Yep, ik weet het. Maar dat gaat hier niet zo makkelijk. Mijn mannetje heeft een jaar geleden een hersenbloeding gehad. Daardoor kan hij het lichamelijk nog niet opbrengen om elke dag te klussen. Ik ga wel mijn best doen en anders morgen nog een keer mijn best. Maar ik had gisteren ook erg last van steken in mijn lies, aan de rechter kant. Vorige maand hetzelfde, maar dan links. Ik denk en hoop dat dit ook mijn eisprong is. Ik weet het niet zeker hoor, want ik heb er eerder nooit zo opgelet. De steken zijn wel een bekend gevoel, alleen heb ik het nooit eerder gekoppeld aan een eisprong. Ondertussen blijf ik hopen en vanavond en morgen nog eens een keer mijn best doen. 8)
Oh dat wist ik niet. Ja dan snap ik het wel. Zal wel een moeilijke tijd zijn geweest. Wat jij voelt zal ws wel je eisprong zijn. Ik voel het ook altijd, niet zozeer in mijn liezen, maar wel in mijn onderbuik. Vaak aan de linkerkant. Ik hoop dat je het nog een keer voor elkaar krijgt meid, en dat je snel op roze mag!
@katjak79, hier een hele dikke knuffel voor jou. Ik begrijp precies hoe je je voelt en het is alsof je miijn situatie beschrijft. Ik had ook al voordat we probeerden zwanger te raken de angst dat het bij ons heel lang gaat duren, daar was ik al van overtuigd voordat we überhaupt een poging hadden gewaagd, niet echt een positieve gedachte, maar dat gevoel had ik gewoon, net als jij. Mij is ook de moed in de schoenen gezakt en deze maand is de eerste keer dat ik het echt niet meer zie zitten. Mijn man ging dan wel mee naar de huisarts (zijn we vorige maand geweest), maar hij gaat er ook zo luchtig mee om, zo van: ach we zien wel wanneer het komt. Ik heb meer zoiets van: het is de afgelopen maanden niet gelukt terwijl we echt bijna iedere maand perfect getimed hebben, waarom zou het dan nu opeens wel lukken. Ik geloof er dus niet meer in eerlijk gezegd. Ik begrijp dus helemaal hoe gefrustreerd je je voelt en ik kan mij voorstellen dat het voor jou nog frustrerender is omdat je vriend niet mee wil naar de huisarts. Ik hoop echt dat je je vriend zover kunt krijgen dat hij toch met je meegaat. Hou je taai meid en hopelijk voel je je snel beter. Kom in ieder geval maar hier lekker van je afschrijven, dat lucht misschien een beetje op. Nou, nog een dikke knuffel voor jou. Liefs Toetje
Goedemorgen dames! Vandaag weer een drukke dag! Ons vader geeft een brunch voor de hele familie. Mogen ze hem allemaal vertellen hoe oud hij nu is. Mijn zus uit Denemarken is er ook en ben heel benieuwd of zij iets aan mij ziet. Zij ziet namelijk alles als het om mij gaat. Hopelijk hebben jullie verder een relaxte zondag, met positieve gevoelens en gedachten! Een daarom start ik vanaf hier een groepsknuffel, en geloof mij, dat kan zo vreselijk lekker zijn! Gewoon even lekker knuffelen met mensen die in hetzelfde pakket zitten! Neem aan en geniet.... ***GROEPSKNUFFEL***
Sh*t dames! Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik denk dat ik ZWANGER ben! Heb net een test gedaan en er verschijnt een licht streepje. Heb geprobeerd manlief wakker te maken (lag pas om 7u in bed) maar dat lukte niet Ik krijg geen goede foto gemaakt.Hoe doen jullie dat toch? Of is de lijn misschien nog niet duidelijk genoeg? Groetjes Meilan
Nou Meilan...Sh*t? Das toch goed nieuws? Ik heb bij de foto's de flitser uitgezet, en schuin op het afleesvenster de foto gemaakt. En wat je man betreft, emmer water? Of je kan het hem natuurlijk ook vertellen onder genot van ontbijt op bed. Ik hoop echt voor je dat het zo is. Knuf
Hoi lieve meiden, Sorry dat ik het allemaal niet meer kan bijhouden maar sinds ik hier niet meer ben geweest (2 of 3 dagen geleden) zijn er echt bijna 50 pagina's bijgekomen Echt erg dat sommige meiden zo lang bezig zijn maar dat hun wens nog niet in vervulling is gegaan, elke maand weer die negatieve test Lieve meiden, ik leef echt met jullie mee en hoop echt dat jullie gebeden binnenkort toch verhoord worden. Ikzelf ben ook niet één van de gelukkigen waarvan de gebeden gauw verhoord worden. Mijn eerste zwangerschap duurde ook maar 24 weken en daarna verloor ik mijn eerste 2 kindjes Mijn man en ik willen heel graag een gezond en levend kindje in onze armen houden, dat is gewoon onze droom (net zoals iedereen hier) Aangezien over 2 dagen mijn NOD is, heb ik vanmorgen getest. Ik dacht: ookal zou er niet genoeg HCG zijn dan zou ik een heeeeeeeeeel licht streepje te zien krijgen en anders gewoon een goede streep. Nou meiden, ik kreeg buiten de controlestreep helemaal niks te zien, helemaal niks gewoon. Toen moest ik toch huilen Ben trouwens nu nog aan het huilen, voel me echt klote. Ben echt teleurgesteld, we hadden het namelijk zo vaak gedaan dit keer. Ik hield mijn baarmoedermond en mijn afscheiding in de gaten, kreeg zelfs steken van mijn eisprong, vlak voor en tijdens mijn vruchtbare dagen deden we het zelfs elke dag, zelfs nog tot 2 dagen daarna. Maar goed, ik ga morgen een nieuwe voorraad maandverbanden halen aangezien er bijna niks meer ligt. Nou lieve meiden, ik ga jullie niet meer lastigvallen met mijn gesnotter Kan iemand mij trouwens op groen zetten? @ alle zwangeren: Lieve meiden, ben erg blij dat jullie wel vreugde mogen ervaren. Zorg goed voor jullie kleintjes in jullie buikje Dikke kus P.s. ik ga op de bank liggen met een grote kop warme thee en wat afleveringen van Sex and the City kijken. De shoebox die ik heb gekregen komt nu wel heel erg goed van pas
Ik heb de duidelijkste foto in mijn album gezet. In het echt is het nog duidelijker, hoor. Ik denk dat ik morgen maar langs HA loop voor een sluitende test.
Ik moet toegeven dat ik me redelijk slecht voel om hier te zetten. Ik weet dat veel mensen hier al zoooo lang bezig zijn en dan zou ik in eerste ronde zwanger zijn. Ik vrees als ik het mannetje nu wakker maak hij gewoon gaat zeggen:'Dat is fijn lieverd' en dan gewoon terug in slaap valt Ik wacht nog maar even...
Nee lieverd, zo moet je niet denken. Iedereen gunt het je hier. Hoewel we verdrietig zijn om onze eigen situatie, kunnen we ook heel erg blij zijn voor een ander
@napje: Dankje. Ik weet het wel, hoor. Maar toch... Ik ben even bij mijn mannetje in bed gekropen. Ik zei:'Schat, je wordt papa.' En hij was direct klaarwakker (nu niet meer trouwens ) Liet hem de test zien en hij zag direct (zonder mijn aanwijzingen) dat het positief is! Ik mag op ROZE!
Meilan PROFICIAT! Genieten maar è! Hoe is ie met de rest? Wat kunnen slapen? ben doodmisselijk opgestaan en ik was zo kwaad ervan dat ik toch morgen probeer voor een bloedtest te gaan want anders zit ik met een virusje en vanonder steek ik al gyno daktarin op.
Goedemorgen! @Meilan: GEFELICITEERD! Ik heb helaas (nog) niet alles kunnen bijlezen.. Vanochtend was mijn temp weer 36.8 (erg hoog voor mijn doen) en nog geen ei te bekennen... Ik ga zeker van de November lijst afvallen...
Meilan! SUPER! Gefeliciteerd... nou, ik heb nog steeds die bloeding, het is ook echt rood bloed... maar... ik ben niet ongi, dat weet ik zeker. Dit volgt niet de normale ongi-regels. Normaal heb ik eerst 2 dagen duidelijk donker bruinverlies, dan 2-3 dagen heel heftig ongesteld, met meer slijm dan bloed, je moet het er bijna uittrekken en ik heb dan echt 4x afvegen nodig voordat het een beetje weg is. Die dagen vervang ik ieder uur mijn verbandje. En dan nog een dag of anderhalf alleen bloedverlies, veel minder heftig dan de eerste dagen, en dan droogt het op. Nu had ik ook wel bruinverlies, ongeveer een halve dag, en zo dun dat je eigenlijk 3x moest kijken om te zien of het nou bruin was of niet. Ik vloei nog steeds, en het is echt alleen maar bloed, en ik heb het ook eigenlijk alleen bij het afvegen... er zit geen slijm of klont in en ik heb ook niet de normale ms en pms verschijnselen... ook niet gehad trouwens. Mijn borsten zijn nog steeds gigantisch en gevoelig en er komt nog steeds een beetje vloeistof uit en mijn rechter tepel is sinds vandaag duidelijk donkerder dan de linker. Ik heb ook nog steeds last van bandenpijn en van mijn darmen..... Bovendien was die test toch echt posi! Ik heb een beetje het gevoel dat ik gelijk naar dag 4 van mijn ongi ben geskipped, en had ook bij mijn eerste zwangerschap de eerste 2 maanden soortgelijk bloedverlies. de tweede keer wel wat minder, maar toch. Voorlopig gaan we het toch de familie vertellen, als het nu fout gaat, is dat niet minder erg voor mij dan als het over 3 weken fout zou gaan... ik weet nu gewoon dat het zo is... en daar kan ik niet meer onder uit! sorry voor alle details, dames, maar ik vind dit toch best een beetje eng... al voel ik me nog steeds zwanger!
Goedemorgen Meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD Het is op het moment echt een vruchtbare periode. (ik hoop ook voor de rest die nog wachten) Ik heb echt even jullie hulp nodig. Gister aan het klussen met mijn man en nadat ik het moment bereikte kreeg ik GIGA pijn onderin vanmijn buik tot mijn billen. En dat is al de 2de keer. De tranen rolde over mijn wangen, zo'n pijn deed het. Weet iemand wat dit is en gaat dit weer over (please) HELP
He lieve meid, Wat spannend voor je zeg. Ik zou als ik jou was over op mijn gevoel af gaan. Als je je nog zwanger voelt, dan is dat zo. Wel zou ik het in de gaten houden en eventueel even naar HA gaan (ik stuur iedereen naar HA sorry) KLeine bloedingen kunnen voorkomen in het begin. Dus maak je niet te druk, komt vast allemaal goed. In ieder geval STERKTE
Hahaha emo! Jij bent ook lief hoor! Pffff, heb een gillend druk weekend, maar wilde jullie toch ff 'zien'. Dank jullie voor de lieve suggesties naar aanleiding van mijn laatste berichtje (dat mijn vriend die ovu-testen enz maar niks vind). Ik heb met hem gepraat en dat deed goed. Ik ga hem idd gewoon geen inzicht meer geven in testjes enzo. Bovendien voel ik mijn ei supergoed (denk toch echt door die Etos pillen) en dat klopte weer precies met de ovu-testen dus ik heb ze niet persé nodig. Hij kan me er echter niet van weerhouden er met jullie over te kletsen. Nog ff heel snel, voordat de Sint hier aankomt en zijn pieten ons café bezetten: @de zwangere dames: Gefeliciteerd! Ik ga nu snel warme choco maken. Kussies en tot morgen (hoop ik) XXX
@napje, ik kan begrijpen dat je je kl*te voelt. Kom daarom lekker hier je hart luchten en verwen jezelf maar goed vandaag. Hopelijk komt jullie wens ook snel in vervulling. @Meilan, gefeliciteerd hoor, dat hoef je niet sh*t te vinden, het is toch hardstikke fijn als het zo vlug gaat. Het is hardstikke lief dat je wat dat betreft rekening wilt houden met anderen, maar wij vinden het ook fijn om te horen dat er iemand het geluk heeft zwanger te zijn. Ik ben blij voor je en je moet natuurlijk zelf ook niet vergeten blij te zijn hoor. Dus... geniet ervan! En die groepsknuffel deed goed hoor
Hallo allemaal, Ik had een tijdje geleden besloten hier met jullie mee te gaan kletsen maar het gaat zo snel hier dat het moeilijk te volgen is. Elke keer weer zoveel pagina's om bij te lezen (wat wel erg leuk is!). Helaas kan ik niet zo vaak op het forum zijn, dus heb ik maar besloten af en toe een berichtje te plaatsen. Ik heb inmiddels gelezen over heel veel zwangerschappen, dus dames van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ik me gauw bij jullie aan mag sluiten! Maar ook gelezen over veel teleurstellingen en dat kan ik ook goed begrijpen want dat heb ik ook al meegemaakt. Erg aangrijpend vind ik verhalen over miskramen e.d., daar moet je toch niet aan denken! Op dit moment zit ik op de wachtbank. Mijn NOD was afgelopen vrijdag maar er is nog niets.....toch voel ik me niet zwanger en verwacht ik eigenlijk dat mijn lichaam een beetje in de war is i.v.m. ' ontpillen' dus ik wil nog een paar dagen afwachten voordat ik ga testen (als ik dat vol houd...) Dus toch wel een beetje spannend! Ik wens iedereen een fijne zondag! Groetjes!