Rama staat erbij voor de 25ste, knorretje ook nog even op lijst gezet (zag dat je alleen bij de testmarathon staat) en Klasien op roze.
ben ik eindelijk roze... ga ik bloed verliezen... Raar hoor... die test vanochtend had toch echt een streep... maar nu ben ik ongi... of iets wat daarop lijkt, zo weinig bloed ben ik nog nooit verloren in de loop van 1 dag... ik blijf er maar bij dat ik zwanger ben... maar wordt hier wel onzeker van. Woensdag of zo nog maar een keer testen voor ik hier de ha inlicht.
Ik heb ook gewoon bloedverlies gehad. het was niet echt heel veel en ook donker waarschijnlijk oud bloed, kan voorkomen. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
Jeetje Klazien, dat zou wel balen zijn dat je ongi gaat worden. Het is zeker een verhaal Loel maar ik probeer toch zoveel mogelijk op de toekomst te richten. Als je nagaat dat ik een half jaar terug het echt niet meer zag zitten en ik diep in de put zat en zie me nu.. ik voel me echt gelukkig.
Hoi hoi! Gisterenavond een test gedaan zag ik toch echt een heel licht streepje. Vanmorgen weer een test gedaan en toen zag ik weer niks (dit was ook van een ander merk) Dus kijk ik net weer naar die test van vanmorgen zie ik wel weer een streepje, wel heeeel licht. Maar goed ze zijn natuurlijk ook niet meer betrouwbaar zo lang te hebben gelegen :S. Of maakt dat niks uit? Groetjes Chantal
Als je ze te lang laat liggen en je ziet dan wel weer een streepje dan kan het niet betrouwbaar zijn, staat ook in de beschrijving. Maar misschien is er hoop. Duim met je mee meis.
het is nu toch wel echt rood, maar nog niet dat ik zeg van... goh ongi... ik kan het nog steeds af met een papiertje en een inlegkruisje... ik hou het er dus maar op dat het hormoongehalte nog niet hoog genoeg is om het helemaal lam te leggen. De test was ook niet zo super duidelijk... had jij toen ook zo'n buikpijn?
Kun je geen foto maken, kunnen we even mee gluren...En wat Daffie zegt klopt wel. Een test is alleen betrouwbaar als hij binnen de aangegeven tijd afgelezen wordt. Maar aan de andere kant heeft het wel hcg nodig voor een streep...spannend zeg!
@klasien met wat voor test heb jij getest? Ik heb weleens gehoord dat er testen zijn die vals positief geven. Romed volgens mij... Hoop op oud bloed vd innesteling voor je! Begint je normale ongi ook altijd zo, of is dit anders?
Hahaha, nee batt is leeg van de camera. Maar ik moet in principe nog 5 dagen wachten tot ik kan testen. Dus ik ga nu echt wachten! Heb een fortuin uitgegeven aan testen, haha. Ik vind het wel heel spannend. bedankt Suuz.
dit was een clearblue! enne nee... niet zoals normaal... dan heb ik eerst 3 dagen buikpijn, dan 2 dagen bruinverlies en dan ineens 'smorgens een hele emmer zeg maar... nu heb ik alleen vandaag wat bruinverlies gehad, en nu ineens 2 papiertjes bij het afvegen. Het voelt ook niet aan als ongi, ik heb nog steeds zere borsten en bandenpijn......
Nu zie ik toch wel weer een heeeel licht streepje, oooowwwww. Ik moet nu echt ophouden. Mijn stoelgang is wel minder, mijn haar is snet vet en heb een vet gezicht. Ik zie blauwe streepjes over mijn borsten lopen en heb af en toe opgeblazen gevoel, kokhalsnijgingen. Steekjes onderin. En ben moe.
dat herken ik ook allemaal alleen die blauwe streepjes waar jij het over heb dat weet ik niet haha... verder herken ik alles... hopen dat t iets posi is
nou dat vind ik dit dus ook niet... het zit in mijn lies en achter mijn navel en daar heb ik nog nooit ongi pijn gehad... daar doet het trouwens al 2 weken zeer, dus dat kan ook niet van vandaag zijn...
@ Naliey: Ik hoop ook dat posi is over een paar dagen! Dus ik ben niet alleen met die klachten? Hoop voor jou ook dat het posi is!
voel jij je wel zwanger? of heb je het idee dat het niet raak is? ik voel me wel zwanger maar me lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden *hoop ik natuurlijk niet* maar als jij die klachten ook heb dan kan het bijna niet anders dan dat we binnenkort beide een posi test in handen hebben...
@ Naliey: Aan de ene kant voel ik me wel zwanger en aan de andere kant niet. Ik weet het niet. Maar toch reageert mijn lichaam anders op het moment. Ik voel me ook anders. Succes in ieder geval! Ik ga tv kijken, even afleiding! Groetjes en knuf van mij aan iedereen