, daar had ik idd nog helemaal niet aan gedacht.... je hebt er natuurlijk volhouders bij zitten, bij die zaadjes!
Heej Ladies! @ Jedidjah: Balen meis! heel veel sterkte en een dikke knuff! @ All: Temp is vandaag 0,1 graad gestegen..natuurlijk niet enough voor een ei heb ook buikpijntjes dus ik denk dat ongi komt?! Liefs Springmuis
ik doe het ook niet tijdens de ongi... vind het niet prettig. maar jha sommige doen dat wel, en dat is hun keus. heb even een raar vraagje ik heb pasgeleden een kleed gekregen voor de bank van mijn ouders. mijn kat had erop geplast toen hij zo ziek was (plaste bloed) volgens mij heb ik het bloed er haast uitgekregen maar nu is de gele kleed met paarse vlekken...:S er zat verder niks anders in de wasmachine alleen het kleed...hoe krijg ik dat eruit...? ik was m nu met wasmiddel, wasverzachter en oxy (vlekkenverwijderaar) maar volgens mij werkt dat niet... iemand nog tips...? knuf naliey
Hooow kan niet wachten tot de ongi weg is... moet nog wachten tot vrijdag duurt altijd zo lang bij mij! Dan kunnen we weer fijn aan de slag ... En des te sneller is de maand om en zitten we weer in de laatste onzekerheids week, allemaal te hopen op een positieve test ..
Ik heb het ook altijd gehad, eerst 1 dag oud bloedverlies en dan de laaste dag ook. Dit keer helemaal niet...was gewoon in een keer pats boem ongesteld. Maak me er niet zo'n druk over...zal er wel bijhoren..
Ik hoop het voor je! Hier tja, net een testje gedaan, hmm, weet niet of ie nou donkerder is dan gister....moet m nog even vergelijken, maar niet positief in ieder geval! Zo om 18 uur nog maar eens....ik heb ook een beetje het gevoel dat ik mn ei gewoon gemist heb ofzo? Nou ja, gemist, we hebben genoeg geklust dus daar kan het dan niet aan liggen....en we gaan gewoon nog even door! hahaha Jeetje wat een onderwerpen: Sex tijdens ongesteldheid? Nee dank je! Dan zit er al iets in en die tampon gaat er echt niet uit voor sex, getsie!
hoi dames, even kijken of ik het nu goed had gedaan met me banner. wil een nieuwe maken maar volgens mij ging het niet helemaal goed.
bij bloed in water met zout efe laten trekken en dan in de wasmachine. Probeer shout, of vraag even bij een drogist in de buurt vaak hebben die nog aparte dingen om t ermee uit te krijgen. weet niet wat voor stof het is? mssn anders kookwas?