Hoi , Rama en slaapzak welkom! Chantallie24 ,oplanden in fotobucket zonder flits en op bloemmetjes icoon voor een foto Proficiat Klazien! Het kan zijn dat nu de innesteling gebeurd. Zoalng het geen helderrood bloedverlies is (bruin mag is het ok ,geen stolsels enz. Ik vond je test trouwens even duidelijk als die van Helma dus twijfelend NEEN Daffie ,amai meid ,niet min ,dan heb je nu een schat en op naar beter ,ik ken nog zo'n dames aan de schoolpoort die helaas zoiets hebben meegemaakt. Hier nog altijd geen en ik blijf mij raar voelen. Ff naar men machientje was kijken *brb*
Dames, heb wel bij gelezen maar ben eigenlijk best wel moe dus ik ga lekker mijn bed opzoeken. Ik spreek jullie morgen wel weer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoihoi, nou ik mag ook op rood k kon wel janken en moest me dan net ook inhouden op de bank.Volgens mn vriend moest ik niet zo mokken,want dat verpest het weekend! en onze tijd komt nog wel.pff mannen snappen niet hoe K%T je je dan voelt. denk dat ik in dec. maar naar de dokter ga als ik dan nog niet zwanger ben.dan duurt het mij lang genoeg. succes voor de andere meiden!
@ jongmama: Balen, meid. Komt allemaal nog wel goed! Veel succes. Hier nog geen teken van Morgenvroeg nog eens testen als er nog steeds niet te zien is. Heb ook totaal geen ongi gevoel en ben vandaag twee keer over mijn nek gegaan. Manlief denkt: zwanger en denk er niet direct teveel van 'Het is nog maar de eerste ronde' zeg ik dan tegen mezelf. Groetjes!
balen meid... echt balen... hopen dat dec een mooie maand is voor jullie.. en zo is mijn ventje ook... dikke knuf naliey
Bedankt,maar ik moet zeggen dat ik het niet zo positief meer in zie en ik vind het niet leuk dat mijn vriend zo gevoelloos reageert! Nou op naar de volgende ronde,maar ik verwacht er niets meer van.Vanaf het begin af aan al (voordat we zelfs zwanger probeerden te worden) wist ik dat het bij ons lang zou duren,ik weet niet waarom mn oorgevoel zei het gewoon.En heb het idee dat mijn vriend z'n zaad van slechte kwaliteit is ik wil dit binnenkort laten testen ik wil graag meer zekerheid. naliey: hoe heb jij dat gedaan naar de dokter gevraagd voor een doorverwijzing oid?
ik heb een afspraak gemaakt.. heb toen verteld dat wij een kinderwens hebben maar dat het al een jaar duurt.. en nog geen posi... en toen verwees hij ons door.. maar doet die van jou dat niet kun je zelf ook vragen of je naar de gyn mag...krijg je een nr en dan kun je een afspraak maken... (tenminste zo ging t bij mij)
Mannen zijn nu eenmaal heel anders dan ons vrouwen Mijn moeder zei altijd dat mijn vader pas 'vader' was toen hij me voor de eerste keer vasthad. Misschien moet je hem eens vertellen dat je op wat meer begrip rekent van jouw partner. Maak maar een afspraak, en dan weet je hoe het verder moet. Veel succes alvast!
Naliey: oke nou ik heb tegen mijn vriend gezecht dat ik tot dec. mijn limiet had om niet naar de dokter te gaan.(dit zei ik al voor de kinderwens ! t voelt gewoon niet goed) ik wacht het dus nog eventjes af en ga dan langs. Meilan: ja ik heb het er al vaker met hem over gehad,maar het blijft een man hij is er zo nuchter over.Hij heeft zoiets van het komt wel goed ik moet geduld hebben en er niet zoveel mee bezig zijn.Nou dat gaat lekker als ik stiekem een kinderwagen heb laten maken in de kleuren van zijn favoriete voetbalclub! ik wil de wagen dolgraag aan hem laten zien als verrassing. geduld zal ik moeten hebben helaas :x
***inbraak*** @helma nog steeds niet. spannend hoor. kunnen aambeien zijn staat er bekent om als je zwanger bent dat je daar spontaan last van kan krijgen. spreek je snel. dikke knuf. weltrusten allemaal ***uitbraak***
zozo, is iedereen hier zomaar een keertje vroeg naar bed toe? :-D Of zijn we allemaal uit? Nou ik ga maar weer aan het werk (bijlezen dus vanaf pg 395, valt dus reuze mee)
Dag dames, Heb net ff alles bijgelezen. Ladyjoey: Wat erg voor je! En het is al de 3e keer, heeel veel sterkte meis. een dikke knuffel (((((ly))))) Lindaentessa: Gefeliciteerd! Klasien: ook gefeliciteerd, ik hoop dat dat bloedinkje van vandaag niets was. Toetje: bahbahbah, jij dus ook al de 14e ronde in. Zitten we in hetzelfde schuitje. Was jij nou al naar de HA geweest? Ik wacht denk ik nog 1 ronde, maar ga dan toch naar de HA. VErder wil ik nog ff kwijt dat de moed me in de schoenen zakt (zo zeg je dat toch? wat staat het eigenlijk raar) Ik ben al zo lang bezig en ik snap het gewoon niet. Mijn hele familie is zo ontieglijk vruchtbaar en die van mijn man ook. Allebei de moeders waren in de 1e ronde zwanger en bij de tweede ook bijna meteen. Waarom ik dan niet Het helpt ook al niet dat mijn man er veel luchtiger mee om gaat. "ach joh het komt wanneer het komt en als het niet komt dan heeft dat zo moeten zijn" Het maakt hem eigenlijk niet zo veel uit, het lijkt hem wel leuk een kleintje, maar lukt het niet dan is het ook goed. Ik kan dat dus niet begrijpen he. Je wilt het of je wilt het niet. pffffff En ik zit er tegenaan te hikken om naar de dokter te stappen. 1 omdat ik er echt helemaal niet van hou, ik ga dan ook echt bijna nooit naar de HA en 2 omdat mijn man niet mee wil. Ik moet dus alleen en dat zie ik echt niet zitten. Hij wil wel zijn "spulletje" in een potje doen, maar naar de dokter gaan ziet hij niet zitten. Ik denk zelf dat hij gewoon heel erg bang is dat er iets met hem aan de hand is en dat hij dit niet wíl weten. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, ik kan het er gelukkig ook met mijn vriendinnen wel over hebben, maar die weten ook niet alles. Nu ik zo helemaal alleen in de nacht zit ga ik er meer over nadenken en ik zit nu gewoon niet zo lekker in mijn vel. Gelukkig, dit is mijn eennalaatste nachtdienst, vanaf maandag ben ik weer in het "normale" leven. Kus aan iedereen hier
HOi meisjes, hier even een snelle booschap van mijn kant. Jullie zijn lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefffffffffffffffffffffff!
JIJ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!! @ jongmama: super balen, hoop dat het toch snel raak ,mag zijn! @ Meilan : spannend hoor, ben benieuwd morgen @ Katjak: gooi het er maar uit hoor, dat lucht op. Mannen komen echt van mars . Ze hebben toch echt een andere belevingswereld denk ik. En teveel tijd om na te denken is ook niet goed natuurlijk Hoop dat je het morgen weer wat positiever kan zijn WELTERUSTEN
Goeiemorgen allemaal! Ik heb nog niets bij kunnen lezen. Ik hoop dat er alleen maar leuke dingen te lezen zijn. Ik heb gisteren een echte positieve ovu test gehad. Ik dacht dat ik die al eerder had gehad. Maar toen ineens de test van gisteren en die knalde echt. Gisteren mijn mannetje kunnen verleiden tot een gezellige klus en nu maar hopen dat het geholpen heeft. En nu kan ik ook aanschuiven op de wachtbank. Iedereen een fijne zondag toe gewenst.
Goedemorgen meiden bbkane, let wel als je een positieve ovutest hebt gaat je eitje binnen 12-48 uur springen, misschien dus nog een keer voor de zekerheid... @katjak, jee meid. Soms lucht het op om gewoon even op te schrijven wat je voelt, dus gewoon doen. Vervelend voor je hoor. Hoop dat je je wat beter voelt. @Loel wat een geweldige reactie zeg van je familie! Dolgelukkig zo te lezen, goed zeg...