Loel fijn hè dat we dit tegelijk mee mogen maken! Denk dat we veel steun aan elkaar kunnen hebben de komende maanden!
@ Spirit: Ik vind het echt super. Voel je het ook zo dubbel. Je durft in het begin niet blij te zijn. Nu ga ik het eigenlijk pas steeds meer geloven. Het gaat nu gewoon goedkomen, Lotte* en Nick* zullen zeker op hun brusjes waken.
@bos: GEFELICITEERD! Hoe zou het kunnen dat de cb digitaal wel positief is en de sensitest niet? Meestal is het andersom Ik heb nl vanochtend ook nega getest met sensitest (ik weet het te vroeg) maar ben nu in staat om morgen weer te proberen met CB... Of ovenmorgen dan... toch maar weer wachten.. x-je
ja zou leuk zijn als die cb zegt zwanger...... (ik ben nu wel bang dat de digitale vals positief geeft)
Loel en Spirit ik vind het echt heel speciaal voor jullie dat jullie alle twee bijna tegelijk weer zwanger zijn na het vreselijke verlies. Ik ga zeker voor jullie duimen dat alles goed gaat, want het is jullie gegund.
nou dames ik mag op rood op naar ronde 15 ben toch best wel een beetje teleurgesteld.. en vedrietig succes allemaal ik ga naar december(feestmaand) x beebie
nou dames ik mag op rood op naar ronde 15 ben toch best wel een beetje teleurgesteld.. en vedrietig succes allemaal ik ga naar december(feestmaand) x beebie
Beebie wat erg voor je, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik strooi toch maar even wat hcg naar jou toe voor de komende maand. Heel veel succes in december en hopen dat het jouw maand wordt.
@ Daffie: bedankt meid @ Beebie: balen, ik hoop dat december echt een feestmaand word voor veel dames!
Roze dames: Van harte! Rode dames: Kop op! We blijven duimen! Andere dames: We duimen, hoor! Bij mijn mannetje is het helemaal doorgedrongen nu. De test ligt hier op tafel en af en toe wandelt hij ernaartoe om toch nog eens te kijken De schat... Morgenavond gaan we naar de HA en gaan we gelijk een afspraak maken bij de gyne. Ben benieuwd... Meilan HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG