Zooo, daar was ik weer! Nou, was me een middag wel. Voornamelijk de blik van mijn zussen en tantes.... Gelukkig niet de vraag gekregen. Maar het is wel opgevallen dat ik niet aan de drank was n ook niet veel dingen heb gegeten. Ach.... gisteravond veeels te veeeels gedronken! Terwijl ik gister bij vrienden ook al een excuus moest gaan verzinnen! Wat lastig zeg. Heb wel besloten, als de test morgen niet duidelijker is, ga ik HA bellen. Hoe gaat het verder hier met de dames? Iedereen nog in zijn vel? **GROEPSKNUF**
Slaapwel Meilan ,droomzacht over beebjes Helma ,je zou hun gezichten moeten zien eens je hun het goede nieuws gaat vertellen! Chantallie24 ,met kruidvat kun je dus een voorgedrukt lijntje krijgen (niet roze enz). Maar die van Spirit vind ik gewoon prachtig mooi ROZE
@ Bos: dat geeft toch niet, we zijn er tenslotte voor je en ik snap je onzekerheid. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen bij de huisarts morgen. @Chantal: ik ga zeker voor je duimen dat die testen nog duidelijker worden. Ik stuur je nog wel ff pb. @ Klasien: ik zal voor je duimen dat alles goed gaat bij je.
Dat word dan wel al in februari want dan is moeders jarig. Maar het idee het mijn eigen familie te vertellen vind ik al erg. Ik ben de jongste en vind eigenlijk pas sinds een paar maanden het echte geluk. Kom ik ook eens op mijn pootjes terecht,, hahaha! Het idee straks hardop te kunnen zeggen: ik ben zwanger!
Ik heb weer een baaldag, mij ei is helemaal foetsie... begrijp wel dat ik deze cyclus iets langer moet wachten, maar ben erg bang dat er niks komt deze maand...
hey bos, wat klote voor je meid! zo'n onzekerheid laten we hopen dat die clearblue test wel goed was! ik knijp hem ook nog steeds hoor, durf bijna geen 2e test te doen. Morgen ga ik er toch 1 halen, al zou ik een paar dagen mee moeten wachten. Hoop zo dat het goed blijft zitten..... liefs en een dikke knuf
***inbraak*** @helma jij was hier nog ingelogd dus zat op mijn eigen forum te kletsen onder jouw naam en kreeg dus de vraag of ik alweer overtijd was en zwanger. zo lort na mijn bevalling. haha dus first time wenst je succes en wat spannend voor jou. haha ik zag weer wat meiden met een goede uitslag gefeliciteerd. en helaas meiden met een wat mindere uitslag sterkte en succes in de volgende ronde. knuf van mij ***uitbraak***
Das idd kl@$#te .. kun je daar iets aan doen? Ik heb mezelf nog niet met 'eieren' bezig gehouden Sorry als het een domme vraag is
Bos normaal komt op een CB digitaal zwanger eens je de 50 à 75 hcg hebt in je bloed dus als je dat een boost mag geven?! SylviaM ,nog ovulatietestjes gedaan meid? Heb jij een goed voelen ernaar kwa symptomen of moet je echt alleen vertrouwen op temperatuur en testjes?
Alleen maar afwachten.. Aangezien ik nog lang HCG in mijn lichaam had is mijn cyclus waarschijnlijk iets (ik denk 2 weken, want zo lang had ik min nog hcg) vertraagd, wat betekend dat ik nog 1 a 1.5 week moet wachten.... als ik al een eisprong krijg
Dat was al een paar dagen geleden hoor! Maar zal voortaan persoonlijk uitloggen bij jou! Oja, vrijdag zo gelachen met mijn vriendje! Toen hij eenmaal bestefte dat deze zwangerschap zich best wel een kon gaan doorzetten, moesten er ineens allerlei dingen geregeld gaan worden. Er moet een grotere auto komen, en meneer gaat dan voortaan in mijn TWINGO naar zijn werk! Misschien moesten we ook maar gaan uitkijken naar een andere woning, want ja, als dat nog een keer gebeurt.... We hebben maar 1 extra kamer! Zo ben je bang dat het hem niets doet, en zo verzint hij zelf wel wat er gebeuren moet! En vooral...... niemand zeggen tot we zeker weten dat het goed is! Wat is ie toch lief he!
Ja, ovulatietestjes zijn sinds 3 dagen negatief (daarvoor waarschijnlijk positief door hcg), temp is de weg kwijt... (zie FF). Voel mijn eisprong helemaal niet, al ben ik er wel dankzij FF achter gekomen dat ik rond dat tijdstip wel gevoelige borsten heb (en die heb ik nu al 2 dagen)
Ok.. dat is inderdaad kl*te.. hopen dat je niet al te lang hoeft te wachten. En hopen dat die ei en de sprongen komen alsnog
Hallo "november" dames! Wat leuk zeg om jullie verhalen te lezen en om te zien dat jullie elkaar zo steunen bij zowel leuk als minder leuk nieuws! Zelf heb ik a.s donderdag mijn NOD dus moet nog een paar dagjes geduld hebben! (wat ik wel erg lastig vind... haha) Alle aanstaande mama`s van harte gefeliciteerd! en alle nog "trying to be" veel succes! Dikke knuffel, mvdb
Dames ik ga jullie verlaten, ik ga mijn bed opzoeken. Ik zou zeggen welterusten allemaal! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx