Danif ik zou niet weten wat het is geweest, misschien een verkeerde beweging gemaakt of een verkrampte spier?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Dus als je klaarkomt krijg je die pijn? Zal wel door de verkramping komen of zo. Ik weet het niet, heb dat nog nooit gehad eerlijk gezegd.
Dus niet altijd? Bij nu namelijk 2 x achter elkaar, wordt een beetje bang van om weer goed te klussen
Jij ook een heel dikke vette knuffel. Want jij moet wel heeeeeeeeeeeeeeel lang wachten. Pffffffff. (((((((((((((((((((((((((Springmuis))))))))))))))))))))))))))))
Ik had er last van tijdens mijn zwangerschap, maar heb er inderdaad ook wel eens last van rond eisprong. Geen idee wat en hoe het kan maar het is inderdaad niet prettig!
"Google is je beste vriend" Is wel het een en ander over te vinden, maar niet iets concreets. Misschien maar wel even doorlezen
Vandaag alweer een week overtijd,, Vanmorgen nog een test gedaan alleen weer negatief. word er echt een beetje gek van Waarom hebben vrouwen toch zon raar lichaam ?
irritant he? Jij wordt niet ongi en test toch nega... ik test posi en wordt toch een soort van ongi... geloof het nog steeds niet... maar vind het wel eng.
Joehoe, heb wel genoeg gelounged in ons mooie kasteeltje. Weet iemand nog een leuk online spel? Ik speel nu rush hour, maar daar ben ik een beetje mee uitgespeeld. Ik weet nog dat er een aantal jaren geleden zo'n spel was met kamers en moeilijke puzzels. Weet iemand toevallig nog hoe dat heette?
Goedemiddag meiden! De tel ben ik inmiddels al kwijt maar ik zie weer een hoop roze opduiken in de lijst. Een aantal vage en twijfelachtige testen en een ietsiepietsie rood. Dus bij deze; Val je in de catagorie roze, dan gefeliciteerd! Bij twijfel wens ik je veel succes en duim ik net zo lang tot je op roze gaat Ben je rood dan zeg ik zachtjes een woord dat niet mag, ben ik wat verdrietig en hoop voor je dat het in december wel mag lukken. Vandaag had ik voor de tweede dag op rij een knallende ovulatietest. I'm confused! Ik dacht je slechts één dag zo'n knaltest kon krijgen en dat daarna het weer zou afnemen. Maar blijkbaar niet. Vriendlief en ik hebben elkaar even lief in de ogen gekeken en hopelijk leid dat over twee weken tot een positieve test. Danif, ik zou ook denken dat je een onverwachte move hebt gemaakt en dat je daardoor een steek kreeg. Meilan, het is zoals het is. Jij bent gewoon enorm vruchtbaar en daar hoef je je helemaal niet voor te schamen of bang te zijn voor onze reactie. Ik ben superblij voor je dat het je gelukt is. Pupke, blij te lezen dat je vriend en jij er goed over hebben kunnen praten. Volgens mij loop je toch ongeveer gelijk met mij? Ik ben benieuwd of we beiden op roze kunnen aan het eind van november. Suzie80, waar ben je? Ik mis je al enige weken en ben erg benieuwd hoe het met je onregelmatige cyclus is. Nadine, hoe is met jou? Je staat een dagje eerder op de lijst dan ik dus ben natuurlijk heel benieuwd hoe je je voelt. Brotherhood, alles goed? We missen je en zijn erg benieuwd hoe het nu gaat met je en vooral met het aparte verschijnsel dat je HCG steeds hoger werd. Ik maak me ongerust nu je al zolang niets hebt geschreven. Meiden, ik ga even relaxen onder het genot van heerlijke mannen op het ijs. Net ben ik wezen fitnessen en oei ai auw, dat merk ik wel. Baai baai!
Napje een hele dikke knuffel voor jou! Ik weet heel goed hoe je je hebt gevoeld toen je de test deed. had het zelf een paar maanden geleden ook, was toen ook helemaal van slag. Je verlangd zo om weer zwanger te zijn en dat deze keer alles goed zal gaan maar geef de moed niet op hoor!
Spirit, wat geweldig. Ik lees meer mee dan dat ik reageer. Ik ben zo blij voor je. En Loel ook al zwanger. MIsschien dat jullie je je een beetje aan elkaar kunnen optrekken. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap toe. Voor de andere dames met een twijfel uitslag, volgens mij zie ik op al jullie testen wel iets. Ik hoop dat jullie snel een goeie positieve uitslag in jullie handen hebben. Klazien, jou wens ik veel sterkte. Dit blijft natuurlijk een moeilijk en spannend moment. Met mijn zoontje heb ik regelmatig bloedingen gehad. Ook helderrood bloedverlies. Dit was echt zo vervelend. Gelukkig is het goed gegaan en hebben we nu een heerlijk ventje. Ik hoop je hier mee goeie moed te geven. Lykke til!
@ kaatjesman: succes in de volgende ronde @ Meilan: Gefeliciteerd!!!! @ Napje: ik weet hoe groot je wens is om een levend kindje in je armen te houden. je bent toch moeder van twee mooi kinderen, maar je hebt niks tastbaars, alleen herinneringen. Je bent echt te vroeg met testen, blijf hoop houden. @ Klasien: ik denk dat het toch echt iets onschuldigs is, je leest het wel vaker. @ Jutte: gezellig dat je mee blijft kletsen! @ Spirit: Ik zit met tranen in mijn ogen. Ik zie een streep! Joepie, GEFELICITEERD. Ik ben blij dat we dit samen mogen meemaken! Onze mooie vlinderkindjes krijgen een brusje! Kunnen we mooi blijven kletsen bij de juli 2009 mama`s!
Iedereen bedankt voor de felicitaties, doet me goed! Ik vind het echt super leuk dat ik zwanger ben, maar kan het nog niet geloven. Ik had met tempen mijn eisprong ontdekt en dus is mijn cyclus weer van 37 dagen naar 30 dagen gegaan. Precies voor mijn eisprong hebben we ook geklust, dus het was ook precies goed getimed. Omdat ik wat andere dingen aan mijn lichaam voelde dan normaal, had ik echt het idee zwanger te zijn en deed daarom ook mijn test veel te vroeg. Heb nu al 3 testen gedaan en op alle 3 staat een streepje, dus het zal wel, maar toch heb ik nog twijfels. Omdat ik een sterke band heb met mijn ouders hebben we ze het gister ook meteen verteld, we hadden toevallig die avond al afgesproken dat ze kwamen eten, dus hebben we maar gelijk gebruik gemaakt van de situatie. We hebben cakejes gebakken en daarop roze en blauwe muisjes gedaan en op het middelste cakeje een kaarsje van het cijfer 5, omdat dit hun 5e kleinkind wordt. Mijn moeder moest gelijk huilen toen ze de hint snapte. Kei lief, maar hopelijk is de zwangerschap wel ECHT?! Het is nog in zo'n vroeg stadium! Verder voor alle zwangeren: Gefeliciteerd! En voor de rest: Veel succes en hopelijk gaat het heel snel gebeuren! x
@ Lindaentessa: Je bent echt zwanger!, GENIET ERVAN. Super leuke manier van vertellen. Zo`n mooi moment. Ik had het mijn moeder al verteld en gisteren aan mijn vader ( ze zijn gescheiden ). Mijn indische oma ( ma van pa) was gisteren jarig, ze vierde het in het zaaltje van het tehuis. Ik heb mijn pa verrast door een paar babysokjes te laten zien ( heb ik de vorige keer ook gedaan), hij had tranen in zijn ogen. Later op de middag hebben pa en ma samen aangekondigd door de microfoon, dat ze weer opa en oma worden.Dat was echt een super moment! Stond helemaal te shaken. Het is allemaal wel pril, maar als iedereen je komt feliciteren word het realistisch. Dat hebben we echt nodig Dus even mee herhalen: we zijn echt zwanger, we zijn echt zwanger, we zijn echt zwanger, we zijn echt zwanger!
over jou test? nee.... ik liet hem jullie mooi zoon zien....hij vond het verschrikkelijk dat jullie mooie mannetje er niet meer is....(zo zei hij het zelf met een diepe zucht erachteraan)