Dat heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap... was na de curretage gelijk over. Volgens mijn google-kennis had het met bandenpijn te maken.
Hoi meiden! Zoals jullie gezien hebben heb ik weer wat berichtjes geplaatst. Voel me een stuk beter als voor het weekend! Ik heb een goed optreden gehad gisteren... en wat stoom kunnen afblazen. Morgen naar de huisarts, en dan is effe me bekkie optrekken en vervolg afspraak bij de gyn vragen en goed bloedonderzoek Bij deze wil ik spirit zeggen , wat een mega mooie streep op je test zeg! het is je van harte gegund helemaal toppie, gefeliciteerd! bos gefeliciteerd.. loel ook (weet niet meer of ik dat al gedaan had ) beebie.. balen.. op naar de volgende ronde! Meilan ook van hartstikke gefeliciteerd! Emma , het spijt me maar ik zie echt niets danif, ik zou niet weten wat het is.. misschien samen trekking van de spieren? kramp o.i.d Klasien gefeliciteerd! hopelijk komt het allemaal goed Nadinneke .. ik zie je banner niet meer @ Katja en mega grote dikke cyber knuffel Voor diegene die ik vergeten ben sorry, ik heb alles gelezen.. maar onmogelijk al die pagina's door te spitten Voor de zwanger feli Voor de meiden succes in de volgende ronde!
Ik heb mn onderschrift ook aangepast.. Even opgezocht wanneer ik gestopt was met de pil En de andere cyclussen die ik opgeschreven had. Dus al met al, zowieso overtijd. Ben benieuwd. Mn linkertepel doet nu ook zeer als ik eraan zit
ik had mijn vraag voorgelegd bij de vk op het forum voor de mensen die willen weten wat ze zei hier komt het: Hoi Bos, ik snap je onzekerheid. Het bloedverlies duidt op een menstruatie al kan het ook een innestelingsbloeding zijn geweest. De klachten die je hebt kunnen inderdaad ook heel goed bij een zwangerschap horen, maar heel soms hoort het ook bij een normale cyclus. Schijnzwanger zou ik niet zeggen hoor, want je hebt wel een positieve test gehad. Ik denk eigenlijk dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. Test over een aantal dagen nog eens, dan zou het duielijk moeten zijn. En anders kun je je HA bellen om evt een bloedtest te doen, daarin is de hoeveelheid hCG te meten. Succes ermee. Groetjes Brigitte
Hoi dames , Eerst de roze miekes feliciteren Nicole ,Bos ,Spirit ,Meilan (als ik er vergeten ben sorry). Hier een redelijk fijn weekend gehad en bij de schoonouders ook. Denk dus dat ik zoals ze hadden gemaild ik men eisprong heb gehad want ik heb een temperatuursverhoging zoals ik heb na een eisprong. We hebben paar keren geknuffeld en hopelijk was dat voldoende zonder dat we wisten dat het daarvoor te doen was. Ik zit dan toch op weer 47/48 cyclusdagen ,erg lang vind ik mja so be it ik heb men ei gehad en we hebben woensdag en vrijdag geknuffeld hopelijkdoen men mans zwemmertjes hun best Ik zou dan net voor december vallen of begin december om te testen en dat is heel goed mede ik op 3/12 naar de endocrienoloog moet gaan. Daarboven op is men meisje bijna klaar met de borstvoeding , 13 maanden en 5 dagen gevoed mooi maar met pijn in het hart dat het echt gedaan is Het is ook niet makkelijk dat aftellen en heb een leuke site wat misschien wat verlichting kan bieden : http://thetwoweekwait.blogspot.com/ Danif ,ivm.je vraag ik heb dat enkel bij men eisprong erg gevoelig kwa klaarkomen enz. Anders ff gyne deze vraag stellen? Bonsai ,nog ff meid en ik hoop op die + test! Helma ,hoe is ie nog? Springmuisje ,dikke knuffel meid!Heb jij lange cyclussen dat je zegt tot januari? Klasien ,nog afscheiding gehad?Anders ook ff naar de gyne gaan voor afspraak? Alle andere dames van mij een : En nu ff men versnapperingen in de oven gaan leggen mmmmm frietjes met loempia en voor de man vissticks [/img]
Jeetje bos.. Dit heb ik niet gezien.. Ik hoop dat het wat anders is.. en je toch een goede zwangerschap hebt. Ga je morgen naar je HA?
ja ga morgen naa de ha om 8.10 al een afspraak (had toevallig een afspraak staan voor iets anders....)
zo. Spirit en Nicole... VAN HARTE! met mij gaat het goed. Geen pijn, nog wel alle andere symptomen, en al veel minder bloedverlies. Ik heb het nog es bekeken en moet zeggen... heb 2 dagen voor NOD getest... en had het in mijn vorige zwangerschap ook, dat ik de eerste maand nog 1 of 2 dagen semi-ongi werd. In de tweede maand geloof ik ook nog wat bloed verloren... dus ik ga er van uit dat het allemaal goed komt. Volgens mij is dit gewoon de ongi die niet doorgaat, op basis waarvan ik dan eigenlijk getest zou hebben als ik niet al had gedacht dat het raak was. Op advies van de vk hier ga ik eind deze week nog een keer testen, om te kijken of hij nog steeds posi is... en dan naar de vk om te kijken hoe of wat. Blijft spannend, maar ik heb er alle vertrouwen in!
meiden bedankt voor vandaag. het is zo'n gek dagje dat ik overal en nergens aan het kletsen ben omdat ik nu geen idee heb waar ik bij hoor omdat alles onzeker is....ik ben erg ego geweest en heb het vandaag alleen over mezelf gehad.....na morgen heb ik (hoop ik) meer zekerheid en ga ik jullie het hemd van het lijf vragen....maar nu ga ik de laptop uit zetten en zo het bed in... nogmaals thanks allemaal voor jullie verhaal en steun dikke knuffel voor IEDEREEN!
Alle dames met een positieve test Gefeliciteerd! Aan alle dames die nog aan het wachten zijn succes! En de dames die ongi zijn, kl*$@!te succes in de volgende ronde Ik kom net van bezoek terug, effe lekker mijn gedachten op wat anders gezet. Ik voel me echt onzeker na 2 vage testen, en ik kan ze helaas niet op internet zetten omdat ik hele slechte foto's maak. Maar ik wacht nu nog effe een paar dagen en dan zien we wel! Ik voel me wel anders heb de hele dag al ongipijn, na het eten heb ik de neiging te gaan kokhalzen. Mijn borsten beginnen pijn te doen. En heb gewoon een heel raar gevoel onderin mijn buik. Nou dat waren de klachten, en nu maar wachten! Groetjes